Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ensi Askeleet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 20:32

Mimosa astelee tallin kuraiselle pihalle, kevät tosiaan oli likaista aikaa kun kaikki kurakko tuli sisälle.
Uteliaana tyttö katselee ympärilleen ja nostaa nenänpäälleen pudonneet silmälasinsa ja laittaa ponin hännälle tuuheat ruskeat hiuksensa, oli kiusallista seisoa pihalla paikoillaan kurakossa tennarit jalassa kun ei tuntenut ketään, mutta se ei lannistanut Mimiä, tyttö lähtee vain kiertelemään pihaa ja tutkailee ympäristöä.
''Hmm..onkohan ketään paikalla?'' Mimi ajattelee normaaliin tapaan asiansa ääneen ja kuulee hevosien hirnuntaa joka herättää tytön mielenkiinnon, mutta Mimi ei uskalla lähteä seikkailemaan ympäri tallia ettei kukaan ajattelisi tämän olevan hiippari.
Mimi kumartuu alas ja nostaa farkkujensa lahkeita etteivät ne sotkeudu kurakkoon, valkoinen paita on arka valinta keväiseen säähän, mutta se oli yksi tytön lempiasusteista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 20:40

Talutan Spittiä harjauspaikalle. Tälläkertaa olin muistanut laittaa sille kuraloimen, joten harjaus olisi huomattavasti helpompaa. Toki kuraakin on, kun ei loimi sentään mikään kokopuku ole. Sidoin hevoseni tolppaan ja kipitin hakemaan harjoja tallista. Tullessani takaisin huomasin tytön ulkona. Hän ei näyttänyt tutulta. Laskin harjapakin Spitin luo ja päätin tavalliseen tapaani lähteä tervehtimään tyttöä. "Hei! En ole nähnyt sinua ennen, kukas sinä olet?" Kysyin ystävällisesti. Ja luonnollisesti aivoni jökkivät sen verran, että muistin esitellä itseni vasta hetken päästä: "Minä olen Kirstu, ja tuo on yksi hevosistani Spitfire, mutta Spitiksi sitä pääasiassa kutsutaan". Olisin voinut lörpöttää hevosestani vaikka kuinka pitkään, mutta päätin antaa puheen vuoron myös tytölle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 20:54

Mimi säpsähtää kääntyen katsomaan luokseen tullutta punapäistä tyttöä.
''Hei, olen Mimosa, mutta voit kutsua Mimiksi ja ajattelinkin kuulleeni hevosen äänen, se on todella komea, ja hauska tutustua.'' Mimi selittää kerkeämättä vetää happea selittäessään ja hengähtää muutaman kerran raskaammin saatuaan lauseensa loppuun.
''Kuulin tästä tallista ja ajattelin tulla katsomaan millaista täällä on, minulla ei tosin ole kokemusta hevosista, olen kiinnostunut niistä mutten koskaan ole saanut mahdollisuutta opintojeni takia lähteä ratsastamaan.'' Tyttö kertoo ja laittaa jo kätensä suunsa eteen ettei tämä jatka löpinäänsä vaan toinen saisi myös puheenvuoroa.
''Anteeksi, olen vain niin innoissani että en malttaisi lopettaa keskustelemista.'' Mimi nauraa ja nostaa lasejaan taas ennen kun siirtää katseensa uljaaseen hevoseen.
''Oletko omistanut Spitfiren aina?'' Tyttö kysyy uteliaana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:02

"Siistiä! Täältä kyllä varmasti löytyy kivoja hevosia, monet kaipaavat hoitajaakin" selitin innoissani. Oli niin hienoa saada uusia tuttavuuksia tänne tallille. "Sinähän voisit tulla vaikka kanssani harjaamaan tuota Spittiä. Ratsastaa en sillä anna, sillä se on vähän arvaamaton, mutta minulla on pari muutakin hevosta, jotka ovat ratsastettaessa huomattavasti helpompia", Selitin ja lähdin kävelemään Spitin luo. Katsoin vielä olkani yli, että Mimi seuraisi. "Ja juu, Spitti on ollut minulla varsasta asti", sanoin nauraen. Spitti tapitti korvat hörössä minua ja Mimiä. Vetäisin loimen pois sen selästä, jotta pääsisimme harjaamaan. Otin harjan pakista ja ojensin sen Mimille. "Voit aloittaa vaikka tällä, Spitti pysyy yleensä harjattaessa rauhassa, joten hätää ei pitäisi olla", sanoin nauraen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:08

Tyttö seuraa Kirstua ja ottaa harjan.
''Aaa, olen niin kade, itsekkin olen aina halunnut omistaa hevosen, mutta vaikeaa se on ollut asuessaan rivitalossa, ellen ottaisi takapihalle sitten hevosta, naapurit saattaisivat hiillostua hieman.'' Mimi nauraa ja alkaa hyvin hellästi harjata Spitfireä varoen satuttamasta tätä.
''Näinkö?'' Tyttö kysyy vielä varmistaen harjatessaan kun on vasta aloittelija näissä puuhissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:16

"Haha, niin voisi käydä", nauradin Mimin rivitalo-kommentille ja jatkoin: "Olen kyllä ollut onnekas, kun saan omistaa hevosia, etenkin tämän herran tässä, vaikka se onkin kallista ja aikaa vievää", selitin ja läpsäisin Spittiä takapuolelle: "Vai mitä poika?" Spitti tuijjotti vain hölmönä ja örisi jotain. "Juuri noin!", sanoin Mimille ja otin itselleni kumisuan, jolla aloin rapsutella kuraa Spitin mahasta. "Tämä kura on sitten niin ihanaa kun se tarttuu niin kivasti", mumisin ja jatkoin hinkkaamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:27

Mimi nauraa kun Kirstu mainitsee kurasta.
''Sama asia jos se tarttuu vaatteisiin, etenkin valkoisiin vaatteisiin, kerran se siihen tulee niin siinä se sitten pysyy.'' Tyttö selittää ja katselee kuinka toinen irroittaa kuraa hevosen vatsalta.
''Miten pidät sen puhtaana? Siis eivätkö varusteet esimerkiksi mene kurakkoon?'' Mimi jatkoi kysymyksellä taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:36

"Yleensä hevosen puhdistamiseen riittää säännöllinen harjaus, mutta toisinaan hevonen pitää pestä. Ja varusteetkin menevät kyllä kuraan, niitäkin puhdistetaan ja nahkaosat rasvataan. Ja nuo loimet voi tunkea vaikka pesukoneeseen välillä", selitin ja osoitin kangasmyttyä maassa. Mimi näytti harjanneen kurattomat kohdat jo, joten annoin hänelle kamman: "Voisit vaikka kammata Spitin harjan, mulla vielä kestää näitten jalkojen ja mahan kanssa. Hevosen harjassa ei ole hermoja, joten ei tarvitse pelätä, että kampaisi liian kovaa", selitin nauraen. Spitti päätti, että hänellä on tylsää ja alkoi kuopsuttaa maata. "Lopeta!" komensin ja läpsäisin sitä. Ihme kyllä se uskoi kerrasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:47

''Suuttuiko se harjaukseeni?'' Mimi kysyy kun hevonen alkaa kopsutella maata ja katsoo Kirstua kun saa kamman, tyttö menee harjaamaan Spitfiren harjaa ja tutkailee samalla hevosen liikkeitä siltä varalta että tuo saattaisi potkaista tätä.
''Onko Spitfire koskaan potkaissut ketään?'' Mimi kysyy tajuamattaan kun kysymys tulee kuin liukuhihnalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 21:56

"Eei, sitä vain välillä kyllästyttää paikallaan oleminen, melkein kaikki hevoset tekevät tuota joskus", Selitin. "Minua varmaan joskus kun se oli nuorempi, nykyään se ei potki", kerroin Mimille. Olin saanut suurimmaksi osaksi kurat poistettua, joten vaihdoin suan kaviokoukkuun. Kyyristyin etujalan viereen: "nosta". Spitti nosti jalkansa ja tarttui minua hampaillaan takin liepeestä. "Mitä ihmettä sinä Spitti taas touhuat?" kysyin hevoselta joka vain tuijjotti minua lempeillä silmillään. "Pöhkö otus", tokaisin ja rapsutin Spittiä turvasta. Se päätti aivastaa. "Kiitos nyt tästäkin", Sanoin spitille jonka räkäroiskeet olivat osuneet minuun sen aivastaessa. "Spitti ei myöskään pure, mutta se saattaa toisinaan tarttua kevyesti hampaillaan vaatteisiin saadakseen huomiota", selitin vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:02

Mimi nyököttelee ja hymähtäen seuraa kaksikon puuhastelua.
''Nyt tiedän taas hieman enemmän hevosista, mutta jokainenhan on luonteeltaan erilainen, joten tämä on vasta pieni askel niiden saloihin.'' Tyttö toteaa ja seuraa viereltä kuinka Kirstu ammattimaisesti ottaa kaviokoukulla kaviot.
''Mitä seuraavaksi teet?'' Mimi kyselee seuraten silmät tarkkana miten Kirstu teki minkäkin asian ja koitti painaa ne mieleensä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:12

"Jep, hevoset ovat todellakin erilaisia", naurahdin ja aloin selittämään: "Enää tarvitsee harjata vain häntä, ja sitten tämä onkin harjattu". "Hmm.. Sitten voisin viedä tämän karsinaansa, jottei se sotke itseään. Myöhemmin sitten liikutan sen. Mutta me voisimme hakea vaikka Sessan. Voit koittaa vaikka ratsastaakin sillä, jos haluat", Pohdiskelin ja viimeisen osoitin Mimille kysymykseksi. Otin kamman ja aloin suihkia pikaisesti häntää selväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:18

''Sessan? Onko sekin sinun hevosesi? Mitä tarkoitat liikuttamisella? Ratsastatko Spitfirellä silloin?'' Taas alkoi sadella kysymyksiä Mimiltä.
''Totta kai! Siis haluan jos saan ja opastatko minua sitten?'' Tyttö kyselee innoissaan jaei malta odottaa päästäkseen ratsastamaan jo ensimmäistä kertaa elämässään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:30

"Joo, Spitti, Sessa, Twisti ja Flek ovat minun hevosiani. Ja liikuttaminen on yleensä ratsastamista, mutta taluttaminen tai juoksuttaminenkin ovat sitä. Juoksutettaessa hevonen laitetaan pitkään naruun ja se juoksee ympyrää ympärilläsi", selitin innoissani. "Tottakai opastan!" totesin ja aloin irroittaa Spifireä. "Viedäämpä tämä tuonne karsinaansa ja haetaan sitten Sessa laitumelta", sanoin reippaasti ja aloin taluttaa Spittiä sen karsinan suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:39

''Niin paljon hevosia? Oletko ostanut ne kaikki itse?'' Mimi kysyy ihmetellen ja kiiruhtaa perään nostaen lasejaan.
''Ai, sellainenkin on liikuttamista.'' Tyttö sanoo katsellen Kirstua ja Spitfireä.
''Onko tallilla muita kuin sinä? Omistatko tallin?'' Mimi kyselee taas ja laittaa jo kätensä taas suun eteen.
''Kyselen kysymyksiä vain lisää vaikket ole edellisiinkään ehtinyt vastata.'' Mimi sanoo pahoitellen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:47

Naurahdin tytön kysymyspaljoudelle. "Saa kysellä, ei muuten voi oikein oppia. Olen ostanut ne kaikki, kyllä. Hantsu omistaa tallin, mutta täällä käy yksityisiäkin, kuten minä, jotka ovistavat sitten omat hevosensa, mutta saavat tallipaikan täältä. Yksityisiä ovat minun lisäkseni esimerkiksi Kei, Sussu, Max, Jerry, Emilia ja vaikka ketä muita", selitin papupatana. Saavuimme Spitin karsinalle, katsoin, että karsinassa oli heinää ja vettä ja jätin sitten Spitin sinne. "Noniin, mennäänpäs hakemaan se Sessa. Otin Spitin riimunnarun, kun en jaksanut lähtä hakemaan Sessan omaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:51

Mimi seuraa Kristua ja kuuntelee nyökötellen kun tuo vastailee tälle.
''Onko Sessa korkeampi kuin Spitfire? Millainen se on luonteeltaan?'' Mimi kysyy mielenkiinnolla uskaltaako tämä hevosen selkään jos tuo on kova pukittelemaan ja tippuisi pian selästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 22:59

Täytyi hetken aikaa miettiä kumpi hevosista onkaan korkeampi. "Taisi olla niin, että Sessa on muutaman sentin korkeampi", Vastasin naurahtaen. "Mutta luonteeltaan Sessa on kiltti ja vähän leikkisäkin. Ratsastettaessa menee kyllä todella kiltisti", selitin. Saavuimme aitaukselle. Sessa tunnisti minut ja juoksi portille. Twisti kipitti höristen sen perässä. "Tämä ruskea on Sessa ja tuo hauskanvärinen ruuhkatukka on Twist. Kei käy sitä iikuttelemassa, kun hänen oma hevosensa on tiine", selitin ja napsaisin riimunnarun kiinni Sessan riimuun. "Tisti ei tule", komensin avatessani porttia. Sessa sujahti nätisti portista ja Twisti jäi vain tyhmänä hörisemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:05

''Tiinenä? Kenellä tämä tamma on astutettu?'' Tyttö kysyy ja katsoo hevosia lumoissaan nostaen silmälasit silmilleen.
''Ne ovat kauniita, minäkin tahdon kyllä oman hevosen kunhan opin ensin huolehtimaan niistä.'' Mimi kertoo innoissaan ja hymyilee.
''Tämä siis on Sessa.'' Tyttö lisää katsellen kauniin ruskeaa hevosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:11

"Joo tuo tumma tamma tuolla kauempana on astutettu Spitillä, samoin tuo toinen Spitin värinenkin. Ne ovat samaa rotua, kaikki akhal-tekejä. Tämä sessa on angolo-arabi. Itseasiassa olen ajatellut myydä tämän, sillä saan pitää toisen Spitin varsoista, eikä aika millään riitä kaikille", selitin iloisesti. "Joo tämä on Sessa. Tervehdippäs Sessa nyt Mimiä", pölötin ja Sessa teki kerrankin kuin käskin ja hörisi. "Tää osaa halutessaan joitain temppuja", lisäsin nauraen. "Lähdetäänpäs harjaamaan tämä", sanoin ja kysäisin: "Haluatko taluttaa? Ei tarvitse kuin pitää narusta kiinni, niin se seuraa".
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:15

''Voin kokeilla.'' Mimi sanoo ja ottaa riimusta kiinni alkaen kuljettaa hevosta joka seuraa kuin seuraakin perässä ja tämä saa tytön hämilleen.
''Vau, se todellakin seuraa.'' Tyttö sanoo ja taluttaa tätä Kirstun perässä.
''Vau, olet onnekas kun saat pitää toisen varsoistakin.'' Mimi lisää kun Kirstu kertoo ottavansa toisen varsoista.
''Käytkö päivittäin tallilla? Käykö täällä muita kuinka usein? Milloin aina omistaja käy?'' Tyttö kysyy uteliaana ja häpeää välillä kun suu käy käymistään niin ettei toinen saa sanan vuoroa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:24

"Niin se seuraa. En malta odottaa, että saan taas kouluttaa hevosen varsasta asti", selitin innoissani ja jatkoin: "Minä käyn täällä päivittäin, ellei minulla ole jotain menoa. Omistaja asuu tuossa talossa siskonsa Crimiksen kanssa. Crimis käy tallilla useammin kuin Hantsu, mutta kyllä hekin varmaan päivittäin käyvät". Saavuimme harjaustolpalle. "Voit sitoa sen jonkinlaisella umpisolmulla tuohon, se osaa vetosolmut aukaista helposti. Ei se silti mihinkään karkaa, näyttää vain hyvin hyvin ylpeältä teostaan", selitin nauraen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:31

Mimi katselee tolppaa ja parhaansa mukaan koittaa sitoa riimua, lopulta tyttö tekee jonkinlaisen umpisolmun ja varmistaa että riimu pysyy kiinni.
''Onko nyt hyvä?'' Tyttö kysyy ja kokeilee vielä muutaman kerran että riimu pysyisi kiinni.
''Ai se ei karkaakkaan, ompas se fiksu.'' Mimi tokaisee ja katsoo Kirstua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:37

"Hyvä se on", Sanoin. "Joo ei se, se tykkää tosi paljon ihmisistä", selitin. En ollut muistanut viedä Spitin harjoja, joten Sessa hrjattaisiin nyt niillä. Ojensin Mimille harjan: "Oikeasti hevoset pitäisi harjata omilla harjoillaan, jottei ihotaudit sun muut leviä. Mutta tiedän, että kummatkin on terveitä, niin voimme harjata näillä", selitin nauraen. Toisinaan olin superlaiska.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa ''Mimi'' Blomberg
Tulokas
Tulokas



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 03.04.2016

Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  EmptySu 3 Huhti - 23:45

''Ai, jokaisella on siis omat harjansa ja välineensä.'' Mimi tokaisee ja alkaa harjata Sessaa.
''Mitä jos jompi kumpi olisi sairas? Olisiko tilanne vakavakin?'' Tyttö lisää kysyen ja jatkaa harjaamistaan kun on hetkeksi keskeyttänyt kun on kysynyt asiaa Kirstulta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ensi Askeleet  Empty
ViestiAihe: Vs: Ensi Askeleet    Ensi Askeleet  Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ensi Askeleet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: