Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Varsaenergiaa

Siirry alas 
+2
draques
Kirstu
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

Viestien lukumäärä : 294

Varsaenergiaa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTi 24 Maalis - 20:40

First topic message reminder :

Kaarsin ladani tutulle tallipihalle. Voin vaan kuvitella kuinka tohkeissaan kaikki ovat uudesta varsasta, varsat kun ovat niin piristäviä ja suloisia. Pysäytin autoni ja astuin ulos. Siirryin avaamaan trailerin takaluukkua. Trailerissa oli kaksi ihanaista: Twisti ja hänen ottovauvvansa flack. "Heippa, nyt pääsette ulos ja flackki uuteen kotiin", jupisin hevosille. Avasin vielä muut turvahömpötykset ja otin ensiksi Twistin ulos. Twisti hörähteli tapansa mukaan. Koska Twist on lännenhevonen, jätin riimunnarun vain roikkumaan ja Twisti pysyi paikoillaan tallipihassa. Flack oli ihan ihmeissään, eikä millään meinannut ymmärtää, miten noissa suojatamineissa voisi muka peruuttaa. Onneksi poika oli niin pieni, että mahtui juuri ja juuri pyörähtämään trailerissa. Pikkuinen laskeutui vauhdikkaasti trailerin ramppia alas ja laskeutui polvilleen maahan. Onneksi sillä oli suojatamineet, niin haavoilta vältyttiin.

/Kaikki mukaan vaan! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyLa 28 Maalis - 16:36

"No huhhuh, siinäpäs on ollut pitkämatka. Ja joo tuttu tunne, hevoset kun paskovat minne haluavat, vaikkapa parkkipaikalle. Mutta toisaalta vois ne huoltoaseman äijät kahtoo vähä oudosti jos veis hevosen käymään sisävessassa", naurahdin ja lappasin pöönejä kahvinkeittimeen. Jatkoin sitten: "Tjaa-a. Itse tänään näin tuon Kein ekaa kertaa. Crimicseltä toki olen kuullut hänestä enemmänkin mm. sen, että hän työskentelee baarissa ja aloittaa pitämään täällä koulutuksia. Olen itsekin yllättynyt, etten ole törmännyt häneen aiemmin". Kahvipannu alkoi porista ja istahdin pöydän ääreen Innaa vastapäätä. "Mutta oli kyllä vähän omituinen se Kei, jotenkin kuin sillä olisi ollut kauhea kiire jonnekin tai jotain, kun kelloaankin vähäväliä vilkuili.. Ai niin keksit!" selitin taas mutta naurahdin kun olin taas unohtanut kahvihetken tärkeimmän osan. Kurkistin salaiseen kätkööni. "Hahaa, on näitä vielä", jupisin ja riensin suklaakeksipaketti kädessäni takaisin pöydän ääreen.
Emilia
Mode
Mode
Emilia

Viestien lukumäärä : 340
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyLa 28 Maalis - 17:06

"Mä tiiän!" virnistin vastaukseni Keille ja hävisin kottikärryineni pihalle. Tumpin karsinan siivottuani Kei saapui harjaamaan hevostaan pihalle, ja itse vaihdoin seuraavaan karsinaan.

Siivottuani karsinat suunnistin itse taukohuoneeseen, jossa se hevosen omistaja jonka nimeä en muistanut ja se uusi tyttö juttelivat keskenään.
"Riittääkö mullekkin kahvia?" kysäisin punapäältä avatessani kaappia. No höh, salainen pullakätköni oli kadonnut. Nojasin seinään ja tyydyin laittamaan hiuksiani uudestaan ponnarille.
draques
Tulokas
Tulokas
draques

Viestien lukumäärä : 13

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 29 Maalis - 11:50

"Joo mä huomasin saman. Luulin tosin että oisitte tunteneet kauemmin", vastasin Kirstulle hämilläni. Kahvin ihana tuoksu alkoi leijailemaan huoneessa, ja keksit saivat veden herahtamaan kielelle, sen verran vähän olin tänään syönyt.
"Keksit kuulostaa täydelliseltä", naurahdin Kirstulle vilpittömästi, ja nostin sitten katseeni huomatessani tuntemattoman tytön. Taas. En ollut vieläkään onnistunut esittelemään itseäni hänelle, mutta toisaalta taas ei hänkään ollut vaivautunut tutustumaan.
"Hyvällä tuurilla saattaa sitä tippa jäädä", virnistin ja riisuin lippalakkini. Kullanruskeat sävytetyt hiukseni valahtivat kurittomasti pitkin selkääni, lippalakki oli pitänyt ne jonkinlaisella poninhännällä.
"Kuinka vanha sä oot?" kysäisin ohimennen Kirstulta.
Olin ihan hirvittävän huono arvioimaan kasvojen perusteella ikää, joten totesin että on parempi kysyä suoraan ennen kuin möläyttäisin mitään epämääräistä koulutuksesta tai työpaikoista.
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 29 Maalis - 13:44

"Joo, keitin tätä myrkkyä kyllä melko paljon, mutta eihän sitä tosiaan tiedä miten paljon sitä kahteen naiseen uppoaa", sanoin nauraen, ja kahdella naisella viittasiin itseeni ja Innaan. "Minkäköhän ikäinen tosiaan olen..", ajatukseni löivät hetken tyhjää, mutta pian ne palasivat: "Niin joo, mä oon 21, entäs sä?". Jotkut voisivat saada käsityksen, että olisin vähän mielipuoli, mutta eipä sillä niin väliä. Otin kupposet kaapista ja annoin Innallekin kupin, en usko että hän olisi vielä omaa kuppia tänne ehtinyt tuoda, tosin eihän se pakollista ole. Kaadoin kuppeihin höyryävää kahvia. "Kyllä tästä sinullekin riittää, Emilia", tokaisin hymyillen ja kysyin: "Käytättekö maitoa tai sokeria?"
draques
Tulokas
Tulokas
draques

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 29 Maalis - 13:58

Vai että Emilia. Hyvä että sain tietää tytön nimen edes jollain tavalla.
"Mä oon yhdeksäntoista, mutta oon tainnu syntyä vanhana. Ja mä juon paljon kahvia", vastasin leikkisästi hymyillen.
"Ooh, kiitos", sanoin vilpittömästi saadessani höyryävän kahvikupin eteeni, "mä juon mustana, menee muuten kahvi pilalle."
Heitin leveän virnistyksen Kirstulle ja tartuin yltiökiitollisena kuppiini ja hörppäsin reippaasti. Ihana, samettinen maku täytti suuni ja hetken tuntui että olin pakahtua onnesta. Arjen pieniä ihanuuksia.
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 29 Maalis - 19:37

"Mm.. Mä otan vähän maitoa", hymyilin, ja yritin muistella punapään nimeä. Se muisti sun nimen, yritäppä nyt... Kirstu! Ai niin! Kiitin kohteliaana kahvista, ja hörppäisin hieman. Vilkaisin uutta tyttöä, ja vedin kasvoilleni leveämmän hymyn.
"Aa niin, mä oon Emilia. Omistan sellasen lämppäriorin, sen joka huutaa tarhassa koko ajan. Sä olit kuka..?" selitin nopeasti, ja vaikenin sitten. Yritäpä nyt hillitä puheripuliasi..
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry

Viestien lukumäärä : 138

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTi 31 Maalis - 19:56

Hurautin moottoripyörälläni tallipihaan ja parkkeerasin sen tutun ladan viereen. Olin päättänyt avata moottoripyöräkauteni sillä maantiet olivat sulaneet hyvää vauhtia ja vaikka ilma oli vieläkin hiukan vilpoinen. Riisuin kypäräni ja vilkaisin harjauspaikan suuntaan huomaten minulle oudon hevosen siellä. Heilautin jalkani pyörän yli ja pujautin avaimet taskuuni, lähdin kypärää roikottaen kohti tallia. Heilautin ohimennen vapaata kättäni miehelle, joka tuli vastaan. Päättelin miehellä olevan kiire, joten en viitsinyt jäädä sen koomin jaarittelemaan, sillä esittelyt ehtisi hoitaa myöhemminkin. Huikkasin tervehdykset ja askelsin käytävää pitkin kohti tallihuonetta, josta kuului useamman henkilön ääni.

