Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Höpötystopic

Siirry alas 
+10
Chai
Jenni K
Katy
Ida
Kei
Emilia
Kirstu
~Kics
kkevin
Crimis
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptySu 5 Kesä - 21:35

First topic message reminder :

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com

KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyMa 28 Marras - 13:21

Moi! Aattelin vain huikata, että mulla on kamalasti koulukiireitä tällä hetkellä. Lukukauden loppurutistukset.. Hohhoijaa Very Happy Joten palailen vastaamaan tarinoihin ja roolailemaan, kun saan koulutyöt tehtyä ja palauteltua. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyTi 12 Heinä - 21:35

Kevin, oo kuulostaa siistiltä! Go for it Wink Mä teen aikalailla unelmahommia nykyään kun oon saanu projekteja graafisen suunnittelun parissa, vaikkei mulla vielä tutkintoo olekaan. Ja sit nää leirit, koirien hoitoo ja kaiken maailman pikkujuttuja. Kivaa pientä lisätienestiä opintotuen rinnalle niin voi ehkä jotain harrastaakin. Mun ulkomaanmatkat rajottuu tohon Ruotsin puolelle. Very Happy

*vaihtaa Crimiksen persoonaan*
Onpa kiva kuulla, että valmennus oli kiva! Siinä tapauksessa voisin pitää uuden tässä jossain välissä kun ehtii. Meinasin ensin antaa tohon kouluvalkkaan kaikille kommentit samaan aikaan, mutta kun Kicsin tarinaa ei näy niin ehkä mä hoidan ne teidän kommentit jo. Ps. Emilia, jos haluut osallistua Tumpilla tai Hallalla tohon kesäkuun valkkaan niin tervetuloa. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyTi 12 Heinä - 20:32

Itellä menee työttömänä nämä ajat. Pitäs melkee hakee turvallisuus-alan kurssille nii sais 4 kk tehä vartijan töitä ja pystyis paremmin funtsii mitä sitä oikeen tekee. scratch Joo eiköhän ne yp-jutut selviä viimestään elokuun alussa. On mulla jo trailerin vetäjä (jee!), enää ei puutu ku traileri ja viimenen varmistus tallinomistajalta saako hepan jo viiä sinne. Huhhuh.. Very Happy

Oi vitjat! Mäki haluaisin päästä jonnekki ulkomaille, mut ei oo varaa. Ehkä joskus voitan lotossa ja pääsen kiertää maailmaa, haaveet on onneks ilmasia. Mullaki oli viime kesänä unirytmi ihan päin peetä, tosin omaa tyhmyyttäni. Yöt meni autolla ajellessa tai muuten vaa valvoessa kämpillä ja heräsin sillon ku muut suunnitteli tyyliin nukkumaan menoo. Laughing

Oijoi! Koitas inspiroitua siellä ratsastusleirillä taas vaikka johonki uuteen valmennukseen, oli kiva kokemus ja itellekki suhteellisen helppoo kirjottaa just tommosen pohjatarinan pohjalta suoritusta, vaikka se oliki semmone omanlainen operaatio. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyTi 12 Heinä - 19:26

Haha Emilia, tiedän tunteen. Nukkuminen on parasta. Mä oon tässä kesän toista ratsastusleiriä ohjaamassa ja tulin just päikkäreiltä. Nyt jo ihan poikki kun unirytmi oli ennen tätä hiukan eri ajassa.. No hepat on kivoja. Ja ehkä tää tuntien seuraaminen inspiroi kirjottelemaan taas jotain. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyTi 12 Heinä - 18:44

Ottakee kaikki ihan iisisti <3

mä olen just ollut kaks viikkoa englannissa, ja saavuin eilen/tänään yhen aikaan kotiin. siitä suoraan nukkumaan, ja just sillä "aion nukkua maks. kymmeneen ettei rytmi mee" -asenteella, ja mitä teen? herään puol viideltä iltapäivällä :'D nyt pitäis ainakin olla univelat kuitattu!

(eikä tartte kenenkään ottaa paineita roolimisesta, mulla ei ainakaan oo kiire mihinkään :3)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyMa 11 Heinä - 14:37

Voi hassut rakkaat, ei mitään paineita! Nyt on kesäloma (tai no kellä on loma ja kellä ei, mulla ei) joten nauttikaa siitä, auringosta sillon kun sitä sattuu olemaan ja niin edelleen. Kyllä Hukkis täällä selviää, hepatkin varmasti nauttii laitumella ;--)

Mähän itse onnistuin unohtamaan adminin salasanan (wat :'D) joten puhun tässä Crimiksenä sen verran että valmennukseen odottelen vielä Kicsin tarinaa niin sitten kaikki saa kommentit. Kei yrittää roolia pian, luovuus on ihan jumissa kun irl-elämä ressaa vähän turhan paljon atm. (Anteeksi Emilia :c)

Kevin ja Emilia, tsemppii! Ja Kevin, kyllä ne yp-jutut siitä vielä järjestyy. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyPe 8 Heinä - 20:56

Itelläki on ollu kiireistä aikaa (ja paskat) nää viimeset pari viikkoo, ku on pitäny yrittää järjestellä hepan ylläpito-asioita ja oli juhannus ja provinssiki liki toisiaan, eikä oikeen motivaatiota löytyny koneelle siinä. Yp-järkkäilyt jatkuu edelleen huoh, enkä tiiä millon ehtis kirjotteleen tarinan tynkää Dassille ja Amaralle. Rolling Eyes

Tääki tuli nyt ihan puskista, mutta tulipahan kuitenki kirjotettua. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyMa 27 Kesä - 0:50

Minä täältä vähän offtopic, mutta onpahan ollut viikko! Hyvin vähän on kerennyt istahtamaan koneen ääreen, joten nyt käväsen vaan nopeasti roolimassa noi alta pois, ja sitten nukkumaan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptySu 12 Kesä - 21:39

Jees! :--) Sori kun jäi tuon pohjatarinan kirjoittelu tänään, mulla on voittoputki päällä LoL rankedissa :'D Kirjoitan sen huomenissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptySu 12 Kesä - 21:37

Mä voisin varmaa Maxilla tulla toho valmennukseen Kenin kaa Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 21:16

~Kics > Jes, ootte mukana! Mennään ihan ratsukoiden tason mukaan että no stress :-) Mä laittelen varmaan huomisaamuna sitten pohjatarinaa, nyt alkaa oleen pää taas niin jumissa että sänky kutsuu. Ja edelleen saa ilmoittautua, kaks mahtuu vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
~Kics
Tulokas
Tulokas
~Kics


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 29.05.2016
Ikä : 30

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 19:50

Mä haluan ehdottomasti mukaan kouluvalkkuun! Very Happy Hevosen kokoaminen ei tosin ainakaan onnistu (vielä), mutta vähän pohjaa tulevaisuuteen Timin kanssa olis kiva saada, eikä aina jumputtaa keskenään menemään Smile Ja eipähä tarvii kakkua leipoa vaiks tippuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sadehelmen.altervista.org/encore/
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 16:11

*facepalm* Laughing

Mutta joo tulkaa vaan! Ajattelin ihan jotain voltteja/kahdeksikoita kaikissa askellajeissa, peruutuksia, pohkeenväistöä, temmonvaihteluita, hevosen kokoamista.. Ei mitään hankalaa. Koitan parhaani mukaan selittää siinä pohjatarinassa sitten Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 14:56

Kiitos ^^

Nojoo varmasti se sitte oli ihan virkistävää, kun kerta hommia paiskinu urakalla ja saunaki siinä.Very Happy Niihä tuota tarkeni avannossa itekki sillon joskus talvisin, kun saunaan pääsi. Ite oon visusti pitäny talviturkin vielä, mut eiköhä se tuu kuitenki heitettyä vielä tän kesän aikana. Laughing Mä en tosiaan tiiä. Sen kaveri kuvas videota siitä kännykällä. Pyöräilijä tuumas: "Kyllä nää kelluu" ja päräytti pyörällä keula pystyssä laiturilta alas, kroksit siis oli ne jotka kellu. Siinä avokin kans pudisteltii päätä ja tuumattii, että tais molemmilla kosseilla apinat paukuttaa lautasia yhteen sillä hetkellä Laughing

Mä voisin Sussulla & Jackalilla harkita tota, jos jaksaisin tässä illan päälle koittaa rustailla jotain. Mä en kyllä oo perehtyny yhtää kouluratsastuksen saloihin, joten siihen saa sitte varautua ettei siitä tuu yhtään mitään. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 14:47

Kevin, pidän sulle peukkuja :3

Oli se sinänsä ihan virkistävää uida siellä hyytävän kylmässä, kun oli koko päivän pyöriny tallilla ja oli ihan hiessä ja pölyssä ja hevosen kuolassa. Laughing Kävin siellä siis itekin pulahtamassa. Sauna oli vieressä niin eihän siinä sitten. Talviturkin heitin sillon helteillä ja täällä ainakin oli lämmintä vettä (vielä sillon, ei oo enää). Joku on kyllä ollu tosi fiksu, mitä ihmettä.. :'D

Mä oon onneks jo parempaan päin kun oon saanu vaan olla ja nukkua. Enemmän toi mun eilinen pahoinvointi oli varmaan vaan stressin aiheuttamaa .-.

Ketkäs haluais osallistua helpon tason kouluvalmennukseen nyt viikonloppuna? Eli mun kirjoittaman pohjatarinan pohjalta tarinat valmennuksen kulusta omalta osalta + vielä mun kommentit kaikille lopuksi. Nyt olis hirvee inspis pitää kun on koko viikon seurannut kolme ratsastustuntia päivässä plus vielä yksäreiden treenaamista. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyLa 11 Kesä - 14:37

Mäki oon niiin innoissani siitä! Vähä vaa jänskättää miten sitä taloudellisesti pärjäilee pari kuukautta, ku avokilla ei näillä näkymin oo tuloja heinä-elokuussa Neutral Mut positiivisin mielin silti eteenpäi, kyllä sitä jotenki pärjää Very Happy

No hyi! Miten ne tarkeni?? Mä en tarennu mennä uimaan ees niillä hellelukemilla, vaikka rannalla käytiin ja siellä porukka polskutteli onnensa kukkuloilla. Joku imbesilli ajo jopa joponsa laiturilta alas ja jäi sitte siinä raapimaan päätään, että miten se saa sen sieltä 3-6 metrin syvyydestä pois. Rolling Eyes Laughing Parantelet nyt ittees kunnolla ja siitä sitte uuteen nousuun! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyPe 10 Kesä - 22:29

Kevin > Oon niin ilonen sun puolesta! Oispa itelläkin mahdollisuus ottaa hevonen ylläpitoon. :c

Mä onnistuin sitten polttamaan itteni loppuun tekemällä 15-tuntista työpäivää ryhmänohjaajana, EA-vastaavana ja sauna-/uintivahtina (kyllä, nyt näillä myrskytuulisilla ~10 asteen keleillä! Nää lapset oli hulluja) ja tulin kipeeks kaupan päälle. Siks oon taas kotosalla, viikonlopun suunnitelmat oli pakko perua. Noh, ainakin oon ehtinyt hukkistella. Very Happy Sain hevoslistauksen rempan päätökseen ja nyt sieltä löytyy myös Dalia, Herkku ja Timi. Myös kuvagalleria on ajan tasalla. Koitan kirjoitella peleihin sitten kun on vähän enemmän energiaa, nyt on aivotoiminta aika minimaalista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptyMa 6 Kesä - 14:23

Itelläki on foorumi toiminu puhelimessa vähä huonommin niinä harvoina kertoina, kun puhelimella on täällä käyny. Nautihan kiireestä huolimatta leiristä ja reissuista! :>

Edit: Itelläki saattaa tossa loppukesästä tai viimestään heinäkuun alusta olla hieman epäaktiivisuutta ilmassa ylläpitoasioita järkkäillessä. Pitäs ehtiä parille eri paikkakunnalle sopimuksia kirjottelemaan ja stressiä meinaa pukata nyt jo siitä miten hevosen kuljetukset tänne päin onnistuu heinäkuussa, mutta eiköhän se ihan hyvin mene. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 EmptySu 5 Kesä - 21:35

Moi!
Mulla on tosiaan tämä kesäkuu tosi täynnä, joten en hirveästi ehdi kirjoitella täällä. Puhelimella toimii foorumi jostain syystä vähän huonosti (mites muilla?) Tänään oonkin pyrkinyt vastailemaan kaikkiin tarinoihin ja peleihin joissa olen mukana, koska lähden huomenna aamusta ohjaamaan ratsastusleiriä ja jatkan sen loputtua suoraan seuraavaan reissuun. Olen kotosalla 13-16.6, mutta saa nähdä kuinka ison palan aikaa silloin haukkaa kaikki muut hoidettavat asiat. Sitten olenkin poissa 26.6 asti. Kiinnostusta kyllä löytyy tähän hommaan jopa enemmän kuin aikaa! ♥ Teidän aktiivisuus saa aina hymyn huulille. c:

Tähän topaan saa tosiaan tulla ihan vapaasti juttelemaan. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Sponsored content





Höpötystopic - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Höpötystopic - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: