Kirjoittaja | Viesti |
---|
Remi Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 100 Join date : 13.11.2012
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ti 22 Tammi - 18:49 | |
| "No hyvä", Remi vastasi Crimikselle ja lähti antamaan ruoat Kafkalle. "Mä lähden nyt kotia kohti", hän totesi sitten ja sanoi vielä Janikalle: "pärjäile!" Crimikselle hän vilkutti hymyillen.
/ Finito mun osalta! / | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 93 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ti 22 Tammi - 18:57 | |
| "Jeps! Kyllä tästä selvitään...varmaan" vastasin Remille, joka häipyi ovesta ulos. Katsahdin Crimikseen, ja aavistin hänen kysyvän jotain miksei veljeni pystynyt huolehtimaan Miskasta ja Nipsusta. | |
|
| |
Crimis Admin
Viestien lukumäärä : 805 Join date : 12.11.2012 Ikä : 31
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ti 22 Tammi - 20:16 | |
| Vilkutin Remille ja käännyin takaisin janikan puoleen. Uteliaisuus poltteli sisälläni, mutta ajattelin, että tällä kertaa voisi olla ehkä hyvä pitää suunsa kerrankin kiinni. Nyökkäsin tytölle mietteliäänä ja sanoin: "Okei." Hetken hiljaisuuden kuluttua jatkoin hiukan vaivaantuneena: "Mun pitäis hakee loputkin hepat sisälle.." | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ti 22 Tammi - 21:17 | |
| "Hei tarttetko apuu? Ei mulla mitään muutakaan tekemistä oo, mut voin kyl putsata vaa karsinoitaki." sanoin, ja jäin hajamielisesti rapstuttamaan Toopen ryntäitä. Ori venytti kaulaansa ja huuliansa, olihan nyt ryntäistä rapsuttaminen sen lempiasia -heti ruuan jälkeen. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ke 23 Tammi - 12:06 | |
| / Voihan afnjsgkhasdgnkjsnhdkndhsnk D::: Kirjotin kunnon romaanin puhelimella ja se ei sitte lähettäny sitä. Arghh. /
"Okei, jos ei sulla muuta oo. Apu on kyllä aina tervetullutta!" vastasin ilahtuneena Janikan tarjouksesta. "Mä ehin aamupäivästä jo siivota lähes kaikki karsinat, että eipä noita siivoushommia paljoo oo. Ehkä yks karsina Toopen lisäks vaan" jatkoin äkkiä puheliaana hymyillen. Ehkä minusta ja Janikasta voisi tulla ystävät. Ehkä hyvätkin. Tästä se voisi alkaa. Eivät miehet saisi tulla tyttöjen väliin, ei edes jumalaisen hyvännäköinen Remi. "Että mäkin voin nopee siivota ton yhen karsinan, ja sä voit hakee heppoja, tai sit toisinpäin. Ihan sama" pölpötin ja suljin sitten suuni. Saisi toinenkin puheenvuoron! | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ke 23 Tammi - 17:09 | |
| /tuttu tunne/
"Mmh, ihan sama, mä voin kyl putsata sen karsinan." sanoin hajamielisesti. Hämmästyin itse, kuinka hiljainen olin tänään, sairastin todennäköisesti kroonista puheripulia. "Mul ei vaan oo hyvä päivä, et älä ita ittees jos mä en vastaa." varoitin hiljaa. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ke 23 Tammi - 18:58 | |
| "Okei" vastasin Janikalle nyökkäillen. Ahaa, huono päivä. Siksi kaikki oli mennyt niin kuin oli. Annoin kaiken tapahtuneen mielessäni anteeksi tytölle, hänellä ei varmaan ollut nyt helppoa. Kaikesta päätellen. Hymyilin tällä kertaa aidosti, rohkaisevasti. Nappasin pari riimunnarua ja läksin taas tarhoille.
Pian kaikki hevoset oli saatu sisään ja hevoset rouskuttelivat iltakaurojaan tyytyväisinä. "Päivä on nyt pulkassa, että eiköhän lähdetä molemmat kotiin" totesin Janikalle puistellen käsiäni housuihin. "Tai itse asiassa, voisin tarjota sulle iltapalaa jos haluat? Kiitokseksi avusta.. ja noh, anteeksi huonosta käytöksestäni." lisäsinkin heti perään ystävällisyyden eleenä. En halunnut minkäänlaista eripuraa kenenkään tallilaisten kanssa. | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö Ke 23 Tammi - 19:58 | |
| *käyttää yliluonnollisia kykyjä ja siivoaa karsinan + vie lannat lantalaan ennätysajassa* Laitoin kottikärryt sekä talikon omille paikoilleen, ja kuuntelin mitä Crimiksellä oli sanottavana. "Oi vitsi, se oi tosi kiva! Ja ei mitään, mulla nyt vaan on ollu vähä hankalaa.. Tiiäksä, on masentanu ja laskut oottaa kotona.. Äh! Ne Juhanin hautauslaskut! Ja mun pitäis viel maksaa ruuat sen elikoille. Tai siis, unohda." sanoin sekavasti, tajunneena että olin juuri puhunut hautauslaskuista. Nyt minun pitäisi varmaan kertoa kaikki. "Ja Sarkku ei tykkää etten tuu treeneihin, mutta hällä väliä!" virnistin vielä. En ollut käynyt taitouintitreeneissäni viikkoon, -ja minäkö muka kilparyhmän aktiivisin? | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 12:57 | |
| Kuuntelin Janikan äkillistä purkausta yllättyneenä. Raukka. Joku läheinen oli siis kuollut. Mitä ihmettä voisin sanoa tässä tilanteessa? Minulla ei ollut harmainta aavistustakaan, miltä sellainen mahtoi tuntua. "otan osaa" sanoin sitten kömpelösti, koska hiljaisuuskaan ei tuntunut hyvältä vaihtoehdolta. "Mitkäs reenit?" kysyin uteliaisuudestani ja olin iloinen, että näin Janikan virnistävän. Se oli kai positiivinen merkki? Ilmeettömyys olisi pahempi, eikö vain?
/ Jee c: / | |
|
| |
Remi Tallijengissä
Viestien lukumäärä : 100 Join date : 13.11.2012
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 13:00 | |
| / totaali ot. mutta mä heitän nyt hyvästit teille, olette kaikki rakkaita <3 / | |
|
| |
JanikaH. Vierailija
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 14:21 | |
| "Taitouinti, tai siis kuviokellunta jos se selittää." hymyilin.
/mitä me muuten tehdään nyt? ollaanko kävelemässä jonnekki vai hä? :> |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 18:59 | |
| / Remi, faboon heti !! /
"Ooi, vähäkö siistiä!" hihkaisin Janikan kertoessa lajistaan. En tuntenut ketään, joka harrastaisi tuollaista. Vähänkin epäyleisemmät lajit saivat aina samanlaisen reaktion aikaan. Oli niin hauskaa kuulla sellaisesta, mistä ei itse tiennyt yhtään mitään. "Ootko sä kauankin harrastanu sitä?" kysäsisin aidosti kiinnostuneena. Jes, tämä ilta meni vain parempaan suuntaan. Olin aivan innoissani seikasta, että tutustuisimme Janikan kanssa enemmän.
Avasin omakotitaloni oven ja ohjasin Janikan sisään. "Sori, tääl on vähän sekasta" mutisin tytölle katsellen hujan hajan heiteltyjä kenkiä. Olisi varmaan pitänyt pyytää toinen kylään toisella kertaa, niin olisi voinut siivota ensin. Järjestys ei kyllä kuulunut parhaimpiin puoliini.. | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 19:10 | |
| "No onhan tota nyt tullu öö, kymmenisen vuotta harrastettuu.. Eikä se kyl enään oo mitään harrastamista, puolentoistatunnin treenit neljä kertaa viikossa, ja siihen päälle kuivat. Eli siis kaikki venyttelyt ja ne. Onhan se nyt melkeen pakkomielle, kun me kerta kisoissakin käydään vähän väliä. Ja kisaviikolla on treenit joka päivä, mut hauskaahan sen on." kerroin kiinnostuneen oloiselle Crimikselle.
Crimis ohjasi minut sisään taloonsa, ja katselin hymähtäen sikinsokin oleville kengille. Eteiseni oli aivan samanlainen. "Pöh täällä mitään sekasta oo, tervetuloa mulle kisaviikolla. Oon sillon aivan poikki, ja sitten pitääkin melkeen kutsua tuholaistorjujat." hymyilin. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 19:22 | |
| Janikan rupattelu sai minut hieman rentoutumaan, vaikka kotini olikin sotkuinen. Hymyilin tuolle iloisena ja riisuin ulkovaatteet päältäni. "Vitsi mä en jaksais!" kommentoin reeneihin ja hymyilin Janikalle. "Oo kun kotonas vaan, otatko teetä vai kahvia vai kenties kaakaota?" touhotin ja aloin etsiä kuppeja kaapista. | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 20:35 | |
| Seurasin Crimiksen esimerkkiä ja riisuin ulkovaatteet. "Ei sitä kaikki jaksakkaan, meiän porukka on vaan harvinaisen itsepäistä porukkaa. Hui, enmää osaa valita! Vaikka kahvia kiitos, pitää vielä mennä hakemaan ne Juha- mun veljen elikot sen tyttöystävältä, enkä mä haluu nukhataa kesken koiran lenkittämisen!" nauroin ja katsoin Crimiksen kaivellessa kaappejaan. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 21:24 | |
| "No sen voin uskoo!" naurahdin janikan vastaukselle ja ojensin tytölle kupin. Laitoin kahvin tulemaan ja istahdin pöydän ääreen, viitaten Janikan seuraavan perässä. "Minkä rotunen koira se on?" kysäisin. Hevosten lisäksi olin aivan hulluna myös niihin.
Kun kahvit oli nautittu ja siinä samalla myös lämpimiä voileipiä, alkoi kello jo näyttää nukkumaanmenoaikaa.
/ voit roolii vielä jos haluut, mutta eiköhä tää ala oleen pulkassa? Täytyypä alottaa muute uus taas! : D Ja mulla rupee täs nyt painaa koeviikko päälle, joten pahoittelen jo etukäteen mahdollista aktiivisuuden hidastumista. ;| | |
|
| |
Janika H. Tallijengissä
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö To 24 Tammi - 21:54 | |
| /jeps, voin roolii tän ja sitte onkin jo päivä pulkassa/
"Mm.. Saksanpaimen."
Kahvit juotuamme katsahdin kelloon, ja sanoin: "Mun pitäis varmaan ruveta tekee lähtöä, tosiaan ne pitää vielä hakea. Eikä Krista päästä mua sieltä pois ilman luentoa niiden hammasharjoista!" nauroin, ja tein lähtöä. Häivyin hetken päästä hyvästeltyäni Crimiksen ovesta ulos kirpeään pakkasilmaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö | |
| |
|
| |
| 2# Voikko ori ja siunattu osa-aikatyö | |
|