Joo, eli ajattelin pistää tällaisen yleisen pölötystopicin pystyyn, jotta voidaan jutella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Oletteko minkä ikäisiä ihmisiä ja harrastatteko IRL ratsastusta tms?
Itse olen 19-vuotias ja ratsastuksen lisäksi harrastan tankotanssia. Tällä hetkellä puoliylläpidossa musta arabiristeytystamma "P". Tytön kaunotar <3
Kirjoittaja
Viesti
Janika H. Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 93 Join date : 25.11.2012
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 28 Marras - 14:08
Voisin laittaa kuvan musta ja kaverin vuokraponista, mutta ei oo omistajan lupaa laittaa, ni en viitti... Ihanaa ku kaveri on liian pitkä Welsh A tammalle, ni saan ikuisena poniratsastajana liikuttaa sitä... <3 Kun se on jo mummoiässä, 24v., ja omistajalla uus hevonen, niin poni on oikeestaan kahen vuokraajan liikutettavana...
Crimis Admin
Viestien lukumäärä : 805 Join date : 12.11.2012 Ikä : 31
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 28 Marras - 12:08
Nyt on päivitelty!
Ja voi ettäää, oottepa "Remi" ihanan näkösiä tamman kanssa
Lol mä matkin, tässä ollaan minä ja Aleks viime lauantaina! :p
Remi Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 100 Join date : 13.11.2012
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 26 Marras - 21:55
Harrastan tankotanssia kuten alempana lukee.
Tulispa jo lunta niin pääsis vetään tamman kans ensimmäiset hankilaukat ilman satulaa <3
Mah so beautiful girl <3
Janika H. Tallijengissä
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 26 Marras - 21:27
Eipä mitään Crimis, onhan kaikilla se muu elämä virtuaalisen ohella. (Valitettavasti..) tosin mun omaa IRL koiraa ja kavereita en vaihtais mistään hinnasta!
Ja harrastitko sä Remi sitä balettia? Jos kyllä, niin täältä löytyy toinen innokas padebureen ja plién vääntäjä! ja äläs välitä, jos nimet väärin kirjotettuja, osaan sanoa ja tanssia ne, mutta kirjottaminen... <3 on tullut tuota lajia harrastettua kolmevuotiaasta saakka, joten reilut 12 vuotta sitäkin on tullut väännettyä rautalangasta..
Crimis Admin
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 26 Marras - 20:22
Jeps jeps Remi ja Janika. C: Nyt tää netti toimii mut kiirettä vähä pitää! Ropeen kävin kyl vastailees mut täytyy taas parilla päivällä lykätä tuota päivittelyä.. S:
Remi Tallijengissä
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 26 Marras - 11:13
Juu, kyllä mä teen sille sivut kunhan vaan ehdin (:
Janika, tervetuloa vain mukaan (:
Janika H. Tallijengissä
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 25 Marras - 22:59
Heeippa vaan kaikille! Mä päätin nyt tulla tänne pölisemään... Tobben ja Danan omistaja esittäytyy siis! Ja ei Crimis mitään kiirettä niiden hevosten ja henkilösivujen päivittelyssä, oon kärsivällinen.. Ja kaut nyt kuitenkin saan tohon nykyiseen ropeen änkeä mukaan, vaikka se olisikin aika lopuillaan?
Crimis Admin
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Su 25 Marras - 17:06
Hei mun omal koneel netti ei oikee suostu yhteistyöhö nii en tiiä millon pääsen kunnolla koneelle seuraavan kerran.. D:: Et käyn tällee pikasesti aina välillä kun saan jonkun konetta lainaan. Sori kun rope nyt sit vähän tökkii :C Ja Remi, teetkö sä Kafkalle omat sivut jonneki vai teenkö mä tonne Hukkasuohon (sit ku vaa onnistuu)?
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 19 Marras - 13:42
Remi, aivann! Siks susta ei oo nyt kuulunukaan mitään.. Ollaan meinaa ooteltu malttamattomina sun roolia. ^^ Koitahan kuule pärjäillä ja parannella ittees. Mutta tehdessä sattuu, niihä se menee! Ps. Olitpa nättinä siellä häissä ;>
Remi Tallijengissä
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ma 19 Marras - 13:33
Huh, häähumputus ohi. Oli ihana viikonloppu oman kullan kanssa, vaikkakin nyt on parisuhde hieman vaakalaudalla. :/ imageshack.us/photo/my-images/338/kaaso.png/- Kuva meistä ennen häitä, rakastan kampaustani <3 (Lisätkää osoitteseen http-systeemi, mä en sitä vielä voi tehdä, pska foorumi )
Nyt pitäisi lähteä tallille, kauhea flunssa päällä, kurkkuun sattuu ja kuolen kohta. Ps. sattui perjantai-iltana pieni tankotanssionnettomuus ja nyt on oikea reisi auki ja mustelmalla <3 Rakastan lajiani.
Crimis Admin
Aihe: Whatsup? Ma 19 Marras - 12:59
Mitäs teille kuuluu? C:
Ite täs hetken yksin kotona, niin volat kaakkoon ja vähän jumputusta päälle.♥ Koeviikko menossa ja sinänsä ihan rentoo : D
Crimis Admin
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 16 Marras - 18:32
Njaaa, ei hirveesti oo aikaa.. :s Mut kyllä mä haluaisin jatkaa, tänää ku oli koulussa tanssii ni tuli taas sellane "vitsi mä tykkään tanssia!"-fiilis.. Haha :DD Se on hyvä olla pro pienempien silmissä )
Aaw kuulostaa söpöltä, oisko sulla jossai kuvaa näyttää? Mun blogissa on jonkun verran kuvia Icystä ja musta, jos kiinnostaa (lol) :pp (http://hannz-justdreams.blogspot.fi/search/label/Icy)
Eleonora Tuttava
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 14.11.2012
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 16 Marras - 18:23
Crimis, sama! :D Streetjazzia tanssin, kolmas vuosi menossa ja ihanaa on vaikka pienempien kanssa tanssin, on siellä joitaki samanikäsiä ja vähä nuorempia mutta saa vastuuta. Eilen reeneissä jos mä unohin liikkeen ni kukaa ei muistanu. :Dd Harmi että lopetti, sun pitää etsiä uusi!
Meillä on semmone sekarotune, emä löytökoira, epäilty enkkusprinkuks ja isä kiinanpalatsikoira :D Isäsä pituus, mataluus ja karvat (ei nii paljo kuitenkaa) mut spanielin pää ja häntä. Musta jolla on rinta valkoinen, aivan ihanansöpösopusuhtainen tapaus!<3
Crimis Admin
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 16 Marras - 16:12
Nora, muakin on luultu kakskymppiseks ja pikkusen yliki hötössä! :--------D Minkä tyylistä sä tanssit? Ite harrastanu tanssii semmoset 5~ vuotta, streettiä lähinnä. Nyt en oo tyylii puoleen vuoteen ollu kyl enää missää ryhmäs mukana, koska meidän ryhmä lopetti. D: Ja millanen koira? :3 Ite muuten kans lenkkeilen koiran kanssa, semmosen maailman ihanimman weimarinseisojan♥
Eleonora Tuttava
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 14.11.2012
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Pe 16 Marras - 16:07
Haha, porukan kuopus esittäytyy! IRL 14-vuotias (kirjoitusten perusteella sanottu ~20v, hups) tyttö, harrastan ratsastuksen lisäksi kitaransoittoa, tanssia, kirjoittamista, satunnaisesti laskettelua ja juuri päädyin lopettamaan pesäpallon, jota harrastin 7-8 vuotta. Tykkään myös piirtämisestä ja laulamisesta, ja pienenä on tullut harrastettua mm. lentopalloa, kuviskerhoa, kuoroa, orkesteria ja vaikka mitä muuta. Omistamme myös koiran jonka kanssa sitten lenkkeilen ym.
Maxx Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 111 Join date : 13.11.2012
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 14 Marras - 22:04
Oon IRL 16v. Harrastan, piirtelyä, laulamista yksikseni, suunnistusta ja ratsastusta. Ratsastan äitipuoleni hevosilla ihan vapaa muotoisesti, en käy tunneilla tai missään, mutta kivaa se on ilman tuntejakin. Äitipuolellani on siis 2 hevosta, suokki ja arabohaflinger. Kaverin kanssa käydään sillon kun keritään, niitä vähän liikuttelemassa ja muutenkin oleskelemassa niiden kanssa.
Remi Tallijengissä
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 14 Marras - 21:40
Tosiaan, ite oon ratsastanut nyt 13-vuotta ja kilpailen lähinnä seuratasolla. Helpon A:n liikkeet sujuvat tasokkaan hevosen kanssa ja estekapasiteetti loppuu 110cm sarjoihin, ratana en niin isoa uskalla hypätä, varsinkaan enää kun on ikää tullut. Tankotanssia oon harrastanut jo vuoden päivät, oma tanko löytyy kotoa. Liikkeisiin pitäisi saada vielä vähän enemmän voimaa ja kehonhallintaa lisää, mutta kehittynyt oon huomattavasti.
Crimis Admin
Aihe: Vs: Yleinen höpötys Ke 14 Marras - 21:33
Nohh Remi, kyllähän sä mut tunnet, mutta kaikki muut välttämättä ei.. :DD
Olen IRL kohta 17 ja hevosia oon harrastellu siitä jostain 8-vuotiaasta aktiivisen epäaktiivisesti. Nykyään ratsastelen noin kerta viikkoon kaverin kahta arabia, molemmat yli 20-kymppisiä turbotäykkäreitä, joista toinen hyppää ainakin metriä vieläkin. Maastoillen, kentällä koulua ja esteitä, välillä pelkkää pelleilyä.. :-----D Kaveri tosiaan loukkasi itsensä tässä vastikään, joten nyt varmaan alan käymään siellä useammin heppoja liikuttamassa, kun ei hän itse pysty. Kaveri pitää tunteja ja välillä meen itsenäisesti. Haaveena ois päästä ulkomaille töihin hevosten pariin vielä joskus : 3
Remi varmaan sä harrastat tankotanssia? Uuuu :DD
Remi Tallijengissä
Aihe: Yleinen höpötys Ke 14 Marras - 21:18
Joo, eli ajattelin pistää tällaisen yleisen pölötystopicin pystyyn, jotta voidaan jutella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Oletteko minkä ikäisiä ihmisiä ja harrastatteko IRL ratsastusta tms?
Itse olen 19-vuotias ja ratsastuksen lisäksi harrastan tankotanssia. Tällä hetkellä puoliylläpidossa musta arabiristeytystamma "P". Tytön kaunotar <3