Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Riemun päiväkirja

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Saija
Nobody
Nobody



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.08.2016

Riemun päiväkirja Empty
ViestiAihe: Riemun päiväkirja   Riemun päiväkirja EmptySu 7 Elo - 21:09

Riemun Pilkahdus
suomenhevosruuna
om. Saija Leppälä

Riemun päiväkirja 3039109_orig_zps687591e9
Takaisin alkuun Siirry alas
Saija
Nobody
Nobody



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.08.2016

Riemun päiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Riemun päiväkirja   Riemun päiväkirja EmptyTi 23 Elo - 21:33

Riemu mutusti heiniään karsinassaan kaikessa rauhassa ja minä roikuin sen karsinan ovella haltioituneena. Tuntui jotenkin hullulta, että olin todellakin tätä nykyä hevosen omistaja! Vaikka Riemu oli minulla ollut "jo" vajaan kuukauden, silti en ollut uskoa sitä todeksi. Minä, Saija, hevosen omistaja...

Olimme vähä aikaa sitten tulleet estetreeneistä ja hienosti suokkiherra oli suoriutunut antamistani tehtävistä. Vaikka ruunan kisaura oli jo takanapäin enkä minäkään siitä kisaamisesta niin hirveästi välittänyt, olin päättänyt, että voisimme jätkän kanssa kuitenkin käydä silloin tällöin kokeilemassa onnea kisoissakin. Ihan huvin vuoksi.

Nappasin Riemun harjapakin syliini ja kannoin sen satulahuoneeseen omalle paikalleen. Olimme Riemun kanssa hyvin kotiutuneet tänne Hukkasuohon. Ensimmäiset päivät oli tietenkin vähän "jänniä", kun en täältä ketään ennestään tuntenut ja pelkäsin, että kaikki ajattelevat minun olevan joku tollo, koska olin ihan tuore hevosenomistaja.
Mutta mitä vielä. Hienosti porukka oli minut vastaan ottanut.
Eniten olin rupatellut tietenkin tallin työntekijöiden kanssa, sekä Susannan, jonka hannoverilainen ruuna, Jackal, majaili saman katon alla Riemun kanssa. Riemun tarhakavereiden myötä myös Emilia oli tullut tutuksi.

Tein vielä Riemun iltapöperöt valmiiksi, ennen kuin hyvästelin ruunan. Huomenna olisi aamuvuoro vastaanottoklinikalla ja halusin nukkua kunnon yöunet ennen töihin säntäämistä...

(sori tämmönen tynkä sepustus! Paremmalla ajalla kirjoitan enemmän Very Happy)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Riemun päiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Riemun päiväkirja   Riemun päiväkirja EmptyKe 24 Elo - 17:48

Moro Saija! Smile
Tervetuloa munkin puolesta vielä. Onpa kiva kuulla, että olette molemmat sopeutuneet hyvin. Vähän (no oikeastaan aika paljonkin) jännättiin mekin täällä, että miten tuo Tumppi hyväksyy vieraan orin tarhaansa - sen ruunaamisesta kun ei kovin montaa vuotta ole. Mutta kyllä ne on näköjään ehjin nahoin selvinneet. Kunnia tästä kuuluu varmaan Riemulle Very Happy

Et ole ensimmäinen tästä porukasta, joka on ensimmäisen hevosensa tänne tuonut, joten älä yhtään stressaa. Hyvin sä pärjäät! Jos jotain kuitenkin tulee, niin täällä on kyllä väkeä auttamassa. Smile

BTW, haluatko näitä vastauksia jatkossakin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Riemun päiväkirja Empty
ViestiAihe: Vs: Riemun päiväkirja   Riemun päiväkirja Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Riemun päiväkirja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kallen päiväkirja
» Hanin päiväkirja
» Pastan päiväkirja
» Reitan päiväkirja
» Lassin päiväkirja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Tallipäiväkirja :: Arkisto-
Siirry: