| Uudistuksia | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Crimis Admin
Viestien lukumäärä : 805 Join date : 12.11.2012 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Uudistuksia Su 18 Helmi - 19:30 | |
| Tallialueen pohjapiirrosHUOM. Tsekkaa hevosesi tarha, tarhauksia on vähän muuteltu! Sekä tämä kuva että tarhausjärjestys löytyy toki Hukkasuon sivuilta. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Uudistuksia Su 18 Helmi - 16:44 | |
| | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Foorumiuudistuksia! Ke 1 Marras - 17:55 | |
| Foorumiuudistuksia!♡ Palauteloota: Kommentoi muiden tallilaisten tarinoita♡ Spin-off: Tarinoi tai roolipelaa elämästä Hukkasuon ulkopuolella+ Foorumi on nyt jaettu kolmeen osioon (toimisto, tarinointi, tapahtumat), jotta ulkoasu olisi siistimpi. + Päiväkirja- ja roolipelaus-osioihin on lisätty arkistot, josta löytyvät kaikki vanhat pelit ja jo lopettaneiden kävijöiden & muuttaneiden hevosten päiväkirjat. | |
|
| |
Kei Mode
Viestien lukumäärä : 212 Join date : 22.10.2014
| Aihe: Vs: Uudistuksia Ma 24 Huhti - 17:33 | |
| Joskus foorumille ilmestyi chat, joka kuitenkin osoittautui hankalaksi käyttää ja jäi ehkä siksi käyttämättä. En tiedä, onko teillä innostusta chattailla, mutta nyt löytyy Hukkasuon etusivulta uusi, simppeli chat. Ei sisäänkirjautumista, viestit ovat näkyvillä heti. Itse ajattelin ilmoitella siellä tallin tapahtumista, mutta sinne on tervetullutta kaikenlainen höpöttely, ja esimerkiksi kysymykset ylläpidolle tai roolailuseuran huhuilu.
Itse vannoutuneena Chromen käyttäjänä huomasin vasta taannoin, ettei etusivulla oleva sää-laatikko toimi Firefoxilla. Pahoitteluni siis Firefoxin käyttäjille, valitettavasti en voi tehdä asialle mitään. Chatti on poistettu.
Viimeinen muokkaaja, Kei pvm Ke 17 Tammi - 17:57, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Uusi mode! La 21 Tammi - 12:27 | |
| Hei kaikki yksärit ja hoitajat! Kiitos aktiivisuudestanne - ilman sitä tämä talli tuskin porskuttaisi jo viidettä vuotta eteenpäin. Vuosi vuodelta olen enemmän ja enemmän innoissani ja syvemmin rakastunut tähän touhuun. Moni teistä on varmasti huomannut, että viimeaikoina tallipäiväkirjassa on ollut läjäpäin tarinoita kommentoimatta. Pahoittelut siitä. Näin yhden ihmisen voimin tämän kokoisen tallin ylläpitäminen ja näin valtavaan aktiivisuuteen vastaaminen on välillä turhankin iso urakka - aika ei yksinkertaisesti aina riitä. Nyt voin kuitenkin helpottunein ja kiitollisin mielin ilmoittaa, että meillä on uusi mode! Joten jatkossa saatte kommenttia tarinoihinne nopealla aikataululla joko Emilian, Kein tai minun toimestani. Jatkakaa siis samaan malliin! | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Uudistuksia Ti 26 Heinä - 2:41 | |
| Tämä yökukkuja inspiroitui tumblrin syövereissä koulutöitä paeten käyttämään kalliin ajan sittenkin grafiikkaan (kuka nyt jaksaa jotain lomakkeita vääntää keskellä yötä..?) Niinpä Hukkiksen sivut sai uuden ällösöpön ilmeen. Jep, sellaseen karkkipastellihömppään mä oon hurahtanut. Enhän mä edes muista, onko sitä ulkoasua kertaakaan vaihdettu näiden ~neljän vuoden aikana, herranen aika. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Uudistuksia Pe 8 Tammi - 21:50 | |
| Uuden vuoden kunniaksi ylläpito otti itseään niskasta kiinni. Foorumin ulkoasu koki vihdoin kauan kaivattuja muutoksia. Yksinkertainen on kaunista - vai mitä olette mieltä?
Lisäksi meiltä löytyy nykyään myös chat, joka sijaitsee foorumin etusivun alareunassa. Chat vaatii erillisen sisäänkirjautumisen, vaikka olisitkin jo kirjautunut foorumille. Samoilla tunnuksilla kuitenkin mennään. Chat on vapaasti käytettävissä, vaikkapa pikaroolailuun tai yleiseen pulinaan. c: | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Uudistuksia To 6 Elo - 23:03 | |
| Nyt teillä kaikilla rekisteröityneillä käyttäjillä on mahdollisuus lisätä viesteihinne kuvia, videoita ja äänitiedostoja. Pysytään kuitenkin asiallisina (ei mitään vain täysi-ikäisille suunnattua materiaalia tms), ettei ketään tarvitse potkia banaanisaarille huonon foorumikäyttäytymisen vuoksi. :') → Muuten kaikki materiaalit ovat sallittuja Pulina-alueella. Voitte myös lisätä hahmojenne/hevostenne uudet kuvat foorumille, jolloin voin lisätä ne edelleen Hukkasuon yhteiseen kuvagalleriaan. Kerhohuoneella sallittuja ovat piirrokset, jotka liittyvät meneillään olevaan peliin. Lähettäjä huolehtii materiaalin laillisuudesta. | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Vs: Uudistuksia To 23 Heinä - 20:57 | |
| En tiedä, miten huomasin asian vasta nyt, mutta foorumihan on näyttänyt kellonajat aivan päin kuusia.. :'D Jostain syystä asetuksissa aikavyöhyke oli jossain ihan muualla kuin Suomen aikavyöhykkessä, mutta nyt se on korjattu.
.. Tai siis pitäisi olla. Hallintapaneelissa näkyy oikein, mutta foorumilla tunnin edellä. Jahas. Olkoon. *lmao* | |
|
| |
Crimis Admin
| Aihe: Uudistuksia Ma 20 Heinä - 14:11 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Crimis pvm To 6 Elo - 22:58, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uudistuksia | |
| |