Niin minäkin, niin minäkin voisin nukkua tässä. Bussi oli lähtenyt aikaisin, enkä ollut osannut nukkua siitä, vaikka olin valvonut kauan ensin Yenin kanssa ja sitten hänen nukahdettuaan Jarin kanssa... Mikäs siinä olisi ollut nukkuessa? Silitin Ekun selkää ja avasin silmäni vasta kun hän liikkui ja painoi otsansa vasten otsaani. Hymyilin hänelle ja tiesin että olin oikeassa paikassa, ja tätä minun kuuluikin haluta.
"Mä oikeasti tykkään susta just tollasena ko sä oot", hän sitten kuiskasi, ja minä yritin mahdollisimman lempeästi liu'uttaa meitä sohvalle kyljellemme. Ihan niin kuin silloin kerran. Olin ajatellut sitä koko ajan. Olin kaivannut sitä.
"Niin mäkin tykkään susta", vastasin hänelle yhtä hiljaa, mutta en voinut olla lisäämättä: "mutta eihän se ole ihme. Sä oot luonnostas..."Mikä? Pitkähiuksinen, sileäihoinen ja hyvin käyttäytyvä? Ei - itse asiassa niillä asioilla ei tainnut olla mitään tekemistä minkään kanssa. Olisin halunnut olla siinä vaikka hän olisi ollut kalju, eikä olisi edes tunnistanut sanaa kiitos. "Ihana."
Hetken olin hiljaa. Sen verran aikaa, että ehdin vajota johonkin tilaan, jossa en edes ajatellut mitään. Silitin hänen selkäänsä.
"Hei. Jää mun luo", pyysin sitten. "Laitetaan tähän lakana. Leikitään yökylää. Nukutaan tälleen. Laitetaan niitä heppakuvia mun koneen kautta Instaan jos niillä on kiire." Kurottelin laiskasti puhelintani kohti. "Otetaan lisää kuvia, koska sä oot niin suloinen siinä."