Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jennin elämä ILMAN hevosia...

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jenni K
Tuttava
Tuttava
Jenni K


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 12.09.2018
Ikä : 20

Jennin elämä ILMAN hevosia... Empty
ViestiAihe: Jennin elämä ILMAN hevosia...   Jennin elämä ILMAN hevosia... EmptyMa 12 Marras - 22:57

"Mä meen!" Huikkasin välipitänättömälle äidilleni. Olin 9luokalla ja äitini ei minusta väittänyt, mutta isäni on hevoshullu ja ostaisimme lusitanonkin. Mutta aikani ei riitä hoitamaan 2 hevosta. Päätin isäni kanssa hakea äidille uusi kello. Kultainen. Meillä on varaa ostella kelloja ja koruja. Minulla itselläni on 100 000euroa. Sillä minä maksan hevoseni ja jos haluan käydä syömässä kaverini kanssa, niin minä maksan itse. Saan kuitenkin hyvistä koenumeroista rahaa. Niinkuin yleensä, jos saan kokeesta 10, saan 20euroa. Meille koulu on todella tärkeää, esimerkiksi vanhempani ovat lääkäreitä ja minusta tulee siittolan pitäjä ja kasvattajanimekseni tulee ©️Jenni and Dasu sillä Dasu on ensimmäinen oma hevoseni! Vanhempani olivat jyrkästi kieltäneet minua hankkimasta hevosta ennen kuin täytän 15-vuotta.

//Jatkoa kun ehdin kirjoittaa
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jennin elämä ILMAN hevosia...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ilman satulaa -tunti 22.12.2017

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Spin-off :: Arkisto-
Siirry: