Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 21:51

Ajelin tallipihalle mazdallani, ja perässäni hinailin traileria. Lauleskelin rennosti radion mukana, onneksi tämä hullunmylly on ohi. Parkkeerasin autoni ja nousin autosta. Kävelin trailerille ja avasin rampin. "Hei tyttöseni", sanoin hevoselleni reippaasti ja sain vastaukseksi lempeän hörinän. Fullmarin on 183 cm Shirenhevonen. "Nyt ollaan perillä", höpöttelin samalla Marinalle, kun touhailin. "Peruutetaanpas nyt nätisti", sanoin avittaen hevostani hieman. Tamma peruuttikin rauhallisesti ja katseli suurilla silmillään ympärilleen. Se värisytteli sieraimiaan ja päästi kimakan "hirnahduksen", joka ei oikeasti ollut hirnahdus. "Voi hupsu.. Opettele hirnumaan", sanoin naurahtaen. "Nyt tyttöseni, pysyppäs paikallasi, niin minä nostan rampin", sanoin tomerasti ja aloin nostaa ramppia. Fullmarin katseli touhuani ja tuuppasi minua turvallaan. "Senkin köriläs", totesin tammalleni, joka katseli minua suurilla silmillään. "Nojoo, ei sinulle voi olla vihainen.. mennäänpäs tutustumaan paikkoihin ja etsitään Kirstu ja Sussu", sanoin hevoselleni samalla, kun kannoin sen varusteita ja talutin sitä.

/Sori sekavaaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:04

Istuskelin ulkokarsinoiden luona maassa ja katselin kuka kumma sieltä tulee jättiläismäisen hevosen kanssa. Siristelin silmiäni ja sitten tunnistin tulijan. "Jerry!" hihkaisin ja pomppasin maasta. Menin Jerryn luo ja katselin hetken Shireä. "Ohhoh... Ompas siinä kokoa" hämmästelin ja menin ihan punaiseksi tajutessani miten typerältä tuo äskeinen kuulosti. "Ehh.. tarkoitin sitten hevostasi. Minkä niminen se on? Onko se edes sinun?" kysymystulva ryöppysi suustani. "Tarvitsetko muuten kantoapua?" kysyin hymyillen ja hamstrasin varusteita jo itselleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:09

Karautin pihaan ladallani. Olin pistänyt lämmityksen täysille, sillä tulin halloweenin kunniaksi mekko päällä tallille. Mekon päällä oli vielä takki. Huomasin tallipihassa trailerin. Naureskelin mielessäni että jokohan nyt viimeinkin se makkaratehtaan auto hakisi Spittini. Noh, en oikeasti. Jos ei se kerran ollut makkara-auto, niin sen täytyi olla uusi hevonen! Avasin auton oven ja lähdin lampsimaan kohti tallia.. Hei.. Hetkonenn.. Kipsuttelin takaisin autolleni ja otin auton avaimet irti virtalukosta, Takapenkiltä otin ihmepussin mukaani ja sitten olin valmis tallustelemaan kohti tallia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:13

Torkuin tallihuoneen sohvalla. Heräsin auton pörinään. Nousin hetkeksi istumaan, otin sanomalehden pöydältä ja läiskäisin sen naamalleni, jos joku sattuisi tulemaan häiritsemään uniani. Täytyisi levätä, etten myöhemmin illalla nukahtaisi Fenin selkään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:18

Repesin nauruun Sussun kommentoidessa hevoseni kokoa. "Onhan tuo aika jättimäinen", sanoin hieman virnistellen. "Noei, vitsivitsi. Tämä tamma on nimeltään Fullmarin, lempinimeltä Marina. Se on noin 183 cm korkea ja kyllä, se on minun", sanoin hymyillen. "Näköjään voit auttaa minua kantamisessa. Tosin en tunne enää niin herrasmieheksi", sanoin ja mutristin suutani leikilläni. Marina löntysteli vierelläni letkeästi ja katseli uteliaana ympärilleen. Se päästi jälleen omituisen kimeän ölinä-hirnahduksensa, jota ei voi kutsua hirnumiseksi. "Typerä nainen.. et sinä osaa hirnua", taputin lohduttavasti tamman kaulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:22

Kipsuttelin tallia kohti, ja pihassa huomasin jonkinsortin työhevosen. Veikkaisin että shire tai clydestale. Ja kas, keitäs muita siellä olikaan: Jerry ja Sussu! Kipitin pikaisesti tyyppien luokse ja ajattelematta halasin ensin Sussua, ja sitten Jerryä. "Kiva nähdä teitäkin täällä", sainoin reippaasti hymyssä suin. "Wou.." Tapitin upeaa hevosta. "Onko toi sun omas?" kysyin Jerryltä haltioissani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:24

"Eläs nyt Jerry.. hyvältähän sen ääni kuulosti. Se availee vain ääntään" vitsailin ja tiputin varusteet maahan Kirstun saapuessa paikalle. "Moikkamoikkamoooi" hihkaisin ja halasin Kirstua takaisin. Tajusin sitten, että varusteet lojuivat maassa. "Hups, anteeksi" ryhdyin keräämään kamppeet takaisin itselleni ja hymyilin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:28

Katsoin Kirstua ja halasin naikkosta takaisin viheltäen. "Kaskas, likka on tainnut erehtyä osoitteesta, vai oletkos tarkoituksella pukeutunut noin nätiksi?" kysäisin ja silmää vinkaten. "Kyllähän tuo on minun. Se on shire ja nimeltään Fullmarin, lempinimeltä Marina", sanoin hymyillen. Marina nyökytteli suurta päätään ja katseli Kirstua ja Sussua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:34

"Enkä ole", sanoin nauraen. "Ja nättiä toistaiseksi, mutta odotappas kun tämä halloweenailu ihan kunnolla alkaa", sanoin vinkaten silmää. Sitten siirsin katseeni Fullmariniin. Silitin sen isokokoista päätä ja tuhahdin "No tuih". "Tää sun polles on illan aikana saattanu vaihtua semmoseen laihaan akhal-tekeen", sanoin naureskellen. "Mutta heei, mun pitää kyl kuskata nää mun tavarat tonne tallihuoneistoon, palaan ihan kohta", sanoin reippaasti ja odottamatta mitään vastausta kipsuttelin pikaisesti tallin sisälle. Avasin tallihuoneen oven ja melkein hyppäsin ilmaan nähdessäni jonkun makoilevan sohvalla. Rauhoituin kuitenkin ja kuskasin tavarani jonnekin. Siirryin sitten tyypin luokse. Tökkäsin tätä sormellani. "Kukkuuu... Ootkos sinä joku murtovaras vai mikä?" Kysäisin (ilmeisesti) pojalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:38

"Mmmh.. Anna mun nukkua.." mumisin puoliunisena. Tyyppi ei kuitenkaan lakannut tökkimästä, joten minun oli pakko nousta. "Hei miks sä tökit mua?" kysäisin tytöltä. Pian aivoni alkoivat heräillä ja tajusin tytön kysymyksen. "E-en minä ole murtovaras, vaan Fenin hoitaja", mumisin ja katsoin tyttöä. "Öö.. Sä oot tutunnäkönen, onks se Spitfire sun hevonen?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:41

"Jjuu, onhan se", sanoin nauraen. "Ja sori ku herätin, mutta pitää aina varmistaa et ketä tääl on", hymyilin pojalle. "Mä oon Kirstu, ja tääl tallil on pari muutaki tyyppiä joihin kannattas tutustuu, et alahan tulla", komensin tokkurassa olevan pojan mukaani sosialisoitumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:44

Kävelin Jerryn ja tuon hevosen vierellä. "Mä voisin viedä nää varusteet jo tonne talliin" sanoin hymyillen. "Nähään tässä joskus" sanoin ja kiirehdin askeleissani. Kävin kuskaamassa tavarat talliin ja kipitin takaisin ulos. "Moikkamoikkamooi, taas" sanoin Jerrylle ja kipitin tarhoille. Suuntasin Jackalin luo ja huhuilin ruunaa. "Jackal, murusein" katselin tarhaan. Piankos Jackal ilmestyi lennokkaassa ravissa päätään nakellen. "Saat kyllä luvan tulla pitämään minulle seuraa", sanoin ruunalleni ja nappasin sen riimusta kiinni. Avasin portin ja talutin lennokkain askelin kulkevan hevosen ulkokarsinaansa. "Voi ukkoseni..." mutisin ja päästin Jackalin karsinaan. Suljin karsinan oven ja istuin maahan. Nojasin oveen ja nostin polvet koukkuun. Jackalin turpa ilmestyi ulkopuolelle ja se nojasi päähäni. "Olet sinä kans melko piristäjä" mutisin ja rapsutin ruunan turpaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:48

Hieman hämilläni seisoin paikallani ja katsoin tammaani. "Mikähän näitä tyttöjä nyt vaivaa?", kysäisin siltä ja maiskautin. Piankos jättiläinen löntysteli vierelläni talliin. "Tämä kuutos-karsina taitaa olla sun, mammaseni", höpötin hevoselle ja talutin sen karsinaan. Suljin oven perässäni ja katsoin karsinaa. Siellä oli kaikki laitettu valmiiksi, joten kipaisin hakemassa muutaman harjan. "Mitäs sanot pimatsu, jos vähä harjataan matkapölyt pois", mumisin ja aloin harjata hevosta. Marina sulki silmänsä ja hörisi pehmeästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:51

"Jjuu, juu tullaan tullaan.. Ja mä oon Max.." Mumisin ja nousin vaivalloisesti ylös. Reipas nuori nainen oli jo innokkaasti menossa tallin puolelle. Löntystelin itse perässä. Kuutos karsinasta kuului ääniä. Nyökkäsin kohti karsinaa ja tallustelin karsinalle. Kirstu oli menossa väärään suuntaan mutta kipitteli reippaana edelleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:53

Reippaasti saavuin karsinalle. "Moiii", sanoin reippaasti Jerrylle joka puunaili ihanaisen tammansa kanssa. "Mä löysin tuolta tallihuoneesta sulle bestiksen", kerroin tohkeissani. Pian Max Saapuikin löntystellen vierelleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 22:56

Katsoin hymyillen tulijoita. "Teretere. Vai että bestiksen olet mennyt löytämään", sanoin ja keskeytin Marinan harjaamisen. Sainkin mielenosoituksena töytäisyn selkään. En reagoinut Marinan töytäisyyn mitenkään vaan katselin sitten Kirstun vierelle ilmestynyttä nuorta jätkää. "Terve, oon Jerry", sanoin reippaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:00

"Mooi, mä oon Max", sanoin unisena. "Tämä ADHD keskeytti mun nokoset", sanoin ja töytäisin Kirstua (kevyesti) leikilläni. "Onpas siinä nätti heppa", sanoin hymyillen. Tarkastelin Jerryn hevosta katseellani. Voi että kun itsellänikin olisi varaa omaan hevoseen. Mutta kukapa sitten liikuttaisi Feniä. Hymyilin ajatuksissani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:02

"Vai että ADHD, itse olet tuollainen unikeko", tokaisin Maxille leikilläni. Käännyin sitten Jerryn puoleen ja kysäisin: "Mihinkäs se Sussumussu meni?" Hiippailin vielä Jerryn viereen ja hiplin Marinaa. "Ööö.. Sori mul on joku hiplimistauti", sanoin nauraen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:14

Naurahdin ja katsahdin Kirstuun. Likka hiippaili vierelleni, virnistin. "Sussu katos pihalle. Se kävi viemässä Marinan tavarat ja tuli pihalla sitte vastaan. Oliskohan tuo menny Jackalia katsomaan tai jotain... Otappa teistä naisista selvää", vinkkasin silmää ja pyörittelin harjaa kättäni vasten. Jatkoinpas sitten hevoseni harjausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:20

"Jjuuu.." mumisin. "Oottete miehetki aika omituisia", sanoin virnistäen. "Himmelihömmeli.. Pitäsköhän mun mennä hakemaan Spitti the zombie laitumeltaan.." Mietiskelin hetken ja jatkoin vielä silmää iskien: "Jääkää te bestikset tänne juttelemaan henkisiä". Sen jälkeen kipsuttelin ulos tallista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:23

Katselin Kirstun perään, harjaus oli jälleen pysähtynyt. Marina töytäisi minua jälleen. "Eläpäs puki siinä kuules yhtään", sanoin tammalle ja sukaisin tammaa vielä parisen kertaa. "Noniin, nyt olet tallin kaunein mamma. Laihduitkin hieman", mutisin ja tajusin Maxin läsnäolon. "Sori, mulla on tapana höpistä tälle mitä sattuu", naurahdin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:27

"Jjuu, eipä mitään, itekki höpisen Fenille kaikenlaista", sanoin nauraen. "Tääl on muute tänää jotku halloween pippalot, pukeudutkos sinä miksikään?" Kysäisin välttääkseni hiljaisia hetkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:29

"Kyllähän mulla asu on, kuten on tällä hempukallakin", sanoin nauraen. "Kirstullakin näytti olevan jonkinlainen asu tuloillaan, Sussusta en oo varma", sanoin ja nojasin Marinaan. "Hm... Mennäänkö kyyläämään mitä tytöt touhuaa tuolla pihalla?", kysäisin Maxilta ohimennen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:36

"Jjuu, mietinki et miks joku on mekossa tallilla keskellä syksyä", sanoin nauraen. "Ja mennäänpäs toki", vastasin reippaasti. Aloin jo pikkuhiljaa näköjään herätä koomastani. Lähdin tallustelemaan edeltä pihalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) EmptyPe 1 Marras - 23:39

"Noniin tyttöseni, saat olla iso tyttö ja jäädä tänne", mutisin hevoselle ja taputin sen lapaa. "Kyllä sä pärjäät, mussuta vaikka heiniä. Tuun pian takas", mutisin lisää ja luikahdin ulos karsinasta. Kirin Maxin kiinni ja käpöttelin tuon vieressä ulos. "Eiköhän nuo täältä löydy, vissiin on tuolla ulkokarsinoilla.." höpötin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kirstu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: