Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Estevalmennusryhmän starttaus

Siirry alas 
+2
Kirstu
Kei
6 posters
KirjoittajaViesti
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyTo 26 Maalis - 20:06

Hei Emilia, Kirstu, Sussu ja Jerry!

Olisi varmaan pikkuhiljaa aika aloittaa estevalmennusryhmän kokoontumiset. Oletteko edelleen kaikki mukana lähdössä tähän? Jos joku haluaa perua osallistumisensa, tehköön sen nyt.

Annan nyt valinnanvapauden teille - järjestetäänkö ensimmäinen kerta roolipelillä vai tarinasysteemillä (pohjatarinan perusteella kirjoitatte omanne)? Jos järjestämme roolipelillä, mikä päivä teille sopii? Itse olen käytettävissä melkein millon tahansa päiväsaikaan. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyTo 26 Maalis - 22:59

Joo kyl mä voisin ainaki tulla! mulle käy kumpi vaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyPe 27 Maalis - 8:13

Minä olen ehdottomasti vielä mukana! Tänne käy myös rope tai tarina, mutta jos ropena tehdään niin mulle ei käy keskiviikko tai torstai, muina päivinä ehdin olla aktiivisempi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyLa 25 Heinä - 21:10

Näyttäisi vähän siltä, ettei Sussua tai Jerryä enää kiinnosta tämä estevalmennussysteemi..? :D Jospa haudataan tämä nyt sitten. Jos joku kuitenkin haluaa tulla ratsastamaan mun silmän alle aina joskus jotain helpon tason koulujuttuja tai miksei hyppimään niitä esteitäkin, niin nykäiskää hihasta. Voin pitää tunteja halukkaille 20v€/h. Roolipelillä tai tarinalla, kumpikin käy. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyLa 9 Huhti - 22:45

Onlinepohjaisena roolauksena olisi kiva tehdä jos saadaan edes pieni porukka kasaan. Mä voin kyllä pitää sen valmennuksen jos te tahdotte. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptySu 10 Huhti - 11:29

Pauli, hieno homma! Smile

Mäkin voisin tulla mukaan ton mun uuden puokkitamman Dalian kanssa. Kuusivuotias tamma loistaa enemmän kouluradalla, mutta mua kiinnostaisi kokeilla tätäkin puolta. Edellinen omistaja ei ollut hypännyt Dalialla korkeampaa kuin 80cm. Uskon kuitenkin, että tammassa on potentiaalia korkeammallekin - Molemmat sen vanhemmista ovat sijoittuneet metrin luokissa. Koska me ei Dalian kanssa olla vielä paljoa tehty yhdessä (se tuli mulle viime kuussa), niin ekana olisi kuitenkin parasta harjoitella pienempiä esteitä ja kasvattaa tamman rohkeutta estepuolella - tuntuu, että se on vähän varovainen. Se on tottunut edellisessä kodissaan työskentelemään ryhmissä, joten luulen, että valmennusryhmä (vai ryhmävalmennus, en nyt oo varma meinasitko pitää näitä enemmänkin) olisi meille paras vaihtoehto kehittyä ratsukkona. Smile

Ja Kevin, Hantsu antaa kyllä luvan osallistua Paulin valmennukseen Ampan kanssa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptySu 10 Huhti - 11:48

Jeah, sittehä mä voisin tulla koittaa onneeni. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptySu 10 Huhti - 15:21

Voin pitää näitä harvakseltaan jatkossakin. Koitetaan sopia joku sellainen aika joka käy kaikille, onko ehdotuksia? Mulla on nyt muutama tallivapaa eli perjantaihin asti oon aika paljon varmaan koneella. Ilmotelkaa miten teille sopii!
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyMa 11 Huhti - 15:26

Mulla kanssa sopii perjantaihin asti joka päivä näin alustavasti. Huomenna meen aamupäivästä palaveriin joka saattaa muuttaa asioita, mutta joka tapauksessa joku aika käy kyllä arkipäivisin, joko iltapäivällä, illalla tai jopa aamulla. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus EmptyMa 11 Huhti - 15:58

Mulle käy melkeenpä mihin aikaan vaa, ku ei pitäs olla mitään ihmeellistä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Estevalmennusryhmän starttaus Empty
ViestiAihe: Vs: Estevalmennusryhmän starttaus   Estevalmennusryhmän starttaus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Estevalmennusryhmän starttaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Ilmoitustaulu :: Vanhat ilmoitukset-
Siirry: