Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Marraskuun talliorjahaku

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyMa 12 Marras - 21:39

Heipä hei!

Hukkasuon uudestisyntymisen myötä haluamme nyt saada mahdollisimman paljon mukavia (ja vähemmän mukavia tottakai myös) personia Hukkasuohon palloilemaan. Niinpä pystyyn on pistetty hoitajahaku! Jokainen Hukkasuon 6 hevosesta etsii nyt itselleen omaa puunaajaa + yleisille talikonheiluttajille on myös tilaa.

Alle laitettaviin hakemuksiin olisi kiva saada vähän esittelyä hahmostasi, irl-ikäsi, kokemuksesi hevosista irl ja url, mahdollinen (ei todellakaan pakollinen) roolipelitaustasi ja vähän perustelua, miksi haluaisit mukaan.

Ps. Haluaisimme jokaiselle tallilaiselle jossain vaiheessa piirretyn kuvan. Vaikket itse osaisi piirtää, sellainen tulisi jostain sitten hankkia Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Hoitajaksi Snorrelle?   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:00

Heips! Hukkasuo on minusta saanut liian vähän peukkua, tämä tallihan on aivan mahtava! Kehun nyt ihan suoraan, koska tämän paikan löytäminen toi ilon pintaan. (:

Kukas täällä? Jossyhan se, 17-vee hevostyttö. Olen huumorintajuinen, höpsö ja mukava tyyppi, joka omaa hevosmiestaidot ja rempseän ensivaikutelman. Olen siis punahiuksinen, tenavasta asti ratsastanut tyyppi, joka sanoo olevansa poniratsastaja henkeen ja vereen. Olen siis edellistä osoittaen todella lyhyt, tai ainakin omasta mielestäni. Olen vain reilut 150-senttiä pitkä, eikä monikaan ole kutsunut minua muuksi kuin ponitytöksi tavatessaan. Turhat löpinät siis pois, osaahan tämä sinisilmäinen punapää olla myös erittäin itsepäinen, lujatahtoinen, kovahermoinen ja päättäväinen, eivätkä myöskään piikittelyn taidot jää puuttumaan, jos minut onnistuu suututtamaan.

Pullaponi Snorre? Juuh, vaikka ensin Goldeneyea katsoin, ja tamma ihan kivalta näytti, ihastuin Snorren nähdessäni! Ihana rotu, ihana luonne... En voinut muuta kuin iloita, kun tyhjän "Hoitaja"-kohdan näin. Noh, eipä aikaakaan, kun päätin, että aion hakea tuolle upealle poniorille hoitajaksi. Olen siis aina pitänyt juuri tuollaisista poneista. Varmaan siksi en myöskään Goldia toista kertaa harkinnut, koska orit ovat lähellä sydäntäni, ja niistä pidän varmaan eniten. En myöskään tykkää kamalasti herkkähipiäisistä hevosista, joiden kansa saa hampaat irvessä taistella hyvästä lopputuloksesta. - Enhän minä muutenkaan olisi luultavasti Snorren jälkeen muita edes harkinnut. Mielestäni meistä voisi Snorren kanssa tulla hyvä parivaljakko, sen verran samankaltaisia olemme.

Hukkasuo, susia? Nimestä päätellen paikkaa ei luulisi ensimmäisenä miksikään viiden tähden ratsastuskeskukseksi - mutta hei, juuri täydelliseksi immeiselle, joka haluaa mukaan rempseään porukkaan keskelle mitä rauhallisinta ympäristöä ja ihanimpia hevosia! Niinpä, en minä turhaan tänne pääsyä havittele. Juuri tällainen maalaisihmiselle sopiva talli, jossa ei hönkäillä niskaan tai pidetä aikataulua hoitamisesta. Täällä saa nauttia olostaan, ja vaikkei nyt ihan joka päivä superpitkiä, tarkasti jaoiteltuja, virheettömiä tarinoita kirjoittaisikaan tai virtaviivaisia, täydellisesti väritettyjä ja upean yksityiskohtaisia kuvia piirtäisikään, ei potkita pellolle. Hukkasuo on minun makuuni täydellisyyden rimaa hipova paikka, ja olen onnellinen, että tänne päädyin.

Esittely itsestäni: Jossy on lyhyt, 17-vuotias tyttö, ja ikuiseksi poniratsastajaksi kutsuttu neiti onkin vain reilut 150-senttiä pitkä. Sinisilmäinen, pitkähiuksinen punapää omaa rutkasti huumorintajua, ja auttavaisuuskin huomataan usein. Tuttujen ihmisten seurassa Jossy on usein hauskuuttajana, ja maalaisjärki tai hevosmiestaidot eivät ole ruosteessa. Uusiin ihmisiin tyttö tutustuu ystävällisesti ja oikein mielellään, ujo hän ei todellakaan ole. Jossyn itsepäinen luonne, kovat hermot ja äärimmäinen päättäväisyys tulevat esiin ehkä turhankin usein, eikä kovan piikittelyn osaavaa, tulista tyttöä kannata suututtaa. Pippurisen Josssyn sydäntä lämmittävät etenkin poniorit.

Minulla kesti vielä melko kauan, ennen kuin sivun liki kaikki tekstit luettuani päätin rientää foorumille. - Kyllähän minulla höhlällä ihmisellä vierähti tovi, ennen kuin sain rekisteröidyttyä ja hoidettua muutkin jutut alta pois. Mutta nyt, olen piiitkän selityskasan taakseni jättäneenä iloinen, että panostettu hakemus on valmiina. Kiitän kovasti, jos huolisitte minut tänne hoitajaksi! Kuvaa en itsestäni ainakaan vielä saa, en niin kovin taitava ole ihmisiä piirtämään... Piirtää voin kyllä aina välillä, mutta taata en voi, että ne varmasti lukuisat paperille ilmestyneet sutut päätyisivät vielä päikkyynkin. Kirjoitan yleensä melko pitkiä tarinoita, varsinkin jos saan kunnon intoa hoitamiseen. Kirjoitan kiireiden keskelle sattuessani ihan vähintään kerran/pari kuukaudesssa, mutta hyvään vauhtiin päästessäni raapustuksia voi ilmestyä myös useammin viikossakin. Noh, jään tänne intopiukeana odottamaan vastausta - toivottavasti onnistaa, ja saan pian tietää vastauksen! (:

- Odotellen, Jossy


Viimeinen muokkaaja, Jossy pvm Ke 30 Tammi - 18:20, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:16

Hei Jossy! C:

Voi että, en olisi osannut kuvitellakaan, että kun nyt käyn forkan tsekkaamassa niin täällä odottaa tällainen hakemus, ohhoh. Kiitän ja kumarran kehuistasi. Ei olekaan tämä mörskä noin kovaa ylistystä saanutkaan ennen, haha :D

Muttah tosiaan, olet enemmän kuin tervetullut porukkaan mukaan! Näin vakuuttavaa hakemusta en ole koskaan ennen saanut ;___; Snorre rakastuu suhun varmasti ja ehkä joku muukin ;D Mistä tulikin mieleen, että meinaatko tulla mukaan myös roolipeliin? Ihmissuhdekiemuroita kun ei vielä tarpeeksi olekaan.. *köh* 8D

Että siitä vain sitten kirjoittelemaan! Meillä tosiaan kaikki kirjoittelee tuonne samaan päiväkirjaan, jos tämä on okei? Vai olisiko kenties kivempi saada oma hoitokirja kullanmurulle? Itselle kun se on se ja sama, niin haluaisin kuulla teidän orj.. hoitajien mielipiteitä c:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:24

Kiitos paljon, talli on todellakin kehujen arvoinen! (: Voin mielelläni liittyä roolipeliin, jos saan mukaan tulla. :--) Jos siitä ei ole haittaa, olisi ehkä mukava saada Snorrelle ihan oma päikky. c: Jos sitten välillä kirjoittelen sellaisia tarinoita, joissa käyn terhehtimässä tai vaikka autelemassa/tutustumassa muihin, voin raapustella yhteiseen. :> Ja tosiaan, todella paljon kiitoksia, yritän tänään päästä jo kirjoittamaan. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:29

Turhaan kiittelet, oon tosi ilonen että saatiin sut mukaan! c:

Tottakai, roolipeleihin saa aina tulla mukaan PAITSI jos topicin nimessä lukee pelaajien nimet = silloin vain heidän keskeisensä. Niin kuin tuolla nyt on noita mun ja Remin välisiä :b Ja aina saa lupaa kysymättä luoda uuden pelin, eli alkaa kirjoittamaan jostain päivästä ja odottelee sitten että sinne tulee muutkin kirjoittelemaan. :>

Ja loin Snorrelle tallikirjan alle oman päikyn, varmaan toimii ihan hyvin näin? ^u^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:39

Nooh, kiittelyyn on aihetta. c; Juu, varmaan hoitamisen ohella ehdin välillä raapustelemaan roolipeliosastollekin (mutta takaa en, että ihan aina, nuo kiireetkin sen verran tiukalla välillä, että enimmäkseen keskityn hoiteluun ja kirjoittelemiseen ihan sen ohella :>). Kiitos jälleen, että Snorrelle oman päikyn tekaisit, tosiaan tänään yritän alkaa jo naputella tarinanpoikasta... (: Toivottavasti minua ei pikkutarkkana ihmisenä katsota tästä lähin, Jossy* siis, jos väärin tuli tuonne päikkyyn. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:45

Joo tämä selvä, ei tarvi ressata 8) Ja soriii! Nyt mä sen sit möhlin, vaikka kaikkialle muualle sen mielestäni sain oikein. Jossy on kyllä hirmu kiva nimi x3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Vieraili
Vierailija




Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:51

Ei haittaa ei! c; Möhlimiset tältä suunnalta on kahta kauheampia.. :> Kiitos samoin. (: Hups, koko hoitajahakuhan menee omissa sähläilyissäni... :--X Mutta pitemmittä puheitta, tosi kiva aloittaa täällä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 29 Tammi - 12:53

Haha ei haittaa :D kiva saada sut mukaan c:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Crimis
Admin
Crimis


Viestien lukumäärä : 805
Join date : 12.11.2012
Ikä : 30

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyTi 26 Helmi - 16:32

3 hevosta hakee vielä hoitajaa! + Yleisille orjille on rajattomasti paikkoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hukkasuo.weebly.com
Janika H.
Tallijengissä
Tallijengissä
Janika H.


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.11.2012

Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku EmptyKe 27 Helmi - 18:56

Toopellekkin siis otetaan hoitaja, kuuluttelen vielä täälläkin. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Marraskuun talliorjahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Marraskuun talliorjahaku   Marraskuun talliorjahaku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Marraskuun talliorjahaku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Marraskuun yksärihaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Toimisto :: Ilmoitustaulu :: Vanhat ilmoitukset-
Siirry: