Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Höpötystopic

Siirry alas 
+10
Chai
Jenni K
Katy
Ida
Kei
Emilia
Kirstu
~Kics
kkevin
Crimis
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis

Viestien lukumäärä : 805
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptySu 5 Kesä - 21:35

First topic message reminder :

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com

KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 11 Helmi - 15:50

Kirstu, ei huono idea sekään! Smile

Discordissa on muuten se hyvä puoli myös, että sinne kanavan sisälle saa erilaisia huoneita. Siellä olisi helppo pitää erillään esim. keskustelu Hukkis-jutuista ja IRL-elämästä. Lisäksi se on kätevä paikka online-roolipelaukselle (nopeatempoiselle chat-roolipelille). Onko kellään sellaiseen kiinnostusta?
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

Viestien lukumäärä : 294

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptySu 10 Helmi - 20:30

Mulle itelle käy mikä vaan tommonen ryhmä chat kunhan sen saa puhelimeen (muuten unohtuu). Pitäiskö sitä sit aluksi tehdä tommonen discord alustaksi, ja sit kun on paremmin tutustuttu voi siirtyä whatsapin puolelle (jos siltä tuntuu)? Very Happy
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyTi 5 Helmi - 12:13

Hyvää keskustelua olette saaneet aikaiseksi, hienoa. Smile

Reita, kyllä ehdottomasti!
Reita
Tallijengissä
Tallijengissä
Reita

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyTi 5 Helmi - 11:14

Okei Crimis, saako LEFUN kanssa jossitella, masistella ja ratsastella, tarinallisista syistä tietenkin?
Chai
Mode
Mode
Chai

Viestien lukumäärä : 258

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 15:48

No niin, sitten tullaankin siihen että mitkä siellä ovat pelisäännöt. Tietenkään itsestään ei ikinä tarvitse kertoa mitään sellaista, mitä ei halua, mutta ei mua kyllä kiinnosta millään tavalla "olla Chai" missään chatissa, kun olen sitä tarinoissa. Siellä mun täytyisi olla ehdottomasti minä. Mulla on oma nimi ja mä olen tosi, tosi monesta asiasta ihan eri mieltä kun pikku Nitthan enkä hyväksy kaikkea sen toimia. Very Happy (Ja sen takia kannatan WA-ryhmää: siellä kirjoittaa Le Minä, eikä kukaan oleta puhuvansa kenellekään Chaille sillä alustalla.)
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 13:54

Sitäkin mäkin mietin, etten ole todellakaan Ekku Very Happy . Haluaisin kovasti osallistua kyllä ryhmäkeskusteluun, mutta wa-ryhmä ei minua innosta. Kuten jo mainitsin, tulee liian lähelle omaa elämää ja haluan pitää nämä kumminkin kahtena täysin eri maailmana. Whatsappissa kun juttelee IRL-elämän ystävien ja perheen kanssa, kun Ekku ei nimenomaan liity mitenkään sinne. Ekku on tuotos, jota pidän yllä. Vähän niinkuin kirja Very Happy . Itse olen siis sen kannalla, että joku muu alusta kuin wa. Ja kunhan siellä saa sitten olla URL-hahmon naaman takana. Minua ei juurikaan huvita paljastaa oikeaa minääni Rolling Eyes . Kun jos se ei mielyttäkkään kaikkia ja sit tulee turhaa draamaa jajaja... Pysyttelen itse siis täällä takana turvassa Very Happy

Ja naamasta tuli mieleen, että varmaan tarvitsisi oikeasti piirtää Ekullekkin proffakuva Shocked . Enhän minä ole todellakaan muistanut koko asiaa Very Happy .
http://ekku.suntuubi.com
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 11:50

Mm, mulla oli ihan samoja ajatuksia kun Emilialla kun mä ekan kerran kuulin WA-ryhmästä Crimiksen sivulauseessa. Että haluanko mä olla täällä oikeasti kukaan, varsinkaan kun toin tänne aluksi itseni enkä edes hahmoa. Sitä paitsi mä pelkään ihmisiä. Kyllä mä kestän, ettei mun hahmoa rakasteta, mutta sitten kun kirjotan omana itsenäni mitä tahansa eikä vaikka just mun viestiin ehditä vastaamaan, niin mietin sitä toooosi pitkään enkä sano enää mitään. Mutta sitten toisaalta: mitä jos mä tykkäänkin teistä, enkä vaan teidän tarinoista, ja sitten mun epäilysten takia en koskaan vaihda yhtäkään sanaa muuta kun hahmojen kanssa. Ja olenhan mä nyt monen kanssa viestinyt edes vähän esim yksityisviesteillä niin, että viestit kirjoitankin minä eikä mun hahmo.