Astuin huoneeseen tsekaten pikaisesti siellä olevat henkilöt. "Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti", tervehdin naisia väläyttäen hymyn. Laskin kypärän pöydälle ja avasin moottoripyörätakkini. Nappasin kaapista oman kuppini ja laskin hanasta vettä siihen. "Kappas, täällähän on toinenki uus kasvo", totesin virnistäen naiselle, joka istui Kirstua vastapäätä. "Oon Jerry, tervetuloa porukkaan", esittäydyin naiselle hymyillen. "Mun näpit on sen verran kylmät, etten viitti vielä kätellä", totesin perään ja hörppäsin vettä nojaten tiskipöytään. "Mitäpäs neidit tietää?" kysäisin osoittaen kysymykseni kaikille.
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTi 31 Maalis - 22:24

Toin maitopurkin pöytään, kaadoin sitä Emilialle ja lisäksi vielä itsellenikin. Olin omissa ajatuksissani Innan ja Emilian keskustelellessa samassa Jerry pamahti ovesta sisään. "No mutta päivää Jerrysetä!", en sitten parempaa tervehdystä keksinyt. "Kirstu ainakin tietää, että Jerrysetä haluaa maistaa mun keittämää myrkkyä, että kädetkin lämpenee", tokaisin nauraen ja vinkkasin kahvinkeittimen suuntaan. "Sain muuten tänään ihkaoman vauvvan, jonka Twisti tosin omi", selitin ihan tohkeissani kun muistin minkälaisen otuksen olinkaan mukanani talliin tuonut. Tungin kuitenkin keksin suunitukkeeksi jotten alkaisi kertomaan kauheaa stooria, olihan tallihuoneessa sentään muitakin ihmisiä.
draques
Tulokas
Tulokas
draques

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyKe 1 Huhti - 19:34

Emilia suvaitsi vihdoin esitellä itsensä, joten nousin ja tarjosin käteni kohteliaasti: "Mä oon Inna", vastasin neutraalilla äänensävyllä mutta hymynkare huulillani. Lämminverinen? En ollut koskaan ajanut, mutta erästä ponikokoista yksilöä olin ratsastanut aikoinaan ennen oman hevosen hankkimista. Esittelyhetken jälkeen tallihuoneen ovi aukesi ja sisään asteli minun mittapuullani isokokoinen mies joka vaikutti hyvin lämpimältä. Tunsin oloni heti kotoisasti ja esittelin itseni uudelleen, tällä kertaa ilman kättelyä.
Otin hörpyn kahvia ja toimittaakseni jonkinlaisen ajatuksen puhekyvystäni vastasin kuulumiskysymykseen: "On vielä vähän hämmentynyt olo, en tiedä missä on mitäkin ja siitä olikin Kirstun kanssa tarkoitus vielä keskustella", käännyin hymyillen punatukan puoleen.

Kuuntelin Kirstun innostunutta selitystä varsasta ja samankaltainen into tarttui hiljakseen minuunkin. Oman hevosen saaminen tai ostaminen oli ollut ehkä paras hetki elämässäni, vaikkei Didi ensimmäinen oma ratsuni ollutkaan.
"Onneksi olkoon varsan johdosta", virnistin hyvin ystävällismielisesti ajatellen pientä olentoa jonka olin pihalla nähnyt.

( // Anteeksi etten ole ehtinyt roolaamaan, maanantaina meni käsi sijoiltaan (kipeä!) ja nyt mulla on verensokerit jatkuvasti niin alhaiset että pyörryttää.)
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTo 2 Huhti - 12:30

Katsahdin Kirstua hieman hämilläni Jerrysedästä, mutta purskahdin samantien nauruun. "Todellakin Jerrysetä haluaa Kirstun keittämää kahvia", hörötin ja hörppäsin loput vedet kupistani, jonka jälkeen kaadoin siihen kahvia. "Vautsi, vauveli! Minkäslainen? Hempukka olis varmaa iha mielissään, jos sillekki tulis vauveli", tuumasin ja hörppäsin kahvia. Kuuntelin Innan vastauksen kysymykseeni ja nyökyttelin hymyillen. "Kyllä sä pian opit tallin joka kolkan", vastasin virnistäen. "Jos joskus joku asia askarruttaa tai apua tarvii, nii meikäläistäki saa tulla nykäsee hihasta", lisäsin vielä ja hörppäsin kahvia.

Hetken vielä lämmiteltyäni ja likkoja kuunneltuani irrottauduin tiskipöydästä, huuhtelin kuppini ja asetin sen pöydälle. "Ei kai se auta, ku mennä kattoo miten hempukka ja maitopoika pärjäilee", tuumailin. Riisuin moottoripyörä kamppeeni ja asetin ne vapaalle tuolille. "Nähellääs taas", sanoin kaikille yhteisesti ja suuntasin ulos tallihuoneesta. Kuljin Marinan karsinan ohi tarkistaen oliko se putsattu, jatkoin kulkuani kohti tallipihaa.

/ Ei se mitään draques, ei me muutkaa aina ehitä roolailemaa nii kovin aktiivisesti. Tai ainakaa minä en ehi Very Happy Mut pikaisia paranemisia kädelle!
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTo 2 Huhti - 21:47

"Mun vauvveli on sellanen mustatäpläinen appaloosa. Hyvin reipaspoika on kyllä.." Selitin ja Innalle sanoin kiitokset onnitteluista. "Njoo, ehkä sitä pitäisi lähteä tallia kiertelemään nii oppisi paremmin ne kaikki paikat. Ja ehkä kanniskella jotain tavaroitakin, jos sulla vielä autossa niitä on", sanoin Innalle hymyillen. Tottakai myös Emilia olisi tervetullut seurueeseen, apukädet voisivat olla tarpeen.
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTo 2 Huhti - 21:53

"Moi..."
Jättäydyin sohvalle Jerryn pölähtäessä sisään huoneeseen, ja kahviani hörppien kuuntelin muiden keskustelua puolella korvalla. Ei jaksanut tehdä mitään, muttei kotiinkaan tohtinut mennä; siellä kun odottaisi vain Reetta ja tuon mäkätys. Oli se kumma ettei mikään kelvannut...
"Mä voin kans kantaa jotain", mutisin silkkaa kohteliaisuuttani. Saisi minun puolesta kantaa Inna omat tavaransa, mutta enhän minä nyt voisi ihan perseeseen ammutulta koko aikaa näyttää.

//sori, hävettävän lyhyttä. Ja älä ota draques ittees, ethän? Emilialla on vaan huono päivä Very Happy
draques
Tulokas
Tulokas
draques

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyPe 3 Huhti - 13:58

"Tallikierros kuulostaa todella hyvältä, ja apu todella kelpaisi. Ehkä voisimme hyödyntää... öh Jerry-sedän lihaksikkaita käsivarsia kisakaapin siirtämiseen, se ei nimittäin ole ihan kevyt", virnistin Kirstulle.
Vaikka Emilia lupasi auttaa, hänen ilmeestään ja asennostaan pystyin päättelemään ettei häntä voinut vähempää kiinnostaa minun auttamiseni, mutta kohautin olkapäitäni mielessäni ja käskin itseäni olematta ajattelematta asiaa sen kummemmin. Pyyhkäisin hiukset kasvoiltani ja otin reippaan ilmeen, hörppäsin kahvikuppini tyhjäksi ja nousin seisomaan.
Huuhtelin kupin pesualtaassa kuten olin nähnyt Jerryn aiemmin tekevän ja käännyin Kirstun puoleen.
"Onko valmista?"

(// Emilia, en missään nimessä ota itseeni ja pitänyt kirjoittaa aiempiin viesteihini että toivottavasti sinäkään et ota Laughing Musta on ihan hauskaa, että ihmissuhteissa on pieniä kahnauksia eikä kaikki rakasta toisiaan ylenpalttisesti, näinhän se menee tosielämässäkin!)
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyPe 3 Huhti - 21:13

Innan kysyessä apua Jerry-sedän lihaksikkailta käsivarsilta, en voinut olla tirskahtamatta. Ei Jerry ainakaan salin vakiokävijöihin, ja minä jos kuka tietäisin kuka siellä käy.
"Jerry hei, paljon sä nostat penkistä?" virnistin jo hyväntuulisemmin. "Paljon se painaa se kisakaappi?" kysyin paljon mukavamman oloisena Innalta. Katsoin innostuneen oloista Kirstua samalla kun huuhtelin kahvikuppini. Silmäni osuivat kentällä pyörivään ratsukkoon, ja nopeasti vilkaisin pois.  
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyMa 6 Huhti - 1:48

"Joo mä ainakin alan olla valmis, pistän vaa keksit piiloon keksivarkailta", sanoin nauraen. Toki naurahdin myös Innalle hänenkin puhuessaan 'jerry-sedästä'. Laitoin kuppini tiskialtaan reunalle, sillä tiesin että tulisin sitä vielä tarvitsemaan. "Noh, eiköhän mennä?" sanoin hieman kysyvästi, mutta samassa tarvoinkin jo reippaasti tallikäytävää pitkin kohti kannettavia tavaroita.
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyMa 6 Huhti - 11:45

/hmh hmh, meneepäs mutkikkaaksi mun roolailut ku roolasin itteni jo pihaan päin. Tämä eka pätkä olkoon siis sitä likkojen kuuntelemista ja hetken lämmittelyä.

Nyökyttelin Kirstun selittäessä varsastaan. "Kuulostaa ihan kivalta kaverilta", tuumailin nojaten tiskipöytään. Huomasin Emilian virneen Innan ja Kirstun puhuessa lihaksikkuudestani. Kieltämättä salikäyntini olivat jääneet vähemmälle Marinan ja Lecheron takia, muttei lihakseni ihan täysin olleet kadonneet. Katselin Emiliaa arvioiden. "Ei oo pitkään aikaan tullu kokeiltua paljo nykyään nousee, mutta joskus hurjassa nuoruudessa nousi reilu 90 kg", vastasin kohteliaasti naisen kysymykseen.

Pihalle päästyäni kuulin tyttöjen tulevan perässä. Hidastin kulkuani kääntyen ympäri. "Tarvitteko te jeesiä vai pärjäättekö kolmisin?" huikkasin lopulta pysähtyen odottelemaan porukkaa.
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyLa 18 Huhti - 8:49

"Mmm..." mutisin Jerryn vastatessa kysymykseeni. Ei paha, ei mikään huipputulos jos katsoi painonnostofriikkejä salilla, mutta ihan hyvä "normaaliksi" ihmiseksi, siis sellaiseksi joka ei viettäisi päiviään kuntosalilla. Seurasin muita pihalle, ja suunnistin kentän laidalle välikäyntejään kävelevän Kein luokse. Uppouduimme keskusteluun kengittämisestä, ennen kuin mies tajusi hänen pitävän kohta kiiruhtaa töihin. Nyökkäsin ymmärtäväisenä, ja kävelin takaisin muiden luokse.
draques (eo)
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyTo 14 Toukokuu - 1:39

/Anteeks, anteeks ja vielä kerran anteeks, arkikiireet on nyt painaneet päälle! Tuli nyt pikaroolaus jotta saadaan peliä eteenpäin/

Hädintuskin ehdin vastata myöntävästi Kirstulle ennen kuin tämä jo paineli ulos huoneesta.
"Ei aavistustakaan, mutta paljon", sanoin tytölle ja tavoitin saman tien Jerryn kysymyksen: "lisäapu ei ole koskaan pahitteeksi, jollei sinulla ole kova kiire", hymyilin tälle ennen kuin lähdin seuraamaan Kirstua.
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 24 Toukokuu - 23:07

Tepastelin Innan autolle ja nappasin yhden laatikon käsiini. "Minkälaista tavaraa täällä on? Varusteitako?" kysäisin hymyillen, jotta tietäisin minnepäin tallia sen kuskaisin.Olin kyllä taas vaihteeksi hyperaktiivinen sillä muut tulivat paljon hitaammin perässä. Virnistin hyperaktiivisuudelleni ja jäin hetkeksi paikoilleni odottamaan muita.

/Eipä mitään, itelläki ollu tässä vähän kaikenlaista. ^^
Emilia
Mode
Mode
Emilia

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptySu 28 Kesä - 0:58

Seurasin hiljaisena muita, ja nappasin itselleni painavan oloisen laatikon, joka ilokseni painoi sen verran, että se tuntui käsissä ja sitä piti oikeasti kantaa, mutta joka ei rikkoisi paikkoja. Kirstu kyseli laatikkonsa sisältöä, ja esimerkkiä seuraten mutisin saman kysymyksen.
"Entä täällä?"
Jäin kannettavaani pidellen katsomaan Innaa kysyvästi ja yritin hymyillä.

//hahaa, nyt kaikki aktivoituu ja ollaan oikein reippaita! >Smile
Crimis
Admin
Crimis

Viestien lukumäärä : 805

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 EmptyKe 16 Maalis - 12:26

Inna? Smile
http://hukkasuo.weebly.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Varsaenergiaa   Varsaenergiaa - Sivu 2 Empty

Varsaenergiaa
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-