Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yleinen höpötys

Siirry alas 
+8
Nazy
Emilia
Annika Hakala
Janika H.
Eleonora
Maxx
Crimis
Remi
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä
Remi


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 14 Marras - 21:18

First topic message reminder :

Joo, eli ajattelin pistää tällaisen yleisen pölötystopicin pystyyn, jotta voidaan jutella kaikesta maan ja taivaan välillä.

Oletteko minkä ikäisiä ihmisiä ja harrastatteko IRL ratsastusta tms?

Itse olen 19-vuotias ja ratsastuksen lisäksi harrastan tankotanssia. Tällä hetkellä puoliylläpidossa musta arabiristeytystamma "P". Tytön kaunotar <3
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä
Remi


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyMa 25 Maalis - 12:54

Pahoittelen surkeaa epäaktiivisuuttani. Hevonen vie elämäni Very Happy

(http://1.bp.blogspot.com/-vC5Gga8bBvM/UUoFcGe_skI/AAAAAAAAAJM/tDa99hIQthQ/s1600/zetta1.png) <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 9 Maalis - 16:12

Mäkin käyn, vaikken nyt oo melkei missää pelis :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Janika H.
Tallijengissä
Tallijengissä
Janika H.


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyPe 8 Maalis - 22:28

Mä käyn täällä aina joka päivä kattelemassa, että josko joku olis roolinu jotain. Een taida olla yhtään addiktoitunu? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 2 Maalis - 12:00

Joo, taas jotain : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyPe 1 Maalis - 22:01

Jossy, eli poistan sut Starin hoitajuudesta? :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Janika H.
Tallijengissä
Tallijengissä
Janika H.


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 28 Helmi - 22:25

Jossy, eipähän toi haittaa, jokasella on välillä kiire ja blaablaatekosyy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 28 Helmi - 22:10

Jepskukkuu (: Remi, ei haittaa vaikka kestäisi, mullakin tuli noin myöhässä.. : D Janika, kiva juttu (: toivottavasti ei kuitenkaan haittaa jos mä oon epäaktiivinen (kiirekiireblaablaa), kyllä mä nyt sentään jotain yritän raapustaa aina välillä c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä
Remi


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 28 Helmi - 21:24

Jossy, hyvä tarinahan sieltä tuli Smile Yritän kirjoittaa sunkin valmennuskommentin mahdollisimman pian Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Janika H.
Tallijengissä
Tallijengissä
Janika H.


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 28 Helmi - 20:55

Kyllä se mulle sopii tosi hyvin, Toope sietääkin saada hieman lisää huomiota. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 28 Helmi - 17:34

Tänne vielä hoilottelen...

Remi, mä sain ton tönkköökin tönkömmän valkkatarinan nyt tehtyä, kurkkaatko (:

Janika, alhaalla romaania Toopen hoitamisesta :')


Viimeinen muokkaaja, Jossy pvm To 28 Helmi - 22:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 23 Helmi - 20:15

Mulle se sopii, mutta ootellaan Janikan vastausta c:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 23 Helmi - 19:01

Kiitus <: Mä kuulostan nyt varmaan ihan idiootilta, mutta voisko täällä ottaa kaksi hoitsua? (: Miten mä nyt muuten muotoilisin, jotta en kuulosta hevosia kahmivalta tomppelilta? En mitenkään, mutta vaikken mä osaa tätä oikein selitellä, voisinko saada myös Toopen mukaan pulkkaan? Janikalta voin odotella vastausta, pääseekö tämä tyhmeliini herran hoitajaksi, Crimikseltä ennen kaikkea, saisinko mä toista heppaa ottaa... c: Jei, vihdoinkin sain laitettua ei-romaanin, mutta vastaus kyllä pelottaa ja tän laittaminen hävettää : D kirjotinkohan mä sittenki kirjan? :----x

Edit/ (en viitsi tunkea koko topaa täyteen omia nurinoitani) Ja mä kyllä ästeeän oon niin häpeissäni ja tekis kyllä mieli repiä itteni hiuksista maan alle, mut jos se Toope on oikeesti just sesese jonka kanssa tulis inspiraatio ja aktiivisuus ja innostus ja niin edelleen, saattaa olla, että mä typeränä ihmisenä ottaisin vaan sen.. :c (Haluaisin todella Toopen, ja oon noita herroja vertaillu, ei mulla kuitenkaan aika taida riittää kahteen, joten jompikumpi oli otettava...) oon pahoillani näistä jutuista, mutku oon vaan niin vihanen itelleni ku koko ajan on U-käännöksiä tehtävä.. Mut kyllä mä voin suoraan sanoo, että sit ku on se saavutettu mitä haluaa (tässä tapauksessa puhun siitä, mita nyt tässä editissä just sanoin) niin sit on vissi ja pysyvä homma. (: hahaa romaani, häpeän..


Viimeinen muokkaaja, Jossy pvm To 28 Helmi - 15:42, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 23 Helmi - 16:40

Aa joo aivan, okei! Muokkaan sen nyt c:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 21 Helmi - 16:38

Esittely on tossa alhaalla, muokkasin sen tohon (: ei toi tossa, vaan sitä ennen oleva : ) laitan siihen nyt 19 vielä, ja tähän fooruminki "profiiliin" : > tank juu kun mun kaikki sähellykset käy :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 20:56

Jossy, hahaha mulla vähän sama. Oon aivan liiian kova dataamaan. Olin mä kyllä tunnin koiran kaa lenkillä tänään onneks, joten on suht puhdas omatunto not. :-------D

Ja onneksi tää on virtuaalimaailma ja kaikki on mahdollista ;D Joten sopii tuokin muutos. Kirjoitatko sen esittelyn uudesta itsestäs, niin mä teen sen päikyn nyt. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 19:32

Hahaa (: No, mä nyt vietän aivan ihanaa datiselämää, koneella oon ollu melkein koko päivän koulun jälkee.. Eikun oikeesti, en voi tajuta, että mä oon muuttumassa totaaliseks addiktiks : D

Jos Starille voisi päikyn tehdä, mä oon tosi ihana ihminen ja yritän aloittaa hoitamisen nopsaan c:

Ihan oikeasti, mut varmaan suljetaan liikoja luulevien listoille, mutta voinko mä ikääntyä 19-vuotiaaksi? c; <-- häpeän niin paljon että piti vetää yli :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 19:22

Jossy, oukei! Btw jee samaan aikaan paikalla lol :bb Mitäs sun iltaan?

Remi, oon nyt laittelemassa tota Kafkan kuvaa niin öö mitä sen esittelyyn tulee? :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 19:21

Ihanaaihanaa, kiitos! (: Jospa mun pituudeksi vois vaihtaa 160-senttiä, tähän laitan nyt sen esittelyn vähän muokkailtuna (jos vaan sopii, siis) (:

Jossy on melko lyhyt, 19-vuotias tyttö. Hän on lyhyessä ajassa kasvanut lyhykäisestä 160-senttiin, muttei häntä vieläkään voi jättiläiseksi kutsua. Sinisilmäinen, pitkähiuksinen punapää omaa rutkasti huumorintajua, ja auttavaisuuskin huomataan usein. Tuttujen ihmisten seurassa Jossy on usein huumorimielellä, ja maalaisjärki tai hevosmiestaidot eivät ole ruosteessa. Uusiin ihmisiin tyttö tutustuu ystävällisesti ja oikein mielellään, ujo hän ei todellakaan ole. Jossyn itsepäinen luonne, kovat hermot ja äärimmäinen päättäväisyys tulevat esiin ehkä turhankin usein, eikä kovan piikittelyn osaavaa, tulista tyttöä kannata suututtaa. Pippurisen Jossyn sydäntä lämmittävät etenkin ponit, ja yleisien äkäpussihoitohevosten rinnalla leppoisat hevosetkin tekevät hyvää. Tyttö on ratsastanut polvenkorkuisesta, eikä pelkää näyttää osaamistaan satulassa.

Jos tommonen vois olla (: kiitos vielä :--D


Viimeinen muokkaaja, Jossy pvm To 21 Helmi - 16:42, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 19:18

Jossy, joo kyllä se sopii! Ymmärrän kyllä. Itsekin joskus ostaa hevosen ja tajuaa viikon päästä että ei hitsi mua ei innosta tää yhtään :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTi 19 Helmi - 21:37

Huuuuh, sadasensimmäinen kerta, kun poistan viestin ja teen uudestaan, mutta hävettää kun tulee ihan hirveitä romaaneja... Mulla on nyt ollut tää inspis ihan totaalisen hukassa, oon ollu kamalan epäaktiivinen... Voisinko siis vaihtaa hoitohevosen Stariin? Tuli varmaan ihan puskista, mutta kun mulla ei enää yksinkertaisesti into syty Snorren kanssa.. Ois siis kivempi kaikille, jos mä innostuisin siitä hoitamisesta ja niin edelleen.. Star on semmonen sopiva, vähän lepposampi tapaus, eli vähän vaihtelua yleisiin äkäpussihoitsuihin... Jos vaan suinkin sopii, mä voin vielä ihan tarkalleen miettiä (Goldia en sen takia meinannut, kun mä en tohon Saddle seat-tyyliin oo niin perehtyny, oli Star muutenki se eka miete) mutta luulen, että se on näin, jos homma käy.. Kiitos jos tämmönen sähellys käy, anteeksi kun tämmösen ihme sekamelskan pyöritän.. : - D Mutta juu, taas kamala kirja tuli kirjoitettua...

Remi kiitoskiitos, tämmönen hölmö tänne tunki... : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Remi
Tallijengissä
Tallijengissä
Remi


Viestien lukumäärä : 100
Join date : 13.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyTo 14 Helmi - 20:01

Laita vaikka mun facebookista se Kafkan maastoestekuva? Smile Teen oriille sivut heti kun ehdin <3

Pelailin muuten nyt myös, vaikka kauan siinä kestikin Very Happy
... Voi muuten olla että täällä suunnalla on tulossa perheen lisäystä ja mahdollisesti myös rengastusta. Jälkimmäistä ainakin. Kaikki sitten häihin Very Happy <3

Ja Jossylle tervetuloa mukaan Hukkasuon hulinaan! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptySu 3 Helmi - 12:56

Jossy, jokaisesta tarinasta saa aina jotain. : D Vitsi kun saisi aikaiseksi kirjoitella ponskeille luonteita! Oon erittäin saamaton Embarassed

Rosson, Ponun ja Remin esittelyt on nyt päivitetty sivuille asti. Remi, mitenkäs tuo Kafka? Laitanko sen hyppykuvan siitä ja tuon tekstin vain hevoslistaukseen vai teenkö sille omat sivut Hukkasuon ulkkaan? c:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 2 Helmi - 23:31

Crimis, tuosta hoitotarinasta: Kiitos, omasta mielestä tuli vähän tönkkö... Mad Mulla ei ole minkäänlaista ideaa summasta,ihan itse voit päättää, ansaitsenko mä tollasesta löllöstä mitään. (: Snorren luonteeseen mä en oikein tiedä, olis tosi kiva jos sieltä löytyisi välillä niitä ilkikurisia temppuja, karsinasta livistämistä tai pään viskomista, harjojen viskelyä ja itsepäisyyttäkin. (: Muuten tosi sympaattinen ja huomionkipeä, eikä tarkoita missään nimessä pahaa... Jotain pidempää ja kuvailevampaa voi laittaa, oma näkökulma oli - ja vähän lisää pippuria voi myös tulla esiin. :3

Roolipeliin: Hahaa, en ollut perillä. :---D Noh, jatkossa muistan kirjoittaa oikein... (; Poistan tuon jutun.

Ja eihän tässä mitään, ei todellakaan tarvitse huolta kantaa, IRL on mullakin nyt vähän kiireitä. c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyLa 2 Helmi - 21:31

Janika, kiitos n___n'
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Janika H.
Tallijengissä
Tallijengissä
Janika H.


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.11.2012

Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 EmptyPe 1 Helmi - 22:41

Crimis ei stressaa yhtään! Me ootellaan.. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötys   Yleinen höpötys - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen höpötys
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: