| Yleinen höpötys | |
|
+8Nazy Emilia Annika Hakala Janika H. Eleonora Maxx Crimis Remi 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kirstu Vakionaama
Viestien lukumäärä : 294 Join date : 25.06.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 10 Joulu - 22:01 | |
| Spitillä tietenkin tulen valmennukseen | |
|
| |
Kei Mode
Viestien lukumäärä : 212 Join date : 22.10.2014
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 10 Joulu - 18:36 | |
| Mitä ihmettä, en oottanu yhtään että te olisitte noin innokkaasti mukana! Wow o: Nythän meillä on jo ryhmä kasassa. Kirstu, millä hevosella aloitat valmennuksen? Tuolta kyyläsin, että sulla on useampikin. Haluaisin meinaan pitää hevoset samoina, jotta päästään sitten edistymään ratsastajan lisäksi myös hevosten kanssa. Jos Sussulle myös tämä on ok? Tottakai voidaan sopimuksen mukaan katsella jotain "ylimääräisiä" valkkoja välillä mihin voitte tulla sitten eri hevosilla. :> Pikkujouluihin mulla ei oo ideoita, mutta tässähän tulee kohta jo kiire jos semmosia pidetään. Tulen joka tapauksessa mukaan kyllä. Ja jotta kellekään ei jää epäselväksi omituisen nimeni takia, olen virtuaalimaailmassa mies, ikää 20v. Oikea nimi on Keitaro mutta inhoan sitä aikalailla, niin käyttäkää vain kaikki tuota lyhyempää versiota joka suomalaisen korvaan kuulostaa ihan homolta, I know. *grin* Japanista tullaan. o/ Ja IRL kuuluu mullekin kyllä hyvää, mitä nyt unirytmi on perseellään niin väsyttää aika pirusti. Mutta oon tosi innoissani nyt tästä ropettamisen aloittamisesta. Voitaisiin mun tallille tulo roolailla tässä ennen valmennuksen aloittamista, koitan aloittaa piakkoin tuonne uuden pelin. | |
|
| |
Jerrry Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 138 Join date : 21.10.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 10 Joulu - 14:39 | |
| Mulla vois kans olla intoo lähtee Lecheron kans (jahka seki päivittyy tänne). Ei oikeen shiren kans viitti tulla rullaamaa esteitä ympäri, on se vaa nii "hyvä" pomppimaa. Mut siis tosiaan ... värkätäänkö me jotain pikkujoulu juttua vai? | |
|
| |
Sussu Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 132 Join date : 11.08.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 10 Joulu - 14:35 | |
| Jep! Ihan hyvää kuuluu tännekki päin.. Eiköhän me vielä joskus päästä epäaktiivisuudesta eroon. | |
|
| |
Kirstu Vakionaama
Viestien lukumäärä : 294 Join date : 25.06.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 9 Joulu - 22:27 | |
| MINÄ MYÖÖÖS! ja pikkujoulutki ois toosi jees Ja hyvääkin kuuluu | |
|
| |
Emilia Mode
Viestien lukumäärä : 340 Join date : 10.08.2013 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 9 Joulu - 17:33 | |
| Täällä yksi epäaktiivisuudenkuopassa pyörivä ilmoittautuu! Kuulostaapa kivalle toi tuntijuttu, kannatan, ja mukana siis ollaan Tumpin kanssa. Mites tänne muuten kuuluu? | |
|
| |
Sussu Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 132 Join date : 11.08.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ti 9 Joulu - 11:04 | |
| Oijoi! Täällä on yks innokas Jackalin kanssa, miksei välistä myös Retunki kans, mut Jackalin kans pääasiassa. | |
|
| |
Kei Mode
Viestien lukumäärä : 212 Join date : 22.10.2014
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 7 Joulu - 17:11 | |
| Oon mukana! Onkin pitänyt jo jonkin aikaa saada jotain aikaiseksi täällä, mutta jotenkin se on vaan jäänyt. :|
Mutta tosiaan, Hantsun kanssa oli puhetta estevalmennusryhmän starttaamisesta - mulla kun ei mielenkiinto riitä kirjoittamaan pelkästään hevosenhoidon arjesta. Olen tehnyt ratsastuksenopettajan hommia (sijaisena tosin vain) aiemminkin, ja harrastan itsekin esteratsastusta tavoitteellisesti tekke-tammani kanssa. En siis ole mikään high level-valmentaja, mutta ilmeisesti kukaan ei täällä mitään grand prixia kisaakaan, näin olen ainakin ymmärtänyt. :D Jokaiselle tekee kuitenkin hyvää päästä ratsastamaan valvovan silmän alle silloin tällöin, sillä omia virheitään ei itsekseen ratsastaessa useinkaan huomaa. Ja jos jotain muutakin innostaisi vaikka alkaa kisaamaankin ensi vuoden puolella, niin tulisipa treenattua yhdessä. Neljä olisin valmis ottamaan mukaan ryhmään, onko kiinnostuneita? Ryhmä pyörii minimissään kahdellakin ratsukolla. Toteutus olisi roolipelillä tai tarinavastauksin, riippuen miten milloinkin halutaan tehdä. Eikä tästä siis kenenkään tarvitsisi ottaa mitään hirveää stressiä; Ei tehdä tästä mitään kerran-viikkoon-pakkopullaa. Sovittaisiin aina yhdessä seuraava ajankohta järkevin välein.
Kei toivottaa kaikille tunnelmallista joulunodotusta ja toivoo, että saa änkeä mukaan porukkaan. ~ :3
Ps. Kyllä ne esittelytekstit musta varmaan joskus ilmestyy tallin sivuille, kun Crimis vain heräisi horroksestaan.. Vink vink. | |
|
| |
Jerrry Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 138 Join date : 21.10.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 3 Joulu - 14:23 | |
| Olis kiva päästä roolaamaan jossain vaiheessa. Voitais tehä vaikka pikkujoulut? Mitä mieltä muu porukka? | |
|
| |
Emilia Mode
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 4 Elo - 22:45 | |
| Enpä oikeastaan, pää lyö ihan tyhjää kun en keksi mistä tehtäis se | |
|
| |
Crimis Admin
Viestien lukumäärä : 805 Join date : 12.11.2012 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 3 Elo - 0:28 | |
| Hahah :p Voisihan tuota! Haluatko aloittaa? c: | |
|
| |
Emilia Mode
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 1 Elo - 22:08 | |
| Ei se mitään, itsekään en osaa puhua suomea vietettyäni kolme viikkoa ranskassa... Sitä vois ehkä jotain ropentynkää tehdä, vai mitäs sanot? | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 1 Elo - 22:00 | |
| Oh, nice to see you Emilia :3 Ajalla on kyllä tapana juosta että no panic! :p lol en osaa puhuu enää suomee | |
|
| |
Emilia Mode
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 30 Heinä - 15:29 | |
| Hui, kylläpä aika rietää nopeasti! Ajattelin vain tulla ilmoittamaan että elossa ollaan ja aktivoitumista yritetään. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 24 Heinä - 0:11 | |
| Sori ihmiset epäaktiivisuus, työrääkki. Sunnuntaina loppuu työt, niin aktivoidun taas paremmin ja vastailen noihin tarinoihin! :> | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 26 Tammi - 17:51 | |
| Aaa okei, no ei sitten ehkä ole ihme. :p Äläkä v-hommii nyt stressaa, tiiän tunteen noitten rästien kanssa. Tsemppiä niihin. c: | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 93 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 26 Tammi - 17:20 | |
| En mä kyllä vuoteen niitä sivuja päivittänytkään (hups...) että weebly saatto sen takia ne poistaa... mutta juuh, sivut siirtyy http://janikanponit.webs.com heti kun saan ne aikaseks tehä, nyt tukehdun rästiin jääneiden koulutöiden määrään.. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 26 Tammi - 17:12 | |
| Janika, ei se mitään! Ei täällä kukaan jaksa aktiivisuudesta nipottaa. :p Ounöy pitäisköhän ehkä ottaa tiedot weeblystä talteen jonnekin muuallekin jos joskus käy noin.. o_o | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 93 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 26 Tammi - 17:02 | |
| Huppista kun aikaa on kulunut.... D: Joulun aikoihin tulin miettineeksi Toopen ja Danan asustelleen täällä reilun vuoden, ohops. Hyvä vain, mutta se on niin pitkä aika... Yritän aktivoitua tässä mahd. pian, ja pitää noiden kopukoiden sivut tehdä uusiks, weebly kun on päättäny poistaa ne.. -.- | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 9 Joulu - 17:21 | |
| Hei ihmiset! :> Anteeksi pieni epäaktiivisuuteni, olin tuossa vähän turhan pitkään sairaslomalla niin on jäänyt koulutehtäviä rästiin aika reippaasti. Kunhan saan ne alta pois, niin palaan taas pelaamaan ja päivittämään Hukkiksen sivuja kunnolla. c: | |
|
| |
Nazy Tulokas
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 30.10.2013
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 31 Loka - 21:20 | |
| - Emilia kirjoitti:
- Selvä :)mitäs tehtäisiin?
No Sofia ei ole käynyt vielä tallilla, joten jos vaikka tallilla. | |
|
| |
Emilia Mode
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 31 Loka - 20:04 | |
| Selvä mitäs tehtäisiin? | |
|
| |
Nazy Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 31 Loka - 17:42 | |
| - Emilia kirjoitti:
- Minä voin
Kiva, sinä voit aloittaa kun minä en ole ennen aloittanut. Enkä kyllä pelannutkaan... =D | |
|
| |
Emilia Mode
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 31 Loka - 17:10 | |
| Minä voin | |
|
| |
Nazy Tulokas
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys To 31 Loka - 15:51 | |
| Hei vain, haluisiko joku pelata mun kanssa, oon uus täällä ja ois kiva alottaa sillee et pelis on vaan kaks? Pelaan siis Sofia Nybergillä, eli hahmollani =) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen höpötys | |
| |
|
| |
| Yleinen höpötys | |
|