PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Kei, ei gay

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kei
Mode
Mode

Viestien lukumäärä : 189

ViestiAihe: Kei, ei gay   Ke 25 Heinä - 21:13

Salaisuus paljastuu
25/07/2018

Jatkoa Emilian tarinalle Maastomopo ja salaisuus Prookkiksen päiväkirjassa

Rauhanturvaajaksi. Elokuussa. Ensi kuussa. Kohta. Korvissa alkoi humista. Ei se voinut olla totta.
”Sä pilailet, etkö pilailekin?” inahdin epätoivoisena. Emilia katsoi muhun vakavana ja pudisteli päätään.
”Mä olen tosissani. Mun isä pitää huolta Prookkiksesta sillä aikaa –”
”Emilia. Sä voit.. voit..” keskeytin, mutta en saanut sanottua sitä ääneen. Kurkkua kuristi. Nytkö mä olin menettämässä naisen, johon mä olin antanut itseni rakastua, jonka kanssa me oltiin oltu yhdessä jo niin pitkään, että me oltiin jo puhuttu kihloistakin ja kaikesta? Miksi multa aina vietiin kaikki, mitä mä rakastin?
”Et sä voi lähteä”, sanoin kuin pieni lapsi, suu tiukkana viivana. Kyyneleet meinasi kihota silmiin, mutta tein kaikkeni pitääkseni ne poissa. Tyttöystäväni oli niin vahva ja rohkea. Juuri nyt mä tunsin itseni niin säälittäväksi sen rinnalla, kaikkea muuta kuin mieheksi joka mun olisi pitänyt olla, mutta pelko oli saanut musta vallan.
”Kei..”, Emilia sanoi lempeästi ja katsoi mua silmiin.
”Mä tulen takaisin.”
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Kei, ei gay
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinointi :: Spin-off-
Siirry: