PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Höpötystopic

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama

Viestien lukumäärä : 281

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 12 Tammi - 15:07

Joo, tottakai saa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Reita
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 74

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 8 Tammi - 12:09

Kirstu. Saako Twistillä koeratsastaa, jos tarkoituksena on suurimmaksi osaksi kirjoittaa eikä oikeasti katsoa hevosta? Tällä äijällä ei ole varaa kunnolla edes kahta hoitaa, mutta kun nyt niin sopivasti haikailemme uutta Minin tilalle. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Ekku
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 127
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 29 Joulu - 15:30

Moi,

Kiitos Very Happy on joo pelit loppunu ja yritetään muistaa laittaa ropen perään kun on päättyny Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://ekku.suntuubi.com
Crimis
Admin

Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 28 Joulu - 16:47

Hei Ekku & Chai (ja muutkin)!

On ihanaa nähdä, miten aktiivisesti olette roolipelanneet viime aikoina. Innolla seurailen tätä teidän kuviota. Onko nuo teidän aiemmat pelit jo valmiita (Jatkoa Ompun päikkyyn & Esitä normaalia)? Laittakaa jatkossa ropen viimeiseen viestiin maininta siitä, että peli on valmis, niin tiedän milloin lukita ja siirtää arkistoon. Kiitos Smile

Luen ja kommentoin tässä hissukseen myös päiväkirjat (ja jossain kohti spinnaritkin) läpi.

Toivottavasti olette nauttineet joulusta jos sitä vietätte, ja toivottavasti teillä ei riehu vatsatauti niinkuin täällä.. Molemmat syypäitä meikäläisen hiljaisuuteen. No
Näytä käyttäjän tiedot http://hukkasuo.weebly.com
Ekku
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Piirtäjää   Ma 17 Joulu - 21:41

Tietäiskö joku ketään, joka osais piirtää Very Happy ? Tai osais vinkata ketään apuun! Itsellä ei pysy kynä kädessä, kun pitäisi piirtää ihmisiä O_o .

Kuvasta ehkä sen verran, että olisi ihan superia saada labbis-Nasu mukaan, mutta ei pakollista. Voin kuvasta muutaman euron maksaakin, mutta kuva pitäisi saada suhtkoht ajoissa Smile .
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

Viestien lukumäärä : 170

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 7 Joulu - 23:29

No jos muutamaa sanamuotoa muokkaan huomenissa tästä mun tarinasta, niin saan kierrettyä tämän ristiriidan. Very Happy Jos kerta saan tulla. Jee! Tähän kun olisi sydänhymiö!
Näytä käyttäjän tiedot
Ekku
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 7 Joulu - 23:27

Mielellään mukaan vaan! Ja jos sovitaan, että tapahtuu vaikka vähän eri aikaan Very Happy ?
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 7 Joulu - 23:02

Haha, minä ja poika kiitämme mutta katsoin että jaaha, minä julkaisinkin jo yhden tekstin, joka olisi ristiriidassa pelin kanssa. Luulin, etten koskaan postannut sitä. Very Happy Harmi: pelaatte niin ilahduttavan ripeään tahtiinkin. Mutta ehkä joskus minunkin aikani koittaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama

Viestien lukumäärä : 281

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 7 Joulu - 22:25

Tottakai saa liittyä mukaan, milloin vain Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 7 Joulu - 21:39

Kirstu ja Ekku, kirjoitatte ihanasti. Saako teidän peliin liittyä esim taukotuvasta tai pihalta, vai oletteko mielummin loppuun asti kahden tällä kertaa? Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Ekku
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Ekulle esittelijää/apua?   Ti 4 Joulu - 15:04

Moi!

Tulisko joku auttamaan Ekkua muuttamaan hevosensa ja tavaransa oikeaan karsinaan? Roolipeliä ajattelin ja lähdetään siitä kun Ekku ajaa pihaan hevoskopin kanssa Very Happy . Aloitan jo tuolla oikealla paikalla ja mukaan saa hypätä! Jonkun verran olisi tallin esittelyä kiva mutta pää-sääntöisesti on saada hevonen oikeaan karsinaan Smile !

/Olen pahoillani jos tuli väärään kategoriaan
Kei
Mode
Mode

Viestien lukumäärä : 202

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 9 Marras - 12:42

Chai, tämä sopii! Pahoitteluni, nyt on ollut hektistä koulun ja töiden kanssa. Ja on edelleen, juuri aloitin lounastauon ja karkaan samantien tämän viestin jälkeen hakemaan sapuskaa. Pyrin kirjoittamaan vastausta mahdollisimman pian, toivottavasti jo tämän illan aikana, niin pääsee peli etenemään.

Ja valtava kiitos kommenteista. Olen imarreltu.

Vielä on muuten pari päivää aikaa osallistua Halloween-pukukisaan! Emilia vinkvink.
Näytä käyttäjän tiedot
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Pe 9 Marras - 12:34

Ok Akiyama-kun, sinulla oli hetkesi tavata ensimmäisenä puolisosi, etkä tarttunut siihen. Very Happy En voi olla enää kirjoittamatta eikä Chai jaksa olla ilman puhelinta, joten se on nyt Khun-Nitthan joka tuonne menee ensin kera romaanin, oli outoa tai ei. Otetaan se sitten pois sieltä, jos tulee tappelu tai jos tässä on joku oikea sääntö siitä kenen sinne pitää ensin mennä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

Viestien lukumäärä : 325

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ke 7 Marras - 13:28

No nyt en kyllä enää malta odottaa pelin aloittamista, joten pistän sen nyt ja päivään sen vaikka perjantaille, niin hahmot on saanut tarpeeksi aikaa kriiseillä ja ”toipua” alkuviikon tapahtumista :’D

Oon ihan mahdottoman innoissani vaikkei Emilia ees ookkaan vielä ollut ees osana tätä draamaa, mut minkäs sitä sille voi. Täähän on parempaa ku saippuasarjat..!
Näytä käyttäjän tiedot
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ke 7 Marras - 11:31

Nyt mä olen ehtinyt sanoa kaiken välttämättömän Chaista. Valmis.

*

Ja hei kaikki muut: päivitin eilen Chain hahmoesittelytopaan kamaa, jolla saatte toivottavasti Chain puhumaan teidänkin jutuissanne, jos haluatte. Yritän pitää siellä tästä eteenpäin aina vähän kerrallaan jotain. Chai on kotoisin toisesta tarinasta ja sillä on ihan valtavan isoja taustatarinoita, joten uutta juttua riittää kyllä kun vanha loppuu.
Näytä käyttäjän tiedot
Kei
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 6 Marras - 23:37

Kiitos Emilialle munkin puolesta ja Chaille myös! Pus.

Kolmistaan vuorot menee samassa järjestyksessä: jos vaikka Emilia aloittaa, sitten Kei vastaa ja lopuksi Chai, niin sitten tulee taas Emilia, Kei, Chai. Samalla kaavalla Very Happy

Hitto kun oon täpinöissäni. En malta odottaa teidän seuraavia tekstejä!
Näytä käyttäjän tiedot
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ti 6 Marras - 23:29

Kiitos Emilia nopeasta kommentista Palauteloodassa. Aito intosi on suurin kehu mitä kirjoittaja voi tekstistään saada. Jes, tunteita on herätetty!

Chai lähti kotiin. Se itkee salaa, vihaa itseään armotta ja on vakaasti päättänyt, ettei tule enää ikinä talliin. Ei kuitenkaan hätää. Sen elintärkeää omaisuutta jäi taukotupaan, ja sen on haettava tämä omaisuus jos se haluaa vielä nähdä Instansa. Vielä yksi taustoittava lyhyt juttu ja olen valmis. Kiitos kärsivällisyydestä.

Joudutte valitettavasti myös avaamaan mulle mitä tarkoittaa kolmisin pelaaminen. Siis mistä tiedän koska on mun vuoro? Saatan muutenkin kämmätä, koska en ole pelaillut ennen, mutta siitä saa sanoa.
Näytä käyttäjän tiedot
Jenni K
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 22:09

@Chai kirjoitti:
Huh - kiitos kiitoksesta. Mun mielestä hyvää tekstiä on vaikein kommentoida niin että kommentissa olisi sisältöä, ja mua jännitti hirveästi sanoa mitään.

Pelaisin mielelläni, mutta jos sopii, ihan vähän myöhempänä ajankohtana. Haluaisin vielä yhden tai jopa kahden tarinan verran ehtiä sorkkimaan aihetta, koska en voi tietää mitä pelissä käy. Saatan ihan hyvin joutua joko jättämään koko aiheen tai vaihtamaan radikaalisti näkökulmaa, enkä ihan vielä ole sanonut kaikkea. Very Happy Mutta jos te haluatte pelata heti, nostan kyllä tassut pystyyn ja sanon että sekin sopii! Mutta siis ehdottomasti haluaisin pelata. En vain ole kauhean hyvä siinä - mutta opin.

//edit Jenni, ehdottomasti jossain toisessa pelissä, mutta tässä taidetaan tällä kertaa suunnitella kolmiodraaman räjäyttämistä. Very Happy

Ok. Sad Shocked Surprised
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 21:26

Joo mullakin on ainakin yks tarina kirjotettavana (eli siinä ajassa kerkeet Chai varmaan viis.. hups :’D) et voidaan hyvin oottaa, tää oli vaan ehdotus kun sain idean!
Näytä käyttäjän tiedot
Kei
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 20:16

Emilia, mulle sopii! Loistava idea. Ja mun puolesta voidaan hyvin odottaa sun tekstejä Chai : )
Näytä käyttäjän tiedot
Chai
Tallijengissä
Tallijengissä

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 19:54

Huh - kiitos kiitoksesta. Mun mielestä hyvää tekstiä on vaikein kommentoida niin että kommentissa olisi sisältöä, ja mua jännitti hirveästi sanoa mitään.

Pelaisin mielelläni, mutta jos sopii, ihan vähän myöhempänä ajankohtana. Haluaisin vielä yhden tai jopa kahden tarinan verran ehtiä sorkkimaan aihetta, koska en voi tietää mitä pelissä käy. Saatan ihan hyvin joutua joko jättämään koko aiheen tai vaihtamaan radikaalisti näkökulmaa, enkä ihan vielä ole sanonut kaikkea. Very Happy Mutta jos te haluatte pelata heti, nostan kyllä tassut pystyyn ja sanon että sekin sopii! Mutta siis ehdottomasti haluaisin pelata. En vain ole kauhean hyvä siinä - mutta opin.

//edit Jenni, ehdottomasti jossain toisessa pelissä, mutta tässä taidetaan tällä kertaa suunnitella kolmiodraaman räjäyttämistä. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Jenni K
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 19:49

entäs Minä?
Näytä käyttäjän tiedot
Emilia
Mode
Mode

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   La 3 Marras - 19:37

En oo nyt ihan varma mihin laittaisin tän, mutta kiitos Chai kommenteista, arvostan niitä tosi paljon! Mitä Andrein vuorosanoihin tulee, niistä on suurin osa mun tai kavereiden hakemista, kun kaikki meistä puhuu kotikielinään jotain muuta tai useampaa kieltä ku suomea :’D myös hetki ylhäällä - tilanne päällä on mun ystävän päästämä helmi.

Mietin, että voiskohan Emilian paluun tehä ropena vaikka kolmistaan, mitäs mieltä ootte Chai ja Kei?
Näytä käyttäjän tiedot
Ida
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 41

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Ma 18 Kesä - 20:35

Itelläkin vähän kiirettä pitänyt. Kun selvisi viimeisistä kokeista ja ajatteli, että pääsee lomalle, niin ehei kun saan olla joka päivä tallilla töissä ja siinä sivussa luen vielä ylppäreihin Very Happy että se siitä lomasta sitten.
Näytä käyttäjän tiedot
Crimis
Admin

Viestien lukumäärä : 739

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   Su 17 Kesä - 22:07

Hei vaan kaikki!
Meikäläisellä on ollut hirmuisen kiireistä viimeisen kuukauden, sillä olen mukana intensiivisessä työprojektissa johtotehtävissä IRL. Siksi on vähän jäänyt tarinoiden kommentointia rästiin, pahoittelut tästä. Tulevalla viikolla käyn kaikki läpi ajan kanssa. Kuvat on jo lisätty Hukkasuon galleriaan, ihania <3

Katy, palauteloota löytyy täältä. Smile
Näytä käyttäjän tiedot http://hukkasuo.weebly.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötystopic   

Höpötystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Pulina-
Siirry: