Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nallekarhu on saapunut

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptySu 11 Elo - 20:25

First topic message reminder :

"Ei, ei ei ei, älä älä älä.." tuskastelin auton pysähtyessä taas. Traileri auton perässä heilui ja hevonen siellä sisällä potki ramppia ja muitakin seiniä. Sammutin auton ja kävin avaamassa konepellin, saisi vähän viilentyä.
"Eppuu.. Ollaanks me kohta perillä..?" Reetta huokaisi ja avasi pelkääjän puoleisen oven. Pelkääjän nimenomaan. "Kohta", varmistin. Traileri rämisi niin, että minun oli pakko käydä katsomassa, olivatko tummansiniset ravikärryt vielä kiinni. Olivathan ne, tosin varmistin asian vielä ravistelemalla kärryjä. Kävin moikkaamassa hevostani vielä nopeasti.
"No hei.. Mitä jätkä? Kohta ollaan perillä.." hymyilin silitellessäni tummanruunikkoa.

Varmistin kaikkien ovien sun muiden olevan kunnolla kiinni, ennen kuin lähdin taas hitaasti ajamaan. Tämä kymmenen kilometriä mitä olin ajanut (uudella ajokortillani ja laina-autolla) olivat olleet tuskallisia. Enkä olisi edes virallisesti saanut ajaa hevonen trailerissa, mutta kun oli pakko, joten olin kuluttanut puoli tuntia matkaan. Autokin oli tehnyt tenät ainakin viidesti.
"Jes! Viimeinki! Reetuli, me ollaan perillä!" hihkaisin nähdessäni tallipihan, mikä kaiken järjen (ja edessä nököttävän kyltin) mukaan oli Hukkasuo.
"Eihän siinä kestäny ku mitä, nelkyt minsaa?" Reetta hymähti, ja virnuilin ilkikurisena. Pompin sitten ulos autosta ja trailerin luokse, ja aloin innoissani irroittamaan ravikärryjä trailerin rampista. Reetta tuli auttamaan, ja yhteisvoimin saimme kuin saimmekin kärryt irti ja turvallisesti maahan. Hevonen traikussa hirnahti, ja kiiruhdin sisäovesta sisään.
"Joo joo kulta pieni, ollaan nyt perillä ja joo, mäki tykkään susta.." puhelin orille.
"Hö.. Eksä tykkääkkään musta, enks mä ookkaa sun kultapieni?" Reetta kysyi mukamas surullisesti astuessaan myös sisälle.
"Tykkään tykkään, mut sä et oo kultapieni. Vaa isoiso kulta", virnistin ja sainkin vastaukseksi nopean pusun poskelle.
"Sitä mä aattelinkin", Reetta hymyili ilkikurisesti.
"Hei mut joo, pitäis ettii Crimis.. Eli tän mestan omistaja.." selvensin ja katsoin ulos trailerista. Niin, tosiaan, missäs tallinomistaja oli? Tallissa varmaan..
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyTi 20 Elo - 12:46

Kuuntelin Emiliaa kiinnostuneena. Tuohan oli varmaan kätevää. "Okei, pidetään tämä siis mielessä" totesin nyökäten päätäni. "Onko jotain muuta tärkeää, mitä mun pitäisi tietää sen kanssa toimimisesta?" kysyin vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyTi 20 Elo - 15:54

"Hmm.. Ei oikeestaan, mitä nyt perus orijuttuja.." sanoin hetken mietittyäni. Kyllä Crimis varmasti tietäisi, ettei oria samaan tarhaan tammojen kanssa ja muuta tuollaista. Perusjuttuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyTi 20 Elo - 16:49

"Joo, meillä onkin aika orivaltasta tää touhu", totesin Emilialle virnistäen. Neljästätoista hevosesta kymmenen oli oreja. Huh, miten tässä näin olikin käynyt! Ruuniakin oli vain kaksi. "Meno on välillä kyllä semmosta hormonihyrrää! Varsinkin sillon, kun nää kaikki kymmenen on ihan sekasin noiden kahden tamman ollessa kiimasia.. Ei luoja sitä härdelliä" selittelin. Onneksi nyt oli syksy tulossa. Vuoden rauhallisempi puolisko tuloillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyTi 20 Elo - 21:24

/miks en osaa muuten poistaa viestejä? Very Happy vai pystynkö poistamaan omia ollenkaan?


Viimeinen muokkaaja, Emilia pvm Su 25 Elo - 7:19, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyKe 21 Elo - 20:12

/ Ohmygod oon sekoillu näitten lukujen kanssa... :D:D:D Tammojahan on viisi. /
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyKe 21 Elo - 20:30

/piti joo itekki käydä laskemassa mut en sit vaivautunu ilmottaa/muokkaamaan. Laiskuus huipussaan : D/


Viimeinen muokkaaja, Emilia pvm Su 25 Elo - 7:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Emilia
Mode
Mode
Emilia


Viestien lukumäärä : 340
Join date : 10.08.2013
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptySu 25 Elo - 7:16

Olin jo vastaamassa jotakin Crimikselle, ennen kuin Reetta keskeytti minut.
"E-mi-li-aaa! Ootko valmis?"
"Oon oon.. Mä pistän vaa traikun lähtökuntoon", hymyilin ja Reetta ponkaisi ulos autosta. Crimis el olisi edes halutessaan ehtinyt ajatella auttamista, kun ruskeahiuksinen ystäväni oli jo nostamassa ramppia. Ramppi kunnolla kiinni, sivuovet kiinni, nekin mielellään kunnolla.
"Mutta joo, meidän pitää varmaan lähteä, pitää viel traikku palauttaa.. Mutta kiitoksia seurasta ja avusta ja tallipaikasta!" hymyilin Crimikselle avatessani auton ovea. Istahdin autoon ja vedin oven kiinni.
"Viihdoinki! Mä jo luulin että oisit rakastumassa tohon Crimaks"
"Crimis"
"Crimikseen, ihan sama!" Reetta tokaisi. Häh? "Kun sä noin sitä kattelit ja niin.."
"Kuules.. Mä oon satavarma että sillä on jo jätkä, tai ainaki kiikarissa! Ja ei, en ole", varmistin.
"Ai oikeestikko?"
"No eei, kun leikisti!" virnistin. Reetta nyökkäsi, ja pienessä autossa oli taas todella lähellä (hyvä vain). Lyhyt suudelma tuntui täydelliseltä lopetukselta hevosenvientireissulle.. Vetäessäni päätäni hieman kauemmas huomasin Crimiksen seisovan vielä parkkipaikalla. Ohopsista.. No, eipä olisi ainakaan salassa tämä juttu.. Nyt jos se leviäisi kaikkien tallilaisten tietoon tietämättäni, olisin aikas ärtynyt. Noh, ihan sama...

/sori pieni(kö) autohitti, en saanu mitää muuta tekstiä aikaseks Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 EmptyPe 30 Elo - 16:53

Hölmönä jäin tuijottamaan, kun naiset tekivät reippaasti lähtöä. Väsytti. Olin vähän hitaalla tänään. Hyvin näyttivät pärjäävän ilman apuakin.

Ne suutelee. Mitä? Joo, näköjään. Vai että niitä tyttöjä, tuumasin mielessäni, mutta tajusin kuitenkin vilkuttaa heille heidän lähtiessään ajelemaan poispäin tallilta. Melkoista porukkaa sitä saattoi tallilla pyöriä, naureskelin miettiessäni kaikkia uusia ystäviäni. Tanssiva baarimikko Remi, vähän etäinen mutta sympaattinen Max, punapäinen Kirstu.. Kaikki olivat niin erilaisia, omalaatuisia persooniaan. Ja se oli tosi siistiä. Kun alunperin olin yksityistallin avaamista pyöritellyt päässäni, olin aina ajatellut saavani mailleni keski-ikäisiä tanttoja kakaroineen, jotka eivät edes osanneet käsitellä nokkelia ponejaan omin päin. Mutta ei, toisin oli käynyt. Kaikki olivat niin nuoria, suunnilleen minun ikäisiäni. Hukkasuo gang.

/ Hyvä vaan, että ylitit jökin noin luontevasti. :D Tämä varmaankin loppui tähän?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Sponsored content





Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nallekarhu on saapunut   Nallekarhu on saapunut - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nallekarhu on saapunut
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Roolipelaus :: Arkisto-
Siirry: