Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kippari-Kalle

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyKe 16 Maalis - 18:41

First topic message reminder :

//joo eli Kein ja Emilian jatkoa tosta uusi vuosi, uudet kujeet ropesta Cool

"No varmasti näkyy, ja ellet oo sattunut jo unohtamaan, niin vieressäs siinä autossa istuu tuleva poliisi. Mulla on jo virkapukukin", Emilia kurtisti kulmiaan, mutta hymyili sitten. "No aja sitten, mutta jos oikeesti heilahdat vähänkin tyhmästi niin mä heitän sut niskapersotteella takapenkille. Äläkä epäile etten pystyis."
Nainen ei vitsaillut, mutta ei ollut uhkaavakaan, kunhan totesi virnuillen. Emilia keräili tavaroitaan ja vei loimen nopeasti pois ennen kuin palasi tallihuoneeseen.
"No, ollaankos me valmiita?" hän hymyili ovensuusta, ja sanoi samalla heipat Kirstulle ja Sussulle.  
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyTi 19 Heinä - 20:01

Päiväksi sovittiin sunnuntai, sillä se oli ainoa ilta jolloin Keillä ei olisi iltatöitä baarissa. Seuraavana aamuna hänellä olisi aamutalli, mistä hän ei kuitenkaan maininnut mitään. Ei hän halunnut odottaa yhtään pidempään. Nyt joutuisi odottamaan vain ylihuomiseen. Kaksi yötä ja hän veisi Emilian ulos! Vihdoinkin. Kei tarjoutui hakemaan Emilian kotiovelta. Saatuaan sovittua illasta Kei lähti, sillä tänään olisi vielä töitä.

// Aaa, okei! Päivän drinkkitrivia: Cuba Libressä on rommia, coca-colaa ja limesiivu. Oma lemppari irl Very Happy Voidaan me se baarireissu jättää roolimattakin, jos tuntuu vaikealta. Ihan miten haluut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyKe 20 Heinä - 0:31

Emilia sanoi Keille heipat, toivotti hyvät työt ja yöt (hahaa), ja jäi sitten oven suljettuaan hymyilemään kuin idiootti. Samalla hän oli hämmentynyt siitä, että mitä ihmettä oli juuri tapahtunut. Vasta jonkin ajan kuluttua Emilia tajusi, että ei hitto, sunnuntaihan oli ihan pian, ja sen jälkeen hän tajusi ettei hänellä ollut mitään päällepantavaa. Mitä hänen edes pitäisi pukea päällensä? Siinäpä mysteeri.

Siinäpä vasta mysteeri, joka selvisi vasta sunnuntai-iltana. Tarkalleen ottaen kaksikymmentä viisi minuuttia ennen kuin Kein oli määrä tulla hakemaan. Ja nyt Emilia murehti hiuksiaan, jotka eivät tahtoneet taipua mihinkään, joten hän päätti jättää ne auki. Hänellä oli 90% ajasta hiukset letillä, sillä brunette ei pitänyt avonaisista hiuksistaan. Ne tulivat aina tielle, mutta toisaalta ne sopivat Emilialle. Nainen olisi varmaan korjannut hiuksensa vielä sitten kuitenkin vaikka poninhännälle, mutta hän ehti vain lisätä ripsiväriä (huulipunan hän päätti jättää välistä), ennen kuin ovikello soi. Brunette kiiruhti hymyillen avaamaan, ja komensi Kallen istumaan ettei se syöksyisi tulijan luo.

//mä oletan että me roolitaan tää tähän samaan :3
ja kyllä nyt roolitaan tää koska tykkään haasteista ja koska haluun että Emilia kikattelee Cool
kyyllä mä siis juon, selitin vähän hassusti, mutta en silleen hirveesti, mutta jos tarjotaan niin otan, ja sit kavereiden kanssa. en oo kyllä käynyt ikinä missään baarissa juomassa, enkä oo edes ollu humalassa kunnolla, mutta se on kyllä vaan sen takia etten tykkää mistään juomista Very Happy aavistuksen irrelevanttia, mutta now you know Cool Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyLa 13 Elo - 14:31

// Pahoitteluni, kun on kestänyt näin kauan taas. Muut projektit vähän vei mun kaiken ajan ja kiinnostuksen. Mutta täällä ollaan taas! :>

Kei istui autossa parkkipaikalla. Hän oli jo sammuttanut moottorin, mutta Herra Ylppö vielä lauloi radiossa hiljaa mistä löytyy sun särö, voit luottaa minuun. Emilian ulos pyytäminen oli sujunut ihmeen luontevasti, mutta nyt.. Mies oli aivan hermona. Mitä jos hän tekisi jotain väärin ja pilaisi heidän ystävyytensä? He joutuisivat silti olemaan jatkuvasti tekemisissä tallilla, varsinkin tulevana keväänä kun molemmat tekisivät siellä töitäkin. Älä pliis mokaa tätä, tai sun elämästä tulee helvettiä. Mikään ei ehkä ollut pelottavampaa kuin katkera nainen.

Kei sammutti radion, henkäisi syvään ja peilasi vielä pikaisesti auton takapeilistä. Hän oli muotoillut hiuksiaan vahalla ja laittanut ihan pienen ripauksen Hugo Bossin hajuvettä. Tavallinen t-paita oli vaihtunut kasuaaliin valkoiseen kauluspaitaan, mutta mustat farkut pysyivät. Hän halusi näyttää Emilialle toisenkin puolensa, nainen kun oli tottunut näkemään miehen yleensä vain hevosenhajuisissa tallikamppeissa.

Emilian tullessa avaamaan oven Kein kulmat kohosivat ihastuksesta. Hän ei ollut koskaan nähnyt naista hiukset auki. Niin kaunis.
"Vau", suusta pääsi ja Kei korjasi pian naurahtaen hermostuneesti: "Siis moi."
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptySu 14 Elo - 1:22

//ei haittaa <3

Emilia punastui lievästi Kein reaktion nähdessään.
"Vau, tai siis moi", nainen virnisti takaisin, mutta tarkoitti silti sanomaansa. Kei olikin laittautunut... Tai ehkei niinkään paljoa, mutta kauluspaita siisti miltei minkä tahansa asukokonaisuuden. Ei sillä, että Kei olisi ollut suttuinen.
"Ska vi gå?" nainen hymyili ja nappasi takkinsa naulakosta. Lompakko ja avaimet löytyivät sen vieressä roikkuvasta pussukasta, ja puhelin eksyi niiden seuraan.

Brunette asetteli mustan maksihameensa (joka sopi älyttömän hyvin vaaleansinisen topin kanssa) suoraksi ennen kuin istahti etupenkille, ja vilkaisi sitten Keitä innostuneesti.
"Sä et muuten ikinä kertonut mistä saa parasta cuba libree", nainen hymyili, ja tajusi sitten, että Keihän ajoi. Eli ei voisi ajaa takaisin. Toivottavasti tämä paikka ei siis olisi järkyttävän kaukana. "Ja sulla on auto..?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyKe 24 Elo - 17:37

"Ja", Kei virnisti vääntäen sanan liioitellun ruotsalaisella aksentilla ja lopetti staffin rapsuttamisen. Hän avasi kohteliaasti sekä ulko-ovet että auton oven Emilialle, ja istui sitten itse ratin taakse.
"Billy'sistä", hän vastasi Emilialle hymyillen. Ehkä ei olisi tarpeellista mainita, että juuri tuo baari oli se, jossa Kei oli töissä. Se tekisi tästä ehkä outoa. Mutta Billy's nyt vaan oli paras.
"Juu älä huoli", hän totesi Emilian huomioon autosta ja ajeli rennosti keskustaan päin. Mies itse asui kävelymatkan päässä baarista. Jos nainen haluaisi mennä kotiin yöksi, Keillä riitti kyllä tuttuja kuskiksi. Tai siis, tottakai hän menisi kotiin. Lopeta heti, mies sätti itseään mielessään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyLa 27 Elo - 11:39

"Aa niin totta, eipähän täällä ees oo hirveesti mitään muita..." nainen nyökytteli,ja avasi hieman takkiaan. Muuten tapahtuisi jäätymiskuolema lämpimästä autosta poistuttaessa.

Kei jätti autonsa parkkiin kerrostalon parkkipaikalle(?). Nopeasti Emilia päätteli, että a) tämä olisi todennäköisesti Kein oma autopaikka, ja että b) Billy'siin ei pitäisi olla pitkä matka tästä.
"Jaha, vai että tällanen suunnitelma", Emilia virnisti aavistuksen kiusoittelevasti.Emilia, älä kiusaa, hän moitti itseään mielessään, ja tyytyi vain kietomaan takkinsa paremmin ympärilleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyLa 27 Elo - 12:54

Kei lehahti aivan punaiseksi Emilian heittäessä jotain suunnitelmasta ja alkoi takellella sanoissaan.
"Siis.. Mä ajattelin, että olisi kiva hakea sut itse.. Mutta siis.. Mä järjestän sulle kyydin kotiin kyllä, en mä mitään suunnittele", mies naurahti hermostuneesti. Ei hän.. No, kyllä hän toivoi, että jotain tapahtuisi. Mutta nyt kun Emilia muotoili sen noin, Keitä alkoi hävettää omat ajatuksensa. Ei hänen pitäisi ajatella Emiliasta sellaista, ei vielä..

"Onko sulla kylmä?", Kei kysyi huomatessaan, miten nainen yritti kietoutua takkiinsa tiukemmin, "Tästä ei ole pitkä matka."
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyLa 27 Elo - 21:05

Emilia ei voinut olla hihittämättä Kein punaiselle naamalle.
"Ei, en mä nyt tosissani, mä vaan kiusaan sua", nainen hymyili hyväntuulisena.
"Ja eeipä oikeestaan, vähän vaan on vilposa ilma täällä", brunette lähti kävelemään.

Vähän korvia ja sormenpäitä pisteli kävelymatkan aikana, mutta ei mitenkään kamalasti. Sitä paitsi, Emilian kädet olivat jäässä suurin piirtein koko ajan, joten se ei ollut edes mitään uutta. Kun he pääsivät sisälle baariin, nainen henkäisi hiljaa. Huh. Tästä olikin aika pitkä aika sitten viime kerran.

//tän vois ehkä jättää tähän? :'D nyt on kuitenkin jo melkeen vuos siitä kun alotettiin :'DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kei
Mode
Mode
Kei


Viestien lukumäärä : 212
Join date : 22.10.2014

Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 EmptyMa 5 Joulu - 11:08

// Jooo, jätetään vaan. Hävettää törkeesti kun mulla jäi roolaaminen näin hirmusen pitkäksi aikaa, jotenkin inspis katosi ihan täysin ;;n;;
Jos me kuitenkin roolaillaan Kei + Emilia -juttuja lisää, niin annan sulle vapaat kädet meidän historiasta. Kunhan jotenkin ilmaiset missä mennään, kun törmätään ropessa taas. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kippari-Kalle    Kippari-Kalle  - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kippari-Kalle
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Spin-off :: Roolipelit-
Siirry: