Kirjoittaja | Viesti |
---|
Crimis Admin
Viestien lukumäärä : 805 Join date : 12.11.2012 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 11 Elo - 17:20 | |
| Annika, noo mä voisin! Jos sulla vaan on jotain ideaa, niin alota ihmeessä. Jos vaikka kaupungille mentäisiin? Mulla ei nyt satu olemaan mitään sen kummempaa ideaa, mutta lähden mielelläni mukaan. :> Ja tosiaan jos haluat pelin avoimeksi vaikka kahdelle tai kolmelle, voit mainita sen otsikossa: Plaaplaa (mukana 1/3). Otsikkoa voi kuitenkin aina jälkeenpäin muokata - kun saat toisen pelikaverin mukaan, muokkaat siihen (2/3) jne. Jos nyt sait jotain selvää mitä tarkotin :'D Emilia, voit tehdä kummin haluat, mutta suosittelisin ehkä uutta peliä, koska tuo meneillään oleva on aikamoisen täynnä hulinaa jo nyt.. Mä voin tulla mukaan, jos aloitat uuden. ^^ | |
|
| |
Emilia Mode
Viestien lukumäärä : 340 Join date : 10.08.2013 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 11 Elo - 16:32 | |
| Moi! Hei tuota mietin että olisikos kukaan halukas tulemaan mukaan Tumpin saapumista koskevaan ropeen? Tai siis voin kai aloittaa vaan pelin, vai tungenko johonkin muuhun, jo käynnissä olevaan peliin? | |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 01.07.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 9 Elo - 18:03 | |
| Tervetuloa munkin puolesta Teea. (:
Kyselisin täällä, jos jotakuta kiinnostaisi pelata mun kanssa sellanen vähän enemmän suunniteltu, pienempi peli? Itse menen vähän sekaisin jos porukkaa alkaa olla neljää enemmän.. :D Esimerkiksi joku kahden ihmisen maastoreissu, tai mahdollisesti joku tallin ulkopuolella, kaupungissa tapahtuva peli? | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 9 Elo - 17:58 | |
| Sinne vaan! Tervetuloo nyt vielä c: | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 9 Elo - 17:56 | |
| Hei! Olen siis Teea ja aloitin hoitamaan Sessaa (: Tulen mielelläni ropettamaan, jospa tuohon käynnissä olevaan voisin jo tunkea? |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 30 Heinä - 21:16 | |
| Myös minä olen palaillut Pariisista, ja koetan aktivistua ja jatkaa tota peliä ihan tässä tänään tai huomenna. (: | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys La 20 Heinä - 19:48 | |
| | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 8 Heinä - 20:31 | |
| | |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys La 6 Heinä - 20:38 | |
| Tuli muuten mieleen, että jos sattuisin innostumaan piirtämään jotain kuvia Amigosta (ja Annikasta), niin mihin niitä voi sitten postailla? | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 4 Heinä - 9:48 | |
| Janika: Jeij, vähän jees et pääsit sinne kuitenkin! :---) | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 93 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Heinä - 22:44 | |
| Näin poissaoloista puheenollen, nyt kun pääsenkin leirille niin oon 6.7.-11.7. hiljainen, enkä muun tekemisen (lue: nauramisen tai ratsastamisen) ohella ehkä vastaile viesteihin. :> //mitäs kummaa? Oonko ainoo joka näkee joissain mun viesteissä tekstin 'even if you fly away, you'll always be in my heart'?
Viimeinen muokkaaja, Janika H. pvm To 4 Heinä - 10:34, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Heinä - 22:16 | |
| Annika, tämä ok. Lisäilin myös tuon kuvan sivuille nyt. c: | |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Heinä - 21:58 | |
| Crimis, selvä, jotain tällaista ajattelinkin (: Tässä siis se kuva isompana. Tuli noista Crimiksen poissaoloista mieleen, että mä olen 18-24.7 Pariisissa, enkä pääse koneelle. Saatan puhelimella kuitenkin käydä pari kertaa tsekkaamassa tilanteen täällä, mutta pääasiassa lomailen siis silloin. Ja myös 26-28.7 tuskin olen koneen ääressä. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Heinä - 21:53 | |
| Mä oon touhuillu koirien kanssa ja nähny kavereita + pelaillu lolii vähän liikaa noin nättiin säähän nähden. Mutta perjantaina alkaakin sitten leirirumba, 16 päivän aikana olen 14 päivää leirillä. Joten sanonkin jo etukäteen, että en välttämättä pääse ollenkaan koneelle 5-7.7 enkä 11-20.7. Mutta jatkakaa te toki meininkejä täällä silloinkin, jos siltä tuntuu! c: Annika: Mitään vuoroja ei olla sovittu, mutta järkeä saa käyttää. Eli vähän odotellaan, että kaikki ehtii roolailla suunnilleen samaan tahtiin. Lähinnä siis jos ollaan pelissä kosketuksissa toisten kanssa. Ei mennä hirveästi eteenpäin, jos toinen ei ole ehtinyt esim. vastata hahmosi kysymykseen. Kyllä te tiedätte. Muutin asetuksista tuon, joten nyt pitäisi onnistua. :> | |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Heinä - 19:28 | |
| Tänään oli autokoulun neljäs ja viides teoriatunti, en tajunnu että se voi olla niin tylsää. Onneks pääsee varmaan kohta ajelee, sen pitäs ainaki olla hauskaa. (: Mitäs teidän päiviin?
Voisin väsäillä jonkun naamakuvan tohon avaks, näyttää vähän ankeelta kun kaikilla muilla on kuva. :DKiva muuten kun täällä vastaillaan niin aktiivisesti peleihin, muualla saattaa olla kuukaudenkin taukoja ennen kuin pääsee taas jatkamaa. Onko täällä käytössä jotkin vuorot, vai saako kuka vaan roolata missä välissä tahansa?
Edit.// Piirtelinkin aikani kuluks tollasen nopeen sutun, joskus paremmalla ajalla ehkä jotain parempaa. Olisin linkittänyt tähän kuvan isompana, jotta sen olisi voinut laittaa vaikka Annikan esittelyn viereen sivuille, mutta en saanut linkitettyä koska olen uusi jäsen. Ilmoitti vain että "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.". :/ | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 1 Heinä - 23:33 | |
| Janika, me pidetään sulle peukkuja! Olis tosi kurjaa jos joutuisit peruun. :c
Ja Annika, kiva kun löysit tiesi tänne, ja tervetuloa nyt vielä ties monettako kertaa. :D Voit tietenkin aloittaa myös itse avoimen pelin, jos haluat. | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 1 Heinä - 21:43 | |
| Hih, side lähti pois kun aiheutti mulle ihottumaa. Koko jalka ihan punainen mutta kävelen kuitenkin! Jeh, ehkä leiri toteutuukin sitten (toivottavasti!). Ja tervetuloa Annika! | |
|
| |
Annika Hakala Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 1 Heinä - 19:00 | |
| Hei kaikki, mä olenkin uusi täällä, aloitin Amigon hoitajana. Jos joku kaipaa peliseuraa, niin saa nykiä hihasta, pelaan mielelläni ihan kenen kanssa vaan. (: | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 25 Kesä - 14:41 | |
| Voi vitsi Janika, mahtaa ketuttaa! Tosi tyhmää. :< | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 24 Kesä - 19:35 | |
| Jeah, on mulla niin hyvä tuuri.. En oo koskaan murtanu mitään luitani, mutta sitten pari päivää sitten kun vaan astuin/laskeuduin oikeelle jalalle vähän hassusti, niin onnistuin murtamaan jalkapöydän. Ja seitsemäs päivä oisin lähteny kauan oottamalleni leirille, jossa näkisin vanhan kaverin, jonka näin viimeks vuos sitten. Eipä taida onnistua sitten se... :< | |
|
| |
Remi Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 100 Join date : 13.11.2012
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys La 30 Maalis - 2:07 | |
| Eipä tässä oikeastaan onnekkuudella ole mitään tekemistä asian kanssa. Etsin itelleni ylläpitoon ponikokoista ratsua ja törmäsin sitten tähän tammaan, joka viidessä kuukaudessa ehdittiin totaalisesti pilata. Nyt opetellaan ratsun hommia uudelleen. Tänään erittäin epämenestyksekkäästi. Nimimerkillä: meinattiin aiheuttaa kiva liikennekolari kun tamma päätti että keskellä autotietä on viisasta hypätä pystyyn. Jouduin hyppäämään alas selästä ja taluttamaan takaisin talllille :l Halvalla ei tosiaan välttämättä saa hyvää, vaikka kaiken tuon kuran alla on edelleen kiltti ja nöyrä tamma. (Joka reagoi jopa siihen, että menetkö farkuilla vai ratsastushousuilla). Futura kakkonen, Futu ei vaan koskaan ole pystyyn hyppinyt. | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 28 Maalis - 11:33 | |
| Onnekas.. Ittelläni ei oo ees hoitsua.. Mutta oijoi, olin toosi tyytyväinen tallin toiseks äksyimpään hevoseen (joku risteytys, lämppäriltä näyttävä mutta open mukaan siinä on arabia) seisomaan hoitaessa paikoillaan, ei jääny varpaat alle, enkä saanu potkuja itteeni taikka hampaanjälkiä. :3 Okei, hoidin käytävällä, mutta se on sielläkin ka-u-he-a. Pikku Rapsupallo vaan seisoi ja liikku pikkasen, mutta muuten oli aiivan kiltti. Karsinanvaihdos tallin vilkkaimmalta käytävältä rauhallisimmalle on selvästi auttanu asiaa. (: | |
|
| |
Remi Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 100 Join date : 13.11.2012
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 27 Maalis - 20:06 | |
| Zetaattori <3 Menin tänään ilman satulaa ja pelkällä riimulla, en vielä vähän aikaa sitten olis voinut uskoa että kykenen luottamaan hevoseeni niin paljon että uskallan tehdä jotain noinkin radikaalia. Ensin se reagoi provosoitumalla ja totta kai hyppäsi pystyyn, kun ei ymmärtänyt mitä pyydän eikä pitkään aikaan kukaan ollut mennyt ilman satulaa, mutta rauhoittui sitten tosi paljon ja kulki hyvässä muodossa vaikkei kuolaimia ollutkaan. Eilen hypättiin ekan kerran ja voi tuota tamman onnea. Älkää ihmiset hankkiko itsellenne lämminveriprojektia, jos ette oikeasti osaa sellaista käsitellä. Mulle tullessaan Zetta oli vauhko, pukitteleva ja pystyynhyppivä hankala hevonen, mutta nyt siitä on kuoriutunut lempeä ja älykäs pikkuhevonen. Ennen mulle tuloaan oli ollut 5 kuukautta nuorella tytöllä jolla selvästikään ei ollut rahkeita Zettan pitämiseen. Tamma on menettänyt kaikki lihaksensa ja on muutenkin huonossa kunnossa, tullessaan ei ollut puhettakaan siitä että se voisi seisoa aloillaan viittä sekuntia kauempaa. Täytyy sanoa, että hevoselle oli pelastus että pääsi mun luokse ja todella hyvään talliin. <3 Ja joo, mulla on oma, täydellinen pikku juustopalleroponi | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 26 Maalis - 16:02 | |
| Zetta♥ ;3 Jjoo arvatkaa oisko inspistä kirjotella aivan sairaasti nyt tekstejä ku on tällaset ilmat, koulu vaa pilaa kaiken :'< | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 26 Maalis - 8:19 | |
| Ai onko sulla Remi hevonen? (・・?) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys | |
| |
|