Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Wham! Liian aikaisia herätyksiä.

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyMa 4 Huhti - 18:40

Pauli kapusi alas neliveto-Chevroletistaan kurvattua kuraisella autolla tallinpihaan ja kaivoi takapenkiltä viimeisen pahvilaatikon jossa oli Nitron huopia. Ori oli kotiutunut uuteen talliin paremmin kuin hän oli odottanut, se selvästi nautti nykyisen tallin rauhallisuudesta ja seesteisyydestä. Vaikka Nitro olikin ehkä maailman rennoin ja reippain pikkujätti, se ei voinut sietää ison tallin hektisyyttä ja muuttuvia olosuhteita.

Pauli nosti ison laatikon syliinsä, sulki oven jalallaan ja lukitsi ovet puremalla keskusjärjestelmän lukitusnäppäintä. Avaimet suussa hän astui talliin ja kantoi pahvilaatikon kerhohuoneeseen. Hän riisui tummansinisen päällystakkinsa, työnsi lasit paremmin nenälleen ja veti kuulokkeen pois korvastaan.
Iloinen Wham-ränkytys kajahti helisten huoneeseen.
"Wake my up before you go-go", bändi lauloi.

Tallissa ei näkynyt vielä muita, joten yövuoron uuvuttamana Pauli mittasi kahvia suodatinpussiin ja käänsi keittimen päälle. Hän ei ollut juurikaan tavannut tallilaisia kuin ohimennen johtuen paskamaisesta kolmivuorotyöstä, mutta hän arveli näkevänsä enemmälti ihmisiä tänään, kun kerrankin oli aikaa vain oleskella.
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyMa 4 Huhti - 20:52

Kevin oli juuri vienyt pikku paholaisensa ulos ja täyttänyt tammojen vesiastian samalla. Hetken hevosen katselun ja varsasta haaveilun jälkeen mies kuuli auton äänen tallipihalla. Hän käveli kurkkaamaan kuka pihaan oli tullut muttei osannut yhdistää autoa kehenkään hänen tietämäänsä ihmiseen täällä. Hetken tuumailun jälkeen miehen uteliaisuus voitti ja hän päätti käydä katselemassa mihin tulija olisi saattanut mennä.

Kierreltyään tallit läpi Kevin saapui lopulta tallihuoneen ovelle ja astahti huoneeseen. Hänen katseensa kiersi huoneen pikaisesti läpi ja piankos hän huomasi vieraan miehen seisovan selin oven suuntaan. "Moro, kukas sinä olet?" Kevin tervehti toista ja asteli hieman peremmälle huoneeseen. Luojan kiitos pidin suuni kiinni, Kevin tuumasi mielessään tajutessaan tulokkaan naiseksi nähtyään hänet paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyKe 6 Huhti - 20:47

Emilia hidasti juoksunsa hölkäksi ja siitä kävelyksi päästessään Hukkasuon pihalle, ja korjasi hiuksiaan paremmin poninhännälle. Hän puikkelehti juoksulegginsseissään/housuissaan ja lenkkareissaan tallipihan poikki, varoen astumasta lätäköihin ja lantakasoihin. Talliin päästyään Emilia harppoi tallihuoneeseen reppu selässään, mutta pysähtyi äkisti ovelle.
"Oho! Täällähän on vierasta porukkaa!" nainen hihkaisi, ja vei salaattinsa suoraan jääkaappiin. "Terve, mä olen Emilia", hän tajusi esitelläkin itsensä.

//hähää, tungen mukaan (:<
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyTo 7 Huhti - 13:09

Kevin käänsi päätään tallihuoneen oven suuntaan toisen naisen saavuttua paikalle. Hän oli nähnyt tuon pikaisesti aiemminkin muttei ollut ehtinyt tutustua naiseen kiireellisen talven vuoksi. Kevin tunsi pientä syyllisyyttä talvesta, jolloin hänen aikansa oli riittänyt nippa nappa Dassin hoitoon eikä talliporukan kanssa olemiseen. Kevin karisti moisen tuntemuksen pois mielestään ja antoi pienen hymynpoikasen kiriä kasvoilleen. "Helou, oon Kevin. Toki olet varmasti vilaukselta mut nähnytkin ja nimenki tiedät, mut esittäydyn kuitenkin itsekin", Kevin esittäytyi varmuuden vuoksi itsekin ja liikahti tiskialtaalle juomaan vettä.

// Mun puolesta mukaan vaan! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyLa 9 Huhti - 22:43

// Anteeks kun mulla on kestänyt, irl-hevoset vie tällä hetkellä ihan törkeesti aikaa! //

Pauli kuuli oven avautuvan takanaan ja sisään astui mukavannäköinen nuori mies. Kysymyksen kuullessaan hän hymyili ja vastasi ystävällisesti: "moi, mä olen Pauli, hauska tutustua."
Häntä nauratti, mies näytti aivan siltä että oli erehtynyt hänen sukupuolestaan muttei suinkaan ollut ensimmäinen. Ovi kävi taas ja tällä kertaa sisään astui sievä brunette joka ensisilmäykseltä vaikutti erittäin eloisalta.
"Mä just ehdinkin esittäytyä tälle herrasmiehelle tässä. Mä olen Pauli", nainen sanoi hymyillen, "justiinsa sain laitettua kahvit poriseen, kelpaako teille?" hän kysyi leveä hymy kasvoillaan.

Onpa mukavan oloisia ihmisiä, hän ajatteli mielessään. Pauli ei kaivannut draamaa eikä uteliaita kysymyksiä hänen ulkonäöstään vaikka olikin niihin enemmän kuin tottunut. Nainen istahti pöytään ja haroi siilitukkaansa ennen kuin nousi taas ylös ja tarttui kahvikuppiin.
"Onko teillä omat hevoset täällä?" hän kysäisi hymyillen viritelläkseen jonkinlaista keskustelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyLa 9 Huhti - 23:18

"Kyyllä mä oon tainnut kuulla, sulla oli se täykkäri tai jotain?" Emilia arvuutteli. Hänelle täysin vieras henkilö esitteli itsensä Pauliksi, ja Emilia lisäsi ettei tarvinnut kahvia.
"Hevosia? Joo, mulla on se tummnruunikko lämppäriruuna ja sit se rautias suokkitamma, se ei tosin oo mun oma vaan ylläpidossa kaverilta mutta siis.." nainen virnisteli. "Entäs sulla, ootko täällä heppas kanssa vai sit hoitajana?"
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 10 Huhti - 9:55

Kevin jäi hetkeksi pähkäilemään Paulin nimeä ja ulkonäköä, mutta työnsi sitten ajatuksensa pois. "Joo, oikein meni", Kevin vastasi Emilialle hymyillen pienesti. Kevin käänsi katseensa kahvinkeittimeen Paulin kysyessä kahvista. "Mä kyllä voisin ottaa", hän sanoi ottaen kuppinsa tiskipöydältä ja tarjoutuen kaatamaan kahvia.
"Minulta löytyy mustanruunikko täykkäri ja pian myös sen jälkeläinen", Kevin vastasi Paulille piakkoin Emilian jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 10 Huhti - 15:31

Pauli istui kiitollisena kun Kevin nousi kaatamaan molemmille kupilliset kahvia.
"Täykkäri vai? Kuulostaa kivalta", Pauli sanoi hymyillen Kevinille, "ilmeisesti tamma kun jälkikasvua odotetaan?" hän lisäsi ennen kuin kääntyi Emilian puoleen ja otti hörpyn höyryävän kuumaa kahvia mukistaan.
"Sen suomenhevosen mä taisin nähdä, tosi kaunis hevonen", hän hymyili ja vastasi sitten Emilian kysymykseen: "joo, mä toin Nitron tänne ottamaan rennosti, se on sellanen mamman ruunan rupsukka, pieni jättiläinen mutta tosi nöyrä ja helppo hevonen. Sille ei vaan isommat tallit sovi, alkaa ressaamaan ja kerää hirveästi virtaa."

Hän jätti lisäämättä Nitron pahimmat metkut, varsinkin sen että oriilla oli viime aikoina tapana hyppiä pystyyn tilanteessa kuin tilanteessa stressin takia. Tammoista se meni ihan sekaisin ja viime kuukausina oli tuntunut mahdottomalta tehdä minkäänlaista kunnon treeniä oriin kanssa.
"Mutta hei, kertokaa ihmeessä itestänne tai tallista tai jotain, mä oon vielä ihan pihalla kaikesta kun en oo töiltä ehtinyt kauheasti tutustumaan", Pauli ehdotti.



Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 10 Huhti - 19:16

"Aa, Halla kiittää kehuista", Emilia hymyili Paulille, ja päätti istahtaa pöydän ääreen. "Joo mä niin tiiän ton, ja sit isommat tallit on niin paljon kalliimpia. Esim jos tänne tulis maneesi tai jotain niin joutuisin varmaan taas muuttaan pois.. Mutta se sun heppas kuulostaa kivalta!"

Emilia siirtyi hetkeksi vessan puolelle vaihtamaan ratsastushousut jalkaan, ja palasi tupaan juuri parahiksi kuullakseen Paulin kysymyksen.
"Täällä on tosi kiva porukka, eikä täällä oo kukkahattutätejä! Ei mutta siis kaikki ainakin mihin mä oon törmännyt on ollut tosi mukavia ja avuliaita. Täällä ympärillä on hyvät maastot, ja toi naapurin pappa, okei, parin kilsan päässä asuva entinen ravimies, antaa mun käyttää sen pihaa raviratana, sillä oli kai joskus hevosia siinä ja nyt sit käydään välillä Tumpin kanssa juoksemassa siellä. Kai siellä muutkin käy laukkailemassa välillä, en oo varma. Jos musta haluat tietää jotain, mulla on maailman huonoin auto, oon pumminu Keiltä kyytejä ihan järkyttävästi", nainen hymyili ja antoi sitten muidenkin puhua, korjaten hiuksiaan taas paremmin ja napaten piparin pöydällä olevasta rasiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 10 Huhti - 22:46

// Pakko tulla tähän väliin huomauttamaan, että me ollaan kaavailtu Hukkasuohon nyt laajennuksia, jotka sisältää mm. sen maneesin. Hantsu on ajatellut myös aloittaa tuntitoiminnan pitämisen alkeis- ja helpolla tasolla. Pyydän anteeksi, että tästä eivät kaikki ole olleet kuulemassa & keskustelemassa - tästä puhuttiin Hukkiksen facebook-chatissa (saa liittyä jos uskaltaa tulla omalla naamalla mukaan, mulle vaan säpöä). Nyt korjaan virheeni ja pyydän mielipidettä myös teiltä muilta. Onko tämä jees? Vai pilaako se idean vanhasta Hukkiksesta, joka on pieni ja vähän räsäinenkin? Itse olen innostunut piirretyistä v-hepoista todella paljon ja haluan ehdottomasti aloittaa "isomman" meiningin, joka sisältää mm. hevoskasvatusta ja kilpailua. Toinen vaihtoehto onkin, että perustan toisen isomman ja laadukkaamman tallin samalle paikkakunnalle, missä Hukkasuo sijaitsee. Tällöin samat hahmot voivat käydä toisella tallilla esim. vuokraamassa sitä maneesia, kilpailemassa yms, ja ne rikkaammat hahmot voivat vaikka muuttaa hevosineen sinne. Itsekin siinä tapauksessa siirtäisin osan hevosistani sinne, niitä kun on nyt tullut hankittua piilossa. Sekin talli siis toimisi tarinapainotteisesti.

Tässä ote Kevättä rinnassa-pelistä, jossa tulee ilmi Hukkasuohon mietityt muutokset:


Crimis oli niin mielettömän kiitollinen siitä, että sai asua hevostallilla. Pienenä siitä oli vain unelmoitu. Mummon perintötila oli antanut mahdollisuuden, mutta vasta Hantsun uusi mies oikeasti varat. Velat oli saatu maksettua ja puutteelliset rakennelmat olivat vihdoin tulossa kuntoon. Crimis mietti viime viikkojen tapahtumia epäuskoisena. Hänen isosiskonsa oli ilmoittanut menevänsä naimisiin tämän miehen kanssa ja tuo muuttaisi Suomeen, tänne näin. Crimis oli kyllä tiennyt, että Hantsu oli tutustunut johonkin "kivaan mieheen" ollessaan ulkomailla töissä. Ei hän silti ollut uskonut, että kyse olisi hänen siskonsa elämän rakkaudesta. Noh, muutaman vuoden aikana oli varmasti ehtinyt tapahtua paljon. Salaa Crimis oli niin onnellinen nimenomaan siitä, että mies oli hevosihminen ja rikas (ei mikään miljonääri, mutta heihin verrattuna)! Hukkasuo pääsisi laajenemaan niin paljon. Siitä tulisi oikea hevostila, joka voisi tarjota asiakkailleen laadukkaat puitteet. Ei ehkä viiden tähden premium-täysihoitotallia, mutta ei hän sellaisesta uskaltanut unelmoidakaan. Hänelle riitti, että kaikki hevoset (pihattoasukkeja lukuun ottamatta) saivat asua ehjässä tallissa, jossa oli tukeva lattia ja pesukarsinat. Ulkokarsinoiden remontointia oritalliksi seurasi kolmannen tallirakennuksen rakentaminen. Talliin oli kuulemma tiedossa jo kolme uutta asukasta. Ja se maneesi! Aivan hullua.


Sana on vapaa. Olkaa rehellisiä, en ota nokkiini. :p

Jos Hukkasuo nyt muuttuisi eikä uutta tallia rakennettaisi, eikä Emilialla näin ollen olisi enää varaa nousseeseen vuokraan, olisi mahdollista tehdä uudenlaista vuokrasopimusta: esimerkiksi Halla tuntikäyttöön? Just an idea.

KESKUSTELU AIHEESTÄ TÄÄLLÄ. Ei sotketa peliänne enempää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyMa 11 Huhti - 14:43

"Juu, temperamenttinen täykkärineiti", Kevin sanoi Paulille asettaen samalla pannun takaisin paikalleen. "Käytätkö maitoa?" Kevin päätti vielä kohteliaasti varmistaa Paulilta tämän vaikka hän jo hörppikin kahviaan.

Kevin kuunteli hetken naisten jutustelua ja nautiskeli kahvistaan. "Kieltämättä täällä on kyllä yllättävän rento meininki, jokainen on valmiina auttamaan vaikkei apua pyytäisikään", Kevin lisäsi oman kommenttinsa tallin tunnelmasta. "Hei Emilia, voisit joskus käyä näyttämässä mullekki sen radan. Vois tehä Dassille ihan hyvää päästä purkamaan paineita ympyrälle", Kevin tuumasi. "Itsekin oon täällä aika uus tuttavuus ja hoidan täällä tallin toista täykkäriä, Amigoa. Tää mun täykkäri-innostus johtuu vissiin siitä että oon toiminut jockeynä mikä selittää tän mun vähä pienemmän puoleisen koon", Kevin kertoi itsestään naurahtaen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyMa 11 Huhti - 16:50

"M-mm, en käytä maitoo", Pauli virnisti Kevinille. "Tää paikka kuulostaa niin ihanalta, tekee itellekin hyvää päästä välillä rentoutuun tällasiin maisemiin ja mukavien ihmisten pariin", hän totesi ja kiitti Emiliaa Nitroon kohdistuneista kehuista.

Pauli kuunteli toisten jutustelua kiitollisena, ihanan iloisia ja mukavan oloisia ihmisiä, hänestä tuntui että hän viihtyisi Nitron lailla täällä.
"Voi mäkin haluaisin joskus lähteä kattomaan sitä rataa", Pauli huudahti, "se tekis Nitrolle varmasti enemmän kuin hyvää. Sillä tahtoo välillä vähän kierrokset nousta."

"Toinen on jockey ja toisella on surkea auto, hitsit kun kuulostaa hassulta", hän totesi nauraen. "Jos mun pitäs kertoa jotain, niin se varmaan ois että mä oon sairaanhoitaja ja se selittää useimmiten nää silmäpussit", hän lisäsi ja osoitti nenäänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyTi 12 Huhti - 20:11

"Teiän pitää vaan tulla nykäseen hihasta joku päivä, mä maastoilen noilla heposilla aika paljon, ja seura on aina mukavaa!" Emilia hymyili.
"Aa, ja jos kattoo netistä ton paikallisen kuntosalin mainosvideon, voi nähä ku mut nostetaan penkistä", nainen lisäsi. "Joo, mutta siis mä tajuan ton yövuorojutun, mulla on nyt harjottelujakso, ja oonkin nyt kans ollu muutamassa yövuorossa. Eilen oli vapaapäivä ja nyt sit tänään taas yövuoroon mars", Emilia hymyili. "Sen ekan jälkeen mun kaveri sano että näytin zombilta."
Takaisin alkuun Siirry alas
Paulii
Tuttava
Tuttava



Viestien lukumäärä : 38
Join date : 04.04.2016

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyTi 12 Huhti - 22:33

"Voi, mä lähen kyllä mielelläni, Nitrolle tekis tosi hyvää päästellä höyryjä. Mä en tajunnutkaan Kevinille sanoa että Nitrossa on myös paljon täykkäriverta", Pauli sanoi hymyillen molemmille.
"Mä en oo tehnyt mitään tuollaista siistiä niinku mainoksia tai mitään, mä oon ihan supertavis", Pauli virnisti Emilialle.

Toki hänellä oli pitkä lista Kipassa osallistumisia ja sijoituksia esteratsastuksessa ja yksi SM-junioripronssi, mutta niistä hän ei halunnut puhua, ne tulisivat kyllä ilmi muutenkin tarpeeksi pian. Nitron nimi ei varmaan vielä monelle ollut tuttu, mutta hänen entinen hevosensa, Epigramma oli monelle tuttu nimi, varsinkin kun tamma siirtyi vasta erittäin nimekkäälle Suomen kärkiratsastajalle.
"Joo, yövuorot on perseestä", Pauli havahtui ajatuksistaan, "mä oon niin poikki mutta ajattelin kyllä ratsastaa Nitron vielä tänään, se ei oo nyt liikkunutkaan hetkeen, saa nähdä millasta showta se tarjoaa. Ei se kyllä yleensä kauheesti hölmöile vaikka vielä melko nuori onkin."
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyKe 13 Huhti - 12:33

Paulin vastatessa miehen kysymykseen päätti hänkin istahtaa pöydän ääreen. "Voitaisiin vaikka joskus porukalla käydä tsekkaamassa. Dassilla en tosin mitään kovin raskasta treeniä viitsi tehdä nyt kun se vetelee aikalailla viimeisiään ton tiineyden kanssa", Kevin naurahti kuvitellessaan tuittuilevan tamman pyöreän mahansa kanssa juoksemassa ympyrällä.

"Ohoh, kuulostaa melkoselta hevoselta. Haluan kyllä ehdottomasti nähdä sen niin työn touhussa kuin ns. levossakin", Kevin tuumasi Paulille hymyillen hetken kuuntelutauon jälkeen. "Siis sut nostetaan penkistä, eikä painoa?" Kevin varmisti vielä Emilialta ymmärtäneensä oikein hänen kertoman. "Mulla ei oo juurikaan varsinaisia yövuoroja ollut elämäni aikana, mutta tosi aikaisia aamuherätyksiä sitäkin enemmän. Välillä nekin tuntuivat liian aikaisilta, mutta kummasti sitä aina piristyi hevosen selässä treenin myötä", Kevin kommentoi viitaten lauseellaan laukkaurheiluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptyKe 13 Huhti - 22:42

"Joojoo! Mä olin kevyin paikallaolijoista, joten siks", brunette virnisti Kevinille. "No siis oikeestaan kaikille vakikävijöille sanottiin että jos halus mainokseen, piti vaan ilmaantua paikalle, joten en mäkään nyt mikään malli tai näyttelijä sentään oo. Poliisi kyllä."
Okei, ei Emilia ihan vielä ollut poliisi, mutta kohta...
"Niin totta, sähän olit jockey. Kuin siistiä, mä halusin joskus pienenä, mutta mun jockeyuran suurin saavutus on yks montelähtö Tumpin kanssa", Emilia nauroi. "Ai niin, ja yhet laukkakisat me käytiin kans, tiiättekö niitä tosi epävirallisia missä on suokkeja ja kaikkia, mutta meiät hylättiin kun Tumppi peitsas."
"Millon meinasit muutes Pauli mennä liikuttaan sen heppas? Mä voisin tulla mukaan, oletan että oot kentällä? Paitsi että onko sille ok jos tuun tamman kaa samalle kentälle?"
Takaisin alkuun Siirry alas
kkevin
Tallijengissä
Tallijengissä



Viestien lukumäärä : 87
Join date : 15.10.2015

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 17 Huhti - 18:11

"Nice, mahto olla kiva kokemus se mainoksessa mukana olo", Kevin sanoi Emilialle hymyillen. "Ai sä oot poliisi, siistiä!", mies tuumasi perään ja hörppäsi kahvia. "Joo mä oon nuoresta pojasta asti pyöriny laukkahevosten parissa, se kun oli helpompaa ja yleisempää Usa:ssa", Kevin selitti. "Aa, joo. Mites Tumppi sijottu montessa? Näin oon kuullu ja olettanu että se ravurina kuitenki pääsääntösesti on/on ollu?" Kevin jatkoi jälleen kahvinsa nauttimista ennen kuin se ehtisi jäähtyä liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. EmptySu 8 Toukokuu - 19:57

"Oli varmaan ihan sika siistiä", Emilia hymyili Kevinille. Jospa olisi itsekin saanut työskennellä laukkahevosten kanssa.
"Noh, se meiän montelähtö oli ihan ok, oltiin aika keskellä, että ei siinä sen ihmeellisempiä. Ja joo, Tumppi oli Ruotsissa ihan menestynytkin ravihevonen, kärryjen kanssa siis, mutta sit se pääty mulle", nainen kohautti olkiaan. "Enempi me ollaan nyt puskaratsasteltu, välillä käydään toki kärryttelemässä kans."
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Wham! Liian aikaisia herätyksiä.   Wham! Liian aikaisia herätyksiä. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Wham! Liian aikaisia herätyksiä.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: