Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Okay, let's go!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Eleonora
Tuttava
Tuttava

Viestien lukumäärä : 26

Okay, let's go! Empty
ViestiAihe: Okay, let's go!   Okay, let's go! EmptyTo 15 Marras - 9:18

Talutin Korkkia sisälle. Ori katsoi uteliaana ympärilleen ja etsi varmaan katseellaan pahaa-aavistamattomia ruoholänttejä, joita se sitten söisi. Itse olin jo varautunut nykäisyihin, mutta huonosti sitä isolle hevoselle pärjäisi jos se päättäisi kaikella voimallaan lähteä vetämään. Kerran talliin talutuksen aikana se yritti lähteä, mutta onnistuin pitämään sen käsissä. Toruin oria sen verran että se rauhoittui ja talutin sen sitten lopullisesti talliin.

Jätin Korkin karsinaansa ja lähdin hakemaan pikkuautostani Korkin turhimpia tavaroita, joita Sinna oli pakannut mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eleonora
Tuttava
Tuttava

Okay, let's go! Empty
ViestiAihe: Vs: Okay, let's go!   Okay, let's go! EmptySu 2 Joulu - 11:50

Käsiini oli pian kasautunut muovipusseja ja laatikko, jotka olivat kaikki täynnä ainakin omasta mielestäni turhaa krääsää. Olin hukkua tavaranpaljouden alle, mutta mitäpä tässä voisi tehdä, kun ei apukäsiäkään ollut tarjolla. En nähnyt laatikon takaa minnekään, joten en tietenkään voinut huomata maassa olevaa kuoppaa, johon kompastuin.
"Ai saakeli", kirosin tajutessani tavaroiden olevan nyt levällään keskellä tallipihaa. Kämmeniinikin oli pienet haavaumat tullut, mutta pienen lumipeitteen takia ei mitään sen kummempaa. Nousin ylös maasta puistellen lumet vaatteistani ja aloin sitten kerätä levinneitä tavaroita laatikkoon ja pusseihin.
Crimis
Admin
Crimis

Viestien lukumäärä : 805
Ikä : 31

Okay, let's go! Empty
ViestiAihe: Vs: Okay, let's go!   Okay, let's go! EmptyLa 15 Joulu - 18:11

/ Mmm mihin aikaan tää nyt sijoittuu? Very Happy /
http://hukkasuo.weebly.com
Eleonora
Tuttava
Tuttava

Okay, let's go! Empty
ViestiAihe: Vs: Okay, let's go!   Okay, let's go! EmptyLa 15 Joulu - 19:47

/ Kaikki niin uutta:n jälkeiseen. Smile Aamupäivä. /

Kohtalaisen pian laatikot sekä pussit täyttyivät uudelleen turhasta krääsästä. Oi miksi, miksi juuri minun täytyi omistaa himoshoppaajaserkku, joka käskee kanniskelemaan hevosensa tavaroita paikasta toiseen. Ja vielä kouluttaa sitä hevosta. Nurisin maailman syvimpiä syntyjä yksikseni, yrittäen tällä kertaa nähdä edes jostakin kautta eteeni etten kaatuisi uudelleen. Olin hoiperrellut jo tallin ovelle asti, mutta sitten tuli vastaan ongelma - miten hemmetissä oven saisi auki?!
Sponsored content

Okay, let's go! Empty
ViestiAihe: Vs: Okay, let's go!   Okay, let's go! Empty

Okay, let's go!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: