Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Höpötystopic

Siirry alas 
+10
Chai
Jenni K
Katy
Ida
Kei
Emilia
Kirstu
~Kics
kkevin
Crimis
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis

Viestien lukumäärä : 805
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptySu 5 Kesä - 21:35

First topic message reminder :

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com

KirjoittajaViesti
Chai
Mode
Mode
Chai

Viestien lukumäärä : 258

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyPe 9 Marras - 12:34

Ok Akiyama-kun, sinulla oli hetkesi tavata ensimmäisenä puolisosi, etkä tarttunut siihen. Very Happy En voi olla enää kirjoittamatta eikä Chai jaksa olla ilman puhelinta, joten se on nyt Khun-Nitthan joka tuonne menee ensin kera romaanin, oli outoa tai ei. Otetaan se sitten pois sieltä, jos tulee tappelu tai jos tässä on joku oikea sääntö siitä kenen sinne pitää ensin mennä Very Happy
Emilia
Mode
Mode
Emilia

Viestien lukumäärä : 340

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyKe 7 Marras - 13:28

No nyt en kyllä enää malta odottaa pelin aloittamista, joten pistän sen nyt ja päivään sen vaikka perjantaille, niin hahmot on saanut tarpeeksi aikaa kriiseillä ja ”toipua” alkuviikon tapahtumista :’D

Oon ihan mahdottoman innoissani vaikkei Emilia ees ookkaan vielä ollut ees osana tätä draamaa, mut minkäs sitä sille voi. Täähän on parempaa ku saippuasarjat..!
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyKe 7 Marras - 11:31

Nyt mä olen ehtinyt sanoa kaiken välttämättömän Chaista. Valmis.

*

Ja hei kaikki muut: päivitin eilen Chain hahmoesittelytopaan kamaa, jolla saatte toivottavasti Chain puhumaan teidänkin jutuissanne, jos haluatte. Yritän pitää siellä tästä eteenpäin aina vähän kerrallaan jotain. Chai on kotoisin toisesta tarinasta ja sillä on ihan valtavan isoja taustatarinoita, joten uutta juttua riittää kyllä kun vanha loppuu.
Kei
Mode
Mode
Kei

Viestien lukumäärä : 212

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyTi 6 Marras - 23:37

Kiitos Emilialle munkin puolesta ja Chaille myös! Pus.

Kolmistaan vuorot menee samassa järjestyksessä: jos vaikka Emilia aloittaa, sitten Kei vastaa ja lopuksi Chai, niin sitten tulee taas Emilia, Kei, Chai. Samalla kaavalla Very Happy

Hitto kun oon täpinöissäni. En malta odottaa teidän seuraavia tekstejä!
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyTi 6 Marras - 23:29

Kiitos Emilia nopeasta kommentista Palauteloodassa. Aito intosi on suurin kehu mitä kirjoittaja voi tekstistään saada. Jes, tunteita on herätetty!

Chai lähti kotiin. Se itkee salaa, vihaa itseään armotta ja on vakaasti päättänyt, ettei tule enää ikinä talliin. Ei kuitenkaan hätää. Sen elintärkeää omaisuutta jäi taukotupaan, ja sen on haettava tämä omaisuus jos se haluaa vielä nähdä Instansa. Vielä yksi taustoittava lyhyt juttu ja olen valmis. Kiitos kärsivällisyydestä.

Joudutte valitettavasti myös avaamaan mulle mitä tarkoittaa kolmisin pelaaminen. Siis mistä tiedän koska on mun vuoro? Saatan muutenkin kämmätä, koska en ole pelaillut ennen, mutta siitä saa sanoa.
Jenni K
Tuttava
Tuttava
Jenni K

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 22:09

Chai kirjoitti:
Huh - kiitos kiitoksesta. Mun mielestä hyvää tekstiä on vaikein kommentoida niin että kommentissa olisi sisältöä, ja mua jännitti hirveästi sanoa mitään.

Pelaisin mielelläni, mutta jos sopii, ihan vähän myöhempänä ajankohtana. Haluaisin vielä yhden tai jopa kahden tarinan verran ehtiä sorkkimaan aihetta, koska en voi tietää mitä pelissä käy. Saatan ihan hyvin joutua joko jättämään koko aiheen tai vaihtamaan radikaalisti näkökulmaa, enkä ihan vielä ole sanonut kaikkea. Very Happy Mutta jos te haluatte pelata heti, nostan kyllä tassut pystyyn ja sanon että sekin sopii! Mutta siis ehdottomasti haluaisin pelata. En vain ole kauhean hyvä siinä - mutta opin.

//edit Jenni, ehdottomasti jossain toisessa pelissä, mutta tässä taidetaan tällä kertaa suunnitella kolmiodraaman räjäyttämistä. Very Happy

Ok. Sad Shocked Surprised
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 21:26

Joo mullakin on ainakin yks tarina kirjotettavana (eli siinä ajassa kerkeet Chai varmaan viis.. hups :’D) et voidaan hyvin oottaa, tää oli vaan ehdotus kun sain idean!
Kei
Mode
Mode
Kei

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 20:16

Emilia, mulle sopii! Loistava idea. Ja mun puolesta voidaan hyvin odottaa sun tekstejä Chai : )
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 19:54

Huh - kiitos kiitoksesta. Mun mielestä hyvää tekstiä on vaikein kommentoida niin että kommentissa olisi sisältöä, ja mua jännitti hirveästi sanoa mitään.

Pelaisin mielelläni, mutta jos sopii, ihan vähän myöhempänä ajankohtana. Haluaisin vielä yhden tai jopa kahden tarinan verran ehtiä sorkkimaan aihetta, koska en voi tietää mitä pelissä käy. Saatan ihan hyvin joutua joko jättämään koko aiheen tai vaihtamaan radikaalisti näkökulmaa, enkä ihan vielä ole sanonut kaikkea. Very Happy Mutta jos te haluatte pelata heti, nostan kyllä tassut pystyyn ja sanon että sekin sopii! Mutta siis ehdottomasti haluaisin pelata. En vain ole kauhean hyvä siinä - mutta opin.

//edit Jenni, ehdottomasti jossain toisessa pelissä, mutta tässä taidetaan tällä kertaa suunnitella kolmiodraaman räjäyttämistä. Very Happy
Jenni K
Tuttava
Tuttava
Jenni K

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 19:49

entäs Minä?
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 3 Marras - 19:37

En oo nyt ihan varma mihin laittaisin tän, mutta kiitos Chai kommenteista, arvostan niitä tosi paljon! Mitä Andrein vuorosanoihin tulee, niistä on suurin osa mun tai kavereiden hakemista, kun kaikki meistä puhuu kotikielinään jotain muuta tai useampaa kieltä ku suomea :’D myös hetki ylhäällä - tilanne päällä on mun ystävän päästämä helmi.

Mietin, että voiskohan Emilian paluun tehä ropena vaikka kolmistaan, mitäs mieltä ootte Chai ja Kei?
Ida
Tuttava
Tuttava
Ida

Viestien lukumäärä : 41

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyMa 18 Kesä - 20:35

Itelläkin vähän kiirettä pitänyt. Kun selvisi viimeisistä kokeista ja ajatteli, että pääsee lomalle, niin ehei kun saan olla joka päivä tallilla töissä ja siinä sivussa luen vielä ylppäreihin Very Happy että se siitä lomasta sitten.
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptySu 17 Kesä - 22:07

Hei vaan kaikki!
Meikäläisellä on ollut hirmuisen kiireistä viimeisen kuukauden, sillä olen mukana intensiivisessä työprojektissa johtotehtävissä IRL. Siksi on vähän jäänyt tarinoiden kommentointia rästiin, pahoittelut tästä. Tulevalla viikolla käyn kaikki läpi ajan kanssa. Kuvat on jo lisätty Hukkasuon galleriaan, ihania <3

Katy, palauteloota löytyy täältä. Smile
Katy
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyTo 26 Loka - 20:12

Tuli mieleen tosta toisten tarinoihin kommentoinnista et voisko niille kommenteille luoda oman topan, ettei päiväkirjat täyty niist kommenteista?

Ja btw, sain nyt uuden koneen, joten palailen kuvioihin pikkuhiljaa, kunhan saan rästit tehtyä kouluun.
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyMa 23 Loka - 11:25

Katy, eipä hätiä mitiä! Meillä ei tartte ressata taukoja. Kiitos ilmoituksesta Smile

Emilia, iso kiitos tarinoiden kommentoinnista! <3 Elämä vähän heittelee allekirjoittanutta taas vaihteeksi.

Ja kaikille:
1. Kaikki eivät välttämättä seuraa Reitan päiväkirjaa, niin sanon tässä yhteisesti: Kaikilla on oikeus kommentoida muiden tarinoita suoraan hevosten päiväkirjoihin.
2. Halloween-ideat meinaa meikäläisellä olla hukassa.. hjälp
Katy
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 21 Loka - 18:18

Pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta. Oma kone vetelee viimeisiään, eikä pyöritä mitään kunnolla auki niin en ole jaksanut kouluhommien lisäksi tehdä muuta koneella. Saan tulevalla viikolla uuden koneen, joten yritän silloin palailla takaisin tänne.
Kei
Mode
Mode
Kei

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyKe 21 Kesä - 20:28

Emilia moi ♥
Ihana nähdä sua täällä! Mutta ei edelleenkään tarvii ressata. Teet just sen verran kun tuntuu hyvältä c:
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyTi 20 Kesä - 15:42

Huu hyvää kesää multakin <3
Sorisorisori oon ollut kamalan epäaktiivinen vaikka viimeks jo sanoin että aktivoidun. Tässä on vaan ollut vaan niin paljon kaikkea yhtäkkiä ja erinäisten sattumien kautta multa lähti voimat kokonaan :'D nyt on kuitenkin semmonen hetki, että voisin ihan tosissani taas yrittää vastailla viesteihin ja ropeen, joten enköhän mä tästä nyt alakin hoitamaan rästihommia pois (:
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyMa 19 Kesä - 20:39

Moi kaikki ja hyvää kesää! ♡

Olisiko kellään ideoita/toiveita seuravaa häppeninkiä varten? Ajattelin, että jos jo kesäkuulle järjestäisin jotain. Juhannusteemalla ehkä?

Ja toinen kysymys, mikä on ollut mieluisin tähän mennessä järjestetetyistä tapahtumista? Toivoisitteko lisää piirrosjuttuja vai tarinajuttuja vai jotain ihan muuta? Smile
Ida
Tuttava
Tuttava
Ida

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 29 Huhti - 18:04

Ei auttanu. Se laatu meni siinäkin yhtä huonoksi. Ilmeisesti sitä vaan ei saa terävämmäks. Kun en haluais rajata pienemmäkskää tota kuvaa kun toi heppa pitää olla mukana Very Happy
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 29 Huhti - 17:32

Ida, pienennä kuva jollain kuvanmuokkausohjelmalla (ei paintilla) tuohon kokoon, missä se näkyy profiilikuvassa. Toimisko paremmin? Smile
Ida
Tuttava
Tuttava
Ida

ViestiAihe: Profiilikuva   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyLa 29 Huhti - 17:20

Moikka! Mä oon tässä jo muutaman tunnin yrittäny säätää ton profiilikuvan kanssa, enkä millään saa sitä tarkaksi. Miten te siis ootte laittanu profiilikuvat, kun ne on noin tarkkoina tossa?
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyPe 27 Tammi - 13:42

Kyllä se siitä, eiköhän kaikki ymmärrä ja pärjää hetken aikaa. Ei mitään stressiä! ♥
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyPe 27 Tammi - 9:05

Munkin on pakko tulla sanomaan, että onnistuin saamaan itteni aika sotkuun elämän kanssa, joten hiljaiseloa täältäkin... Yritän vähän kommentoida noita tarinoita aina kun kerkeen ja jaksan, mutten voi taata mitään superaktiivista kommentointirupeamaa.
Sori tyypit, mä teen parhaani!
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 EmptyTo 26 Tammi - 22:08

Hei!
Ajattelin vain tulla huikkaamaan, että mä en suinkaan ole teitä unohtanut. Tulossa on viikon sisällä kolme tenttiä + paljon muita rästejä, joten koulu vie hyvin paljon aikaani tällä hetkellä (ja siihen päälle vielä töitä..) Rolling Eyes
Kunhan saan näitä hoidettua pois alta, jaan perjantai 13 -merkkejä ja vastailen tarinoihin. Aktiivisuusmerkkisysteemi on vielä työn alla, joten siihen palaillaan vasta helmikuussa.

Kiitos kärsivällisyydestänne! ♥️
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 3 Empty

Höpötystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-