Eniten mä en pelkää sitä, että mä olen jo vanha ja tylsä, vaan sitä että mä olisin itse omana itsenäni pettymys. Enkä saa sitä kaikkea sitten piiloon mun hahmon taakse. Koska jos mä olenkin henkilönä pettymys, mä tiedän että mä katoan täältä foorumiltakin. Ja tämä on ollu mun turvapaikka kauan. Mutta sitten taas, miksen mä riskeeraisi tätäkin, kun siitä voi seurata yhtä hyvin jotain kivaakin kuin kauheaa. Very Happy

Lisäksi moni tarinointipaikka on mennyt multa pilalle chattailemalla, kun kaikkea on väen vängellä haluttu käsikirjoittaa liikaa. Tai kun mun hahmo on ollut kakkapylly, niin muakin on kuviteltu samanlaiseksi. Tai toisinpäin: mun harvoja hyviä ominaisuuksia on yhdistetty mun kakkapyllyhahmoon, eikä se ole enää ollut sama henkilö ku mä haluan. Ja olen mä pilannut oman tarinani silläkin, että olen kieltäytynyt chattailemasta kun muut ovat chattailleet. Yhtäkkiä mun hahmo onkin jäänyt ihan kokonaan yksin, kun ne juonikuviot aina vain käsikirjoitettiin siellä chatissa, vaikka mä en olisi ollut siellä niitä näkemässä, ja siksi mun hahmo ei kuulunutkaan niihin kuvioihin. Eli tää on nyt vähän kaksi- tai kahdeksansataapiippuinen juttu.

Voi huoh. Ajatuksenvirran lopputulema:
kyllä mä kokeilisin, vaikka vähän mua ahdistaa. Mutta mä en ole se, joka hihkuen ajaisi tätä asiaa että äkkiä WA-ryhmä kokoon ja chattailemaan ja suunnittelemaan liikaa. Very Happy
Emilia
Mode
Mode
Emilia

Viestien lukumäärä : 340

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 10:51

Oon ite vähän kahden vaiheilla wapin suhteen, enkä nyt oikeen tiedä mitä miettiä. :’D toisaalta olen jo yhden tallin wa-ryhmässä ja oon saanut sieltä huikeita kavereita, mutta sit taas toisaalta oon pitänyt Hukkiksen aina jossain omassa pienessä henkilökohtaisessa kuplassaan, joka ei oo ees niin vahvasti liitetty mun ”oikeisiin” virtuaalijuttuihinkaan, niin sit sen tietynlaisen anonyymiyden liittäminen vielä omaan naamaan on vähän ehkä liian jännää.

Sit taas en kyllä käytä mitään muita alustoja kuin wappia, että siellähän se olis kaikkein kätevimmin... Tässähän siis mua hirvittää vaan se, etten varmasti ole yhtään samanlainen irl kuin minkä kuvan oon ehkä saattanut antaa, ja oon ihan varmasti paljon nuorempi kuin te kaikki muut ja elänyt vaan anonyymiä valhetta täällä :’D

Wa tai joku skype olis siis mun ehdotukset, koska niihin mulla on jo tilit, mutta katotaan jos nyt edes ikinä uskallan rikkoa tätä hukkiskuplaa Razz
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 9:28

Kiitos mielipiteistä Ekku, Marshall & Chai. Tein aiheesta äänestyksen, käykää kaikki klikkailemassa sinne: https://hukkasuo.palstani.com/t180-ryhmakeskustelun-alusta
Saa tietysti edelleen perustella ja keskustella asiasta myös tässä tai linkkaamassani topassa. Smile
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 6:40

Mun mielestä taas WA kuulostaa parhaalta. Inhoan just kaikkea turhaa ja ylimääräistä monimutkaisuutta, niinku ylimääräisiä kanavia johon viestit lopulta jää pyörimään... :DDD Ei täällä montaa ihmistä edes oikeasti käy, niin että ei ne WhatsAppista mihinkään pölinään huku kuin kaksi ekaa päivää. (Sitä paitsi liika suunnittelu on kuolemaksi: ei kinostele kirjoitella kun tietää kaiken jo.) Lisäksi, mitä henkilökohtaisuuteen tulee, niin WA on siinäkin mielessä just mulle paras vaihtoehto. Jos pysyn nimimerkin takana, pysyn herkästi roolinkin takana, ettekä te saa mitään musta irti. Silloin mun kanssa olisi sama keskustella täällä julkisella foorumilla... Kun kirjoitan, nämä hahmot ovat mulle lihaa ja verta, ja tosi usein mulla on ongelmia erottaa hahmo ja kirjoittaja toisistaan. Chat nimimerkeillä varmaan tekisi musta vielä hullumman. Very Happy
Marshall K.
Tallijengissä
Tallijengissä
Marshall K.

Viestien lukumäärä : 74

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 4 Helmi - 1:51

Heyoo!

Vaikka vielä uudenkankea jäsen oonki, niin iteltä peukut jollekki ryhmäkeskustelulle. Wappi ja discord ainaki itelle ne parhaimmat vaihtoehot, niitä tulee muutenki käytettyä.

Discordissa toki se parempi ominaisuus että ryhmään voi tehdä niitä eri kanavia, niin nätisti pystyy pitää ihan höpöhöpö kanavan ja sitte oman kanavan just nuille kaikille ideoimisille. Niin ei ideat pääse hukkuhan muun jutun alle.
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptySu 3 Helmi - 19:42

Moi,

Mielelläni liittyisin ryhmäkeskusteluun, mutta jollain muulla alustalla kuin wa Smile . Koen sen menevän liian lähelle IRL -maailmaa ja haluan pitää nämä kaksi erillään.

Ja, hiljaisuutta on ollut parisen viikkoa, pahoittelut siitä. Jouduin auto-onnettomuuteen viime kuun lopulla, kun tuli kolmion takaa kylkeen. Mitään ei käynyt, molemmat ollaan hengissä. Epäilivät sairaalassa pahaa aivotärähdystä ja pitivät siksi muutaman päivän siellä valvonnassa. Nyt kotiuduttu ja alkaa lihaskivutkin häipyä joten palailen tännekkin! Heti kun vaan jaksaa kivuilta ja lääkkeiltä keskittyä, kirjoittelen kaikenlaista Smile . Paljon on tapahtunut joten antakaa anteeksi jos oon vähän hukassa välillä Very Happy !

Over all, kaikki hyvin ja messissä mukana!
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptySu 3 Helmi - 14:27

Moi hukkasuolaiset,
Me ollaan ylitetty 3000 viestiä tällä foorumilla, kiitos kaikille!

Moni onkin jo saanut teksteistään kommenttia Chailta palautelootassa. Chai on nyt myös mode, eli tulette näkemään kommentteja jatkossakin, suoraan omiin päiväkirjoihinne.

Tervetuloa myös Marshall & Volya! Chai ehtikin ennen mua kommentoimaan teidän tarinaa. Innolla odottelen minäkin jatkoa ja ennen kaikkea muiden ihmisten kohtaamista.

Me eilen juteltiin Kirstun kanssa, pitäisikö meidän tehdä Hukkasuolle oma wapp-ryhmä. Olisitteko messissä? Ajatuksena olisi, että siellä voisi jutella niin hukkisjutuista kuin myös kaikesta muusta, jos haluaa tutustua kanssakirjoittelijoihin. Ryhmä olisi oiva paikka ideoida yhteistarinoita, roolipelejä, suhdekuvioita, tapahtumia, mitä ikinä haluattekaan toteuttaa. Numerot menisi mun kautta yksärillä tai sähköpostilla. Smile

Toki voitte ehdottaa myös muita alustoja puhelimelle tai tietokoneelle. Toisella tallilla missä oon käytetään discordia, ja siitä kyllä pidän itse paljon. Ymmärrän täysin, jos ei halua omaa numeroaan jakaa.

Jos tällainen ryhmä tehdään, jokainen saa toki itse päättää haluaako liittyä vai ei, ja kuinka aktiivisesti siellä pyörii. Ryhmän tarkoitus ei missään tapauksessa ole huudella perään, jos on foorumilla hiljaisempi kausi menossa. Oma ajatus on, että se voisi parantaa yhteisöllisyyttä entisestään ja inspiroida itse kutakin.

Sana on vapaa!
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyLa 12 Tammi - 15:07

Joo, tottakai saa Smile
Reita
Tallijengissä
Tallijengissä
Reita

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyTi 8 Tammi - 12:09

Kirstu. Saako Twistillä koeratsastaa, jos tarkoituksena on suurimmaksi osaksi kirjoittaa eikä oikeasti katsoa hevosta? Tällä äijällä ei ole varaa kunnolla edes kahta hoitaa, mutta kun nyt niin sopivasti haikailemme uutta Minin tilalle. Smile
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyLa 29 Joulu - 15:30

Moi,

Kiitos Very Happy on joo pelit loppunu ja yritetään muistaa laittaa ropen perään kun on päättyny Very Happy
Crimis
Admin
Crimis

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 28 Joulu - 16:47

Hei Ekku & Chai (ja muutkin)!

On ihanaa nähdä, miten aktiivisesti olette roolipelanneet viime aikoina. Innolla seurailen tätä teidän kuviota. Onko nuo teidän aiemmat pelit jo valmiita (Jatkoa Ompun päikkyyn & Esitä normaalia)? Laittakaa jatkossa ropen viimeiseen viestiin maininta siitä, että peli on valmis, niin tiedän milloin lukita ja siirtää arkistoon. Kiitos Smile

Luen ja kommentoin tässä hissukseen myös päiväkirjat (ja jossain kohti spinnaritkin) läpi.

Toivottavasti olette nauttineet joulusta jos sitä vietätte, ja toivottavasti teillä ei riehu vatsatauti niinkuin täällä.. Molemmat syypäitä meikäläisen hiljaisuuteen. No
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

ViestiAihe: Piirtäjää   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyMa 17 Joulu - 21:41

Tietäiskö joku ketään, joka osais piirtää Very Happy ? Tai osais vinkata ketään apuun! Itsellä ei pysy kynä kädessä, kun pitäisi piirtää ihmisiä O_o .

Kuvasta ehkä sen verran, että olisi ihan superia saada labbis-Nasu mukaan, mutta ei pakollista. Voin kuvasta muutaman euron maksaakin, mutta kuva pitäisi saada suhtkoht ajoissa Smile .
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 23:29

No jos muutamaa sanamuotoa muokkaan huomenissa tästä mun tarinasta, niin saan kierrettyä tämän ristiriidan. Very Happy Jos kerta saan tulla. Jee! Tähän kun olisi sydänhymiö!
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 23:27

Mielellään mukaan vaan! Ja jos sovitaan, että tapahtuu vaikka vähän eri aikaan Very Happy ?
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 23:02

Haha, minä ja poika kiitämme mutta katsoin että jaaha, minä julkaisinkin jo yhden tekstin, joka olisi ristiriidassa pelin kanssa. Luulin, etten koskaan postannut sitä. Very Happy Harmi: pelaatte niin ilahduttavan ripeään tahtiinkin. Mutta ehkä joskus minunkin aikani koittaa.
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 22:25

Tottakai saa liittyä mukaan, milloin vain Smile
Chai
Mode
Mode
Chai

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 21:39

Kirstu ja Ekku, kirjoitatte ihanasti. Saako teidän peliin liittyä esim taukotuvasta tai pihalta, vai oletteko mielummin loppuun asti kahden tällä kertaa? Smile
Ekku
Vakionaama
Vakionaama
Ekku

ViestiAihe: Ekulle esittelijää/apua?   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyTi 4 Joulu - 15:04

Moi!

Tulisko joku auttamaan Ekkua muuttamaan hevosensa ja tavaransa oikeaan karsinaan? Roolipeliä ajattelin ja lähdetään siitä kun Ekku ajaa pihaan hevoskopin kanssa Very Happy . Aloitan jo tuolla oikealla paikalla ja mukaan saa hypätä! Jonkun verran olisi tallin esittelyä kiva mutta pää-sääntöisesti on saada hevonen oikeaan karsinaan Smile !

/Olen pahoillani jos tuli väärään kategoriaan
Kei
Mode
Mode
Kei

Viestien lukumäärä : 212

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 EmptyPe 9 Marras - 12:42

Chai, tämä sopii! Pahoitteluni, nyt on ollut hektistä koulun ja töiden kanssa. Ja on edelleen, juuri aloitin lounastauon ja karkaan samantien tämän viestin jälkeen hakemaan sapuskaa. Pyrin kirjoittamaan vastausta mahdollisimman pian, toivottavasti jo tämän illan aikana, niin pääsee peli etenemään.

Ja valtava kiitos kommenteista. Olen imarreltu.

Vielä on muuten pari päivää aikaa osallistua Halloween-pukukisaan! Emilia vinkvink.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 2 Empty

Höpötystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: