Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Helteinen kesäpäivä

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyKe 6 Elo - 16:59

/ Päätin tehä uuden aiheen. Kaikki mukaan vaan! Smile

Onnekseni tänään oli vapaapäivä töistä, olinhan painanut yövuoroa jo useamman "päivän". Aikomukseni ei kuitenkaan ollut jäädä nukkumaan koko päiväksi kotiin, sillä olihan minulla pari pollea hoidettavana. Kulautin loput kahvistani kurkkuun ja kiskaisin farkkushortsit jalkaani, lämpömittarini kun näytti kolmeakymmentä astetta. Nykäisin hiukset vielä ponnarille ja nappasin tarpeelliset tavarat matkaani. Pujahdin ulos kämpästäni ja tervehdin naapurin vanhaa miestä vääntäen hymyn kasvoilleni. Suunnistin kohti autoani ja kiskaisin aurinkolasit silmilleni. Käynnistin auton ja lähdin ajelemaan kohti tallia Metallican kuuluessa radiosta.

Parkkeerasin bemarini tallinpihaan varjoisaan paikkaan ja kipaisin rehuvarastoon. Tekaisin heppasilleni aamuruoat ja astelin kohti ulkokarsinoita. Suuntasin kulkuni kohti Mantan karsinaa, sillä poni oli kärsimättömämpi kuin herrasmiesruunani. "Hei neitiseni" mutisin ponilleni ja tunsin saman inhottavan piston. Poni muistutti minua veljestäni. "Tässäpä olisi ruokasi" lisäsin hiljaa ja kippasin ruoat tamman ruokakaukaloon. Siirryin Jackalin karsinan luo ja avasin yläoven. Jackal työnsi mustan päänsä ulos ja hamusi poskeani. "Hellurei ukkoseni" muiskautin suukon ruunan turvalle ja pujautin itseni karsinaan. Kumosin ruunan ruoan kaukaloon ja jätin heppaset sitten syömään rauhassa. Kävin viemässä ämpärit takaisin rehuvarastoon ja menin sitten hevosteni tarhaan täyttämään juomakaukalon. Saatuani kaukalon täyteen menin Mantan luo. Nappasin kärpäshupun ja nykäisin sen ponin päähän. "Sun ruuhkatukkas olis varmaan riittänyt, mutta varmuuden vuoksi", mutisin ja kuskasin ponin tarhaan. Menin sitten Jackalin luo ja nappasin ruunan matkaani. "Käydäänpäs vähä viruttelemassa sua, palat muuten" mumisin hevoselle ja talutin sen harjauspaikalle. Kiinnitin ruunan ja kävin avaamassa ja hakemassa letkun. Suihkuttelin ruunan kauttaaltaan viileällä vedellä ja suihkuttelin kevyesti sen päätäkin. Jackal katseli minua hieman hölmistyneenä, mutta nautiskeli kuitenkin vesileikistä. Kuivasin hevosen ja pukaisin sillekin kärpäshupun. "Nyt pääset laiduntamaan, kun minä menen putsaamaan teidän karsinat" höpötin taluttaen Jackalin tarhaan, poikkesimme kuitenkin sammuttamaan letkun. Saatuani molemmat konimukset tarhaan, menin putsaamaan karsinoita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyLa 9 Elo - 14:06

"Reetta tuu nyt vaan...." Emilia maanitteli minua. "Pliis mä voisin opettaa sua ratsastaa!" tuo yritti, ja huokaisin. No jos sitä tyttöystävän mieliksi...
"No okei. Mutta sitte kotona sulla on ruokavuoro", virnistin.

-Emilia:
"Jes kiitti oot ihana!" hihkaisin ja ponkaisin ulos autosta, syöksyen avaamaan ovea itseään ylös kampeavalle Reetalle. "Mä voin auttaa sua ja kuvata ja hih siitä tulee kivaa!" hihkuin.
"Okei rauhotuppas tai mä meen takasin kotiin", Reetta hymähti ja hiljenin. Itse lähdin kipittämään kohti tallia Reetta käsikynkässä. Pölähdin sisälle, enkä huomannut karsinoita siivoavaa naista. (En nyt muista onks nää tavannu aikasemmi Very Happy)
"Eihän toi Tumppi nyt mikään edistynein alostusratsu oo, mutta me ollaan kyl edistytty taas hurjasti!" pölötin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyLa 9 Elo - 21:34

/ On nää tavannu Smile

Pyyhkäisin hikikarpalot otsaltani ja tsekkasin ponin karsinan läpi. Olin suhteellisen tyytyväinen työni tulokseen, joten siirryin sitten putsaamaan ruunani karsinaa. Katselin tulijoita siirtymiseni aikana ja väänsin hymyn naamalleni. Huikkasin tervehdyksen ja pujahdin sitten Jackalin karsinan uumeniin. Hörppäsin vettä vesipullostani ja ryhdyin sitten urakoimaan karsinan parissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptySu 10 Elo - 8:38

Reetta
"Ai moi öö.... Sussuko sä olit?" Emilia hymyili ja kierteli tallia, häviten sitten jonkin oven taakse. Jäin seisomaan keskelle käytävää, katsellen karsinoita puhdistavaa Sussua. Hiljaisuus oli epämukava, mutten keksinyt mitään sanottavaakaan. Miten sillä kesti nyt noin kauan?

/sori jäinen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptySu 10 Elo - 14:15

Käveleskelin jo tutuksi tullutta polkua sätkä suussani. Kun olin savutellut tarpeeksi, tumppasin sen maahan. Ulkona oli hirvittävän kuuma, eikä pilven hattaraakaan näkynyt missään. Hienohelmani on varmasti onnessaan. Saavuin tallipihaan ja otin ensimmäiseksi tehtäväkseni etsiä Sulon. Matkalla tallihuoneeseen törmäsin ensin Sussuun, ja sitten pariin muuhun tyttöön. Tervehdin heitä kaikkia ja kahdelle tytölle esittäydyin kaiken varalta, en ollut varma olinko tavannut heitä aiemmin.

Huomasin Sulon istuvan Twistin karsinan edustalla. "Siiinnähän sinä olet, nyt mennään syömään", sanoin kissalle reippaasti ja kahmaisin sen kainalooni. Tallihuoneessa annoin sille ruokaa. Joku oli keittänyt kahvia, joten päätin omin luvin ottaa kupposellisen, jotta pysyisin hereillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyPe 15 Elo - 23:04

"Sussuhan minä" vastasin työni lomasta. Olin saanut karsinan suunnilleen putsattua ja vilkuilin vielä ympäristön. Tervehdin välissä Maxia ja nakkasin muutaman pikkupaskan kottareihin. "Yllättävän kuuma ilma" yritin heittää jotain juttua ilmoille. "Mäpäs käväsen tyhjentämässä nämä kottarit" huikkasin ja lähdin työntämään kottareita etiäpäin.

Saatuani karsinanputsaus vermeet paikoilleen suuntasin kohti letkua. Avasin hanan, huuhtelin naamani ja kastelin hiukseni viileällä vedellä. Huuhtasin vesipulloni ja vaihdoin sinne uuden veden. Suljin hanan ja kipitin tallihuoneeseen. Tervehdin taas vaihteeksi Maxia ja työnsin pullon jääkaappiin. Nappasin itsellenikin kupin kahvia ja siirryin sitten ulos nauttimaan siitä. Istahdin varjoisaan paikkaan ja katselin ympärilleni hörpäten samalla kahvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptySu 17 Elo - 8:35

Kun astuin ulos vessasta, sydän jätti varmasti viisi lyöntiä välistä. Reetta seisoi keskellä käytävää eksyneen näköisenä, mutta oli niin suloinen ja kaunis, etten voinut muuta kuin rutistaa tuon kättä. Reetta oli aina se, jolle miehet soivat katseitaan ja huomionosoituksiaan, mutta kyllä minäkin niitä sain, pääasiassa Reetalta tosin..
"Mennään tonne tallihuoneeseen jooko?" kysäisin, ja raahasin Reetan mukanani. Moikkasin itselleni tuntematonta miestä, ja kaivoin sitten kaapista pullapussini. Tarjosin sitä myös miehelle samalla kun istahdin sohvalle.
"Oii, onpa söpö! Mikä tän nimi on?" Reetta hihkaisi huomatessaan syövän kissan.
"Jaa-a, mä en tiiä..." totesin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyTo 21 Elo - 21:43

Tervehdin tallihuoneeseen tulleita tyttöjä. "Oij että, pullaa tässä olenkin kaipaillut", sanoin nauraen tytön tarjotessa pullaa ja kiitin lopuksi. "Se on Sulo", tokaisin hymyillen. "Ajattelin, että tämä talli tarvitsisi metsästäjän ja kaverillani sattui olemaan kissan pentuja, joten toin yhden tänne", aloin selittämään tohkeissani. Hörppäsin kahvia ja istuuduin mukavammin sohvalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyLa 23 Elo - 8:53

"Hihihi, Sulo on söpö nimi! Eppu meiänki pitäis hommata joku kissa", Reetta hihkui, ja hymähdin.
"Ehkä niissä rotissa on jo tarpeeks hommaa, vai mitä sanot?" totesin, ja Reetta nyökkäsi. "Mikäs sun nimi on? Mä oon Emilia, ja tämä toinen on Reetta", esittelin meidät. Reetta vilkutti ja jatkoi kissan paijaamista, se kun oli lopettanut ruokailun ja kiehnäsi toisen kimpussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyLa 23 Elo - 22:58

"Mä oon Max", sanoin hymyillen. Nousin ylös sohvalta ja kuskasin kupin jonnekin mistä sen löytäisin. "Taidan jättää teidät tänne kolmistaan", naurahdin ja jatkoin: "Itse menen katsomaan hienohelma hevostani. Heippa!" Suljin tallihuoneen oven perässäni hymy huulillani. Tästä saattaisi tulla hyvä päivä. Edes Ken ei tarvitsisi loimea tällaisella säällä. Jatkoin erilaisten asioiden pohtimista ja saavuin tuotapikaa Kenin karsinalle. "Huomenta poikaseni!" tervehdin hevostani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyMa 25 Elo - 8:59

"Okei, no nähään joskus", hymyilin miehen sulkiessa oven perässään. "Reetta ota pulla", heitin pullan toista kohti, harmi vain että Sulo loikkasi ja nappasi herkun ilmasta.
"Hups..." Reetan naama vaihtoi sävyä punertavaksi, ja itse vain nauroin. "Tosta ei sit kerrota."

Hetken aikaa istuskeltuamme suunnistimme ulkokarsinoille Tumpin luokse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyMa 1 Syys - 9:18

Nautittuani kahvini nousin ylös ja pyyhkäisin shortsieni takamuksesta enimmät pölyt ja roskat pois. Peitin kädellä haukotukseni ja kipitin samalla kohti tallihuonetta. Tiskasin kuppini ja nostin sen kuivumaan. Rapsuttelin hetken Suloa. Nappasin vesipulloni jääkaapista ja lähdin lompsimaan ulos. Nappasin matkanvarrelta molempien konimuksieni harjapakit matkaani ja vein ne ulkokarsinoille. Tungin vesipullon shortsien taskuun, vaikkei se sinne meinannut mahtuakaan. Nappasin kaksi ämpäriä matkaani ja lähdin valuttamaan niihin viileää vettä. Ämpäreiden täytyttyä kannoin ne Jackalin ja Mantan tarhaan. Tyhjensin ämpärit saaviin ja heppaset löntystelivät luokseni. Manta änkesi ensimmäisenä juomaan ja Jackal tuli rapsuteltavaksi, herkkujen toivossa. "Hei hurmuri, näytät höntiltä tossa kärpäshupussa" kuiskasin hymyillen ja suukotin ruunan turpaa. Silitin hevosen kaulaa kevyesti. "Auauau, ku oot hottis" mutisin ja kiskaisin käpäläni pois. "Hmm... kastellaan sua hieman" jatkoin mutinaani, muodostin käsistäni kupin ja otin saavista vettä kämmeniin. Valuttelin viileää vettä pitkin ruunan mustaa karvaa. Manta kyllästyi pian juomaan ja tuli vuorostaan pukkimaan minua. Jackal hyödynsi tilanteen ja upotti turpansa veteen. Rapsutin shettiksen turpaa ja silittelin sen kaulaa katsellen samalla Jackalin pelleilyä. Se nosteli turpaansa vedestä ja heilutteli päätään roiskuttaen vettä ympäriinsä. Manta luimisti korviaan ja heitti pienesti persettään. Jackal hätkähti pienemmän reaktiota ja siirtyi poispäin ponin luota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 31

Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä EmptyKe 16 Maalis - 12:37

// Pyrin täällä pääsemään eroon vanhoista keskeneräisistä peleistä. Lukitsin kaikki pelit, joissa pelasi henkilöitä, jotka ovat jo lopettaneet + kaikki ennen vuotta 2014. Kaikki ilmeisesti lähtivät tässä pelissä puuhailemaan omien hevostensa kanssa, joten otan oikeuden lukita tämän myös. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Sponsored content





Helteinen kesäpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Helteinen kesäpäivä   Helteinen kesäpäivä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Helteinen kesäpäivä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: