Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 21:51

First topic message reminder :

Ajelin tallipihalle mazdallani, ja perässäni hinailin traileria. Lauleskelin rennosti radion mukana, onneksi tämä hullunmylly on ohi. Parkkeerasin autoni ja nousin autosta. Kävelin trailerille ja avasin rampin. "Hei tyttöseni", sanoin hevoselleni reippaasti ja sain vastaukseksi lempeän hörinän. Fullmarin on 183 cm Shirenhevonen. "Nyt ollaan perillä", höpöttelin samalla Marinalle, kun touhailin. "Peruutetaanpas nyt nätisti", sanoin avittaen hevostani hieman. Tamma peruuttikin rauhallisesti ja katseli suurilla silmillään ympärilleen. Se värisytteli sieraimiaan ja päästi kimakan "hirnahduksen", joka ei oikeasti ollut hirnahdus. "Voi hupsu.. Opettele hirnumaan", sanoin naurahtaen. "Nyt tyttöseni, pysyppäs paikallasi, niin minä nostan rampin", sanoin tomerasti ja aloin nostaa ramppia. Fullmarin katseli touhuani ja tuuppasi minua turvallaan. "Senkin köriläs", totesin tammalleni, joka katseli minua suurilla silmillään. "Nojoo, ei sinulle voi olla vihainen.. mennäänpäs tutustumaan paikkoihin ja etsitään Kirstu ja Sussu", sanoin hevoselleni samalla, kun kannoin sen varusteita ja talutin sitä.

/Sori sekavaaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 23:47

"Oukkeii", jupisin ja käänsin kurssini kohti ulkokarsinoita. Huomasin minulle oudon tyttösen olevan mustan hevosen kanssa. Oletin hänen olevan tämä 'Sussu'. Menin naisen viereen ja tervehdin häntä mahdollisimman reippaasti: "Moi, mä oon Max, kukas sä oot?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 23:51

Jackal lepuutti turpaansa edelleen pääni päällä. Työnsin kevyesti ruunan päätä kädelläni ja kohotin katseeni tulijaan. "Moi, oon Susanna, mut tutummin Sussu" sanoin hymyillen. Jackal katseli Maxia ja kurotti päätään tuota kohti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 23:54

Olin kuskaillut Spittini jo karsinaansa. Harjailin sitä ja juttelin sille kaikenlaista. "Kuuleppas, poikaseni, tänään me ollaan zombeja. Mutta älä sitten yritä syödä tallin uutta tammaa, se on jo liian iso pala haukattavaksi. Tiesitkö muuten että on tosi pöhhölöhölöä olla tallilla tällanen riepu päällä. Joo kuules.. Nostappa sitä sinun siroa kaviotasi että voin puhdistaa sen..." jatkoin jupinoita, enkä edes kuullut että 'bestikset' saapuivat ulkokarsinoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 23:56

Pidättelin naurua ja nojailin karsinan alaoveen. "Zombeja, odottaa ulkona, rietas nälkä kiiluvissa silmissään..", rallattelin ja naurahdin. "Kieltämättä Marina on iso palanen", sanoin. "Meinaatte siis olla zombeja?", kysäisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyPe 1 Marras - 23:57

"Komea hevonen sulla.. Sen nimi oli... Jackal? Tai siis siksihän sitä kutsutaan?" kyselin tytöltä hymyillen. Rapsutin varovaisesti hevosen turpaa. "Ootkos sä muuten aatellu pukeutua täksi illaksi?" kysäisin vielä lisäkysymyksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:01

Pomppasin varmaan metrin ilmaan kuullessani Jerryn äänen. Spittikin säpsähti hyppyäni. "Ööö..." ölisin punastellen. "Juu.. me ollaan zombeja tän poijjan kanssa", takelsin nauraen. Spitti örähti kuin vahvistaakseen sanomani. "Mitäpäs te ootte sen ison herkkupalan kanssa?" kysäisin Jerryltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:02

"Juu, Jackalhan tuo, oikealta nimeltään Mitternacht Held" selitin ja nousin seisomaan. "Kyllähän mä oon aatellu pukeutua, saa nyt nähdä mitä tuo ukko on mieltä" selitin ja silitin Jackalin kaulaa hymyillen. "Entäpä sinä, meinaatko pukeutua?" kysyin ja siirsin katseeni Maxiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:04

"Juuu, kyllähän me Fenin kanssa pukeudutaan", sanoin nauraen. Samalla raavin niskaani hieman vaivaantuneena. Olin kyllä jo melkolailla tottunut siihen, että tallilla on enemmän tyttöjä kuin poikia, mutta silti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:05

"Sori, ei ollut tarkoitus säikyttää", naureskelin. "Me ollaan sen herkkupalan kans verenimijöitä", iskin silmää ja hymyilin. "Nyt ei tarvi hypellä enää toisten taakse, kun on oma sotanorsu, jolla saa päästellä", lisäsin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:07

"Selvä juttu... Onko Feni sun oma vai hoitopolle?" kysäisin ja näpräsin Jackalin harjassa olevan takun selväksi. "Noniin, oletpas komea poika taas.." mutisin hevoselleni ja käännyin sitten katsomaan Maxia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:08

"Ööö...", pohdin hetken. "Ai niin juu! Sillon viimeksi, luulin että karkasit lopullisesti ko lähit niin yllättäen edes sanomatta heippoja", puheeni tulvi ulos suustani. Silittelin Spittiä samalla. "Hmmm, pitäisiköhän tota pikkuhiljaa alkaa pukeutumaan, kun näyttää tuo pimeäkin kivasti laskeutuvan?" Pohdiskelin ääneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:10

"Hoitopollehan se, ei minulla olisi varaa omaan hevoseen, mutta Feni on kyllä tosi ihastuttava hepoinen, saas nähdä mitä se tykkää siitä kun pistän sille 'lakanan' päälle", naureskelin.

/lyhyenlyhyttää
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:11

"Hehe... Tuli puhelu Marinan entisestä tallipaikasta, piti lähteä hakemaan polle pois. En minä muuten olis niin vauhdilla lähtenyt. Ärsytti niin paljon, etten olisi ollut kovin asiallinen keskustelija silloin tai niin..", virnistin. "Pitäishän tuo alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan.. Hempukkaki varmaan oottelee innoissaan ratsastusreissua", hymyilin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:16

"Heheh, jospa tuo tykkäis hyvää" sanoin hymyillen. "Itse en Jackalia pue erityisemmin, sillä on tavallaan asu omasta takaa", sepittelin. "Pitäis varmaan käydä tuolla tallihuoneessa pukeutumassa" sanoin ja nappasin Jackalin karsinan viereltä olkalaukun. "Nähdäänpäs taas tässä joskus" hymyilin ja ohitin Maxin. Kävelin tallia kohti ja moikkasin Kirstua ja Jerryä ohimennen. Pakenin tallin uumeniin ja sieltä tallihuoneeseen, jossa pukeuduin viikatenaisen asuun.

/lolol:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:16

"Aaivan.." sanoin ja jatkoin: "Jjuu, voiskai tän mun karvakaverin kuskailla harjauspaikalle sosialisoitumaan toisten hevoisten kanssa, jospas vaikka me kaikki puettais hevoset samassa paikassa", hölötin iloisesti. Tommasin Spittiä riimunnarusta ja lähdin taluttelemaan sitä pois karsinastaan. Sussu karkasi tallille, ja me Spitin kanssa tallustelimme perässä. Pihassa sitaisin Spitin harjauspaikalle ja katosin tallihuoneeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:19

Kävelin Jerryn luo ja sanoin: "Kylläpäs nuo naiset ovat vilkkaita tänään. Pitäsköhän meidänkin mönkiä johonkin suuntaan, tai jotain? Voisin oikeastaan hakea Fenin laitumelta ja tuoda sen harjauspaikalle ja sitä rataa.." Juttelin puoliksi Jerrylle, puoliksi itselleni. Oikeastaan olin jo matkalla Fenin aitausta kohti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:26

Katselin Maxia ja naurahdin: "Onhan nuo vähän vilkkaita juu.. Voishan tuota alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan. Itsekkin käyn vielä autolla hakemassa tavaroita ja kipaisen pukeutumassa ja hakemassa Marinan", selitin, mutta puheeni muuttui mutinaksi Maxin lähtiessä liikenteeseen. Suunnistin itsekin autolleni ja nappasin sieltä pussin, jossa oli sekä oma asuni, että Marinan asu. Suuntasin kulkuni talliin ja tallissa tallihuoneeseen. Mutisin matkalla hevoselleni jotakin. "Kappasta.. Tytötkin täällä", "tervehdin" naurahtaen astuessani huoneeseen. "Eihän teitä haittaa jos liityn vaihtamaan vaatteita?" kysyin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:31

"Eheei haittaa, ei ollenkaan", vastasin Jerrylle ja ilmeisesti Sussukin oli samaa mieltä, ainakin vastauksestaan päätellen. Olin ottanut jo takkini pois ja mietin että minne menisin lääräämään väreilläni. Olin löytänyt jostain kaupasta punaista väriä, joka olisi hyvin ystävällistä eläimille ja ihmisille. Ja kaiken lisäksi helposti pestävä! Olin jo mönkimässä pois kun käännyin takaisin, ehkä kasvot olisi helpompi laittaa sisätiloissa. Kun sain kasvoistani zombimaiset, tein hiuksilleni zombitaikoja. Sitten lähdin ulos tervehtimään Spittiä maalipurkkini kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:32

"Ei mua ainakaan haittaa" vastasin Jerrylle ja katsahdin Kirstua. Otin olkalaukustani kaavun, jonka vetäisin tummien ratsastusvaatteideni päälle. Kaapu oli hieman revitty ja kuluneen näköinen. Nykäisin kaavun ylleni ja otin kypäräni laukusta. "Noin, menen hakemaan Jackalin tohon harjauspaikalle" sanoin ja lähdin huoneesta. Poikkesin matkalla varustehuoneessa hakemassa Jackalin suitset ja harjapakin. Kipitin pihalle ja suuntasin ulkokarsinoille. "Heipähei, komistus" sanoin Jackalille ja rapsutin sen otsaa. Kiinnitin riimunnarun hevoseni riimuun ja nappasin muovisen viikatteen seinän viereltä. Avasin karsinan oven ja maiskautin. Talutin Jackalin harjauspaikalle ja sidoin sen kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:35

Harjailin Feniä pihassa kun Kirstu saapui hevosensa luokse, pian perässä tuli vielä Sussukin. "Huiiiii, olettepas te pelottavia", sanoin muka pelästyneenä. Sain Fenin harjattua ja lähdin hakemaan tallihuoneesta 'lakanoita'. Jerry oli vielä tälläytymässä. "Morooo.. Katselin vampyyriystävääni hetken ja tokaisin: "Olenko minä vähän simppeli kun minulla on vain pelkkä tällainen lakana?" Nostin muovipussista valkean lakanan nauraen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:39

Jäin tallihuoneeseen ja otin hupparini pois. Otin muovipussista viitan ja puin sen ylleni. "Tervehdys", moikkasin Maxia ja virnistin. "Et ollenkaan, kiva asu tuo on", sanoin naurahtaen. "Vampyyripollellanikin on tommone "lakana" päällä, mut musta", selitin. Otin kasvomaalit pussista ja sotkin naamani valkoiseksi, sekä silmän ympärykset mustaksi. Otin torahampaat säilytyskotelosta ja tälläsin ne suuhuni. Vielä sipaisu elintarvikeväriä vereksi suupieliin ja elintarvikeväri-pullo taskuun. "Noin, menen laittamaan Marinan kuntoon", huikkasin ottaen mustan lakanan pussista ja lähdin huoneesta. Nappasin Marinan suitset varustehuoneesta. Kiinnitin riimunnarun hevoseni riimuun ja lähdin taluttamaan sitä ulos. Kiinnitin sen harjauspaikalle ja rupesin suitsimaan sitä. Se olikin helppoa hommaa. Aloitin lakanan tälläämisen. Saatuani sen kohdalle, kipaisin tallihuoneeseen. Kävin hakemassa kypärän ja hatun. Laitoin kypärän päähäni ja tälläsin hatun kypärän päälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirstu
Vakionaama
Vakionaama
Kirstu


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 25.06.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:41

Aloin roiskutella väriä Spittiin, aluksi se vähän kummasteli että miksi sotken sitä, enkä siivoa sen sotkuja, niinkuin yleensä. Naureskelin, ja kun spitti oli 'verinen' roiskuttelin loput värit valkealle mekolleni. Zombieni tapitti minua kuin miettien: "Nyt sinä sitten sotket vielä itsesikin, mikä suhun on mennyt?" Katselin muita ja tajusin, etten ollut hakenut kypärääni, enkä Spitin suitsia. Siispä kipaisin oitis hakemassa ne varustehuoneesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Tallijengissä
Tallijengissä
Sussu


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 11.08.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:43

"Huhhuh, Jerry.. oot aika pelottavan näkönen" sanoin ja vedin viimeiset harjanvedot. Puin Jackalille suitset, mikä ihme kyllä onnistui suht koht hyvin. Katselin Jerryn touhailua ja nojailin hevoseeni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerrry
Tallijengissä
Tallijengissä
Jerrry


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 21.10.2013

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:45

Otin elintarvikevärin taskustani ja kaadoin sitä sormelleni. Sivelin sitä Marinan valkoiseen turpaan sinne tänne. "Noin, nyt olet valmis, hempukka", sanoin tyytyväisenä. Katselin muiden touhailua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maxx
Tallijengissä
Tallijengissä
Maxx


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 13.11.2012

Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 EmptyLa 2 Marras - 0:45

Asensin kypärän päähäni ja sen jälkeen heivasin lakanan niskaani. Pian möngin Jerryn perässä Fenin luo. Feni tapitti valkoista oliota (eli minua) hölmistyneenä. "Ei mitään hätää tytsy, minä se vain olen", sanoin lempeällä äänellä. Heitin ensin kaavun ns. loimiosan, Fenin selkään, ja sen jälkeen asensin hupun sen päähän. "Näytätpä hölmöltä", sanoin Fenille huvittuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)   Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx) - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Halloweenailua (Kirstu,Sussu, Jerry & Maxx)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kirstu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